Anders gooi je er nog een toner tabje bij? Kost niet veel en is weer eens iets anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
Ze bedoelt karma en is er van overtuigd dat Lush een stuk of 5 geuren moet hebben die daar op lijken maar tegelijk heel anders zijn![]()
Ik heb nu staan:
- 1/2 karma zeep (dan koop ik er 2 en snij ze elk in twee stukken)
- tramp 100 gr.
- business time
Er moest namelijk ook een verzorgingsproduct in.... Volgens mij met hoeveel ik mn moeder cadeau geef denkt ze dat je voor een tientje best een gezichtscreme, reiniger, bodylotion, douchegel, zeep en 3 badproducten kan kopen bij Lush
Lush.nl is ook het forum voor m'n tweede persoonlijkheid he.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij bent daar anders ook 300x tactvoller dan hier
Oooh kijk dat zie ik dan nooit he, van die kleine potjes, laat ik die dan nog maar nemen he!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb hem, hij ruikt echt ONWIJS sterk naar munt en tintelt. Ik heb hem nog niet op mn hele hoofd durven smeren, maar hij werkt super op puistjesje weet wel, waar je tandpasta op kan smeren om ze uit te drogen maar wat eigenlijk niet zo'n goed idee is...
Probeer gewoon het kleine potje, is maar 4 euro...
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooh kijk dat zie ik dan nooit he, van die kleine potjes, laat ik die dan nog maar nemen he!
Die heeft mn moeder ook gehad maar vond ze vreselijke onzin en onhandig en bla bla bla. Dus neequote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Anders gooi je er nog een toner tabje bij? Kost niet veel en is weer eens iets anders.
Je moeder is gewoon verwend! Door jou.
Favo 3 van allemaal kan ik echt niet....quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Niara het volgende:
Ohh misschien kunnen we weer eens een top 3 ofzo maken van onze favoriete producten?
Of van je favoriete producten die weg gaan? Ik ben benieuwd of wij veel gaan missen.. en ik denk het wel. Heel wat mensen gebruiken hier Hybrid en Mr. T
Nee, dan lamaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die heeft mn moeder ook gehad maar vond ze vreselijke onzin en onhandig en bla bla bla. Dus neeik wil een shirt met die smiley
Het was al gelukt liefje, zie de post boven je met de bestelling!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij zit er wel een knopje ergens waarop je het shipping address kunt aanpassen.
*gaat kijken*
Japs, als je het linkje 'new shipping addres' aanklikt kun je een ander adres ingeven. Bij stap 1 van de bestelprocedure is dat.
Jah, ik was aan het uitzoeken terwijl jij al aan het tikken was! Lekker lijstje heb je!quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was al gelukt liefje, zie de post boven je met de bestelling!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Euj!![]()
Ik zeg daar wel wat ik denk godverdomme!BANBANBAN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:30 schreef Niara het volgende:
Cat ik heb van je gedroomd o.o
Het bleek dat je een of ander hoogstaand persoon was..
Je kreeg er geen zin van?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:58 schreef DanseMacabre het volgende:
sex in the shower is een emotibomb toch? Werkt voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |