Jij bent geen groepquote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:Dip, ga je echt nooit meer voor me orderen?
Damn, wat jammer zeg.
Ze komt maar niet op msn, ik hoop haar snel te spreken hoor.
Jij betaalt keurig en liegt en zeurt en zanikt niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You temptress!
PB terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie zijn lief
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Helaas wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Zijn er dan mensen die liegen en zeuren en niet betalen enzo?
*Naief is.
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Stom, iemand doet moeite voor je en dan ga je d'r misbruik van maken.
Ik ga even lezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).
Het is nog ingewikkelder en bitch fight achtiger maar dan moet je het topic maar checken.
Daar ben ik ook een heel klein beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef -Peach het volgende:
Ik ben ook nog steeds totaal verbaasd over de shampoos. Dadelijk gaat het er helemaal niet uit na die vergadering, lol. Misschien hadden ze teveel en is het een verkoopstunt![]()
Tis wel duidelijk dat ik overal nog sprankjes hoop zie!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat ze er echt uit gaan!!
quote:
Ik had Cat wax melts toegestuurd met een geur die ik zelf niet zo geweldig vind. Ik had chocolade parfum geur gekocht om sonic death monkey na te maken maar de chocoladegeur is niet 'puur' genoeg. Cat vind hem wel helemaal geweldig, en ik had gezegd dat er nog wel genoeg parfum in het potje (groothandelformaat) zit voor nog 300 van die meltsquote:
Hehe, ik ben nu wel heel benieuwd naar die envelop. M'n moeder zegt dat ie lekker ruikt.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik had Cat wax melts toegestuurd met een geur die ik zelf niet zo geweldig vind. Ik had chocolade parfum geur gekocht om sonic death monkey na te maken maar de chocoladegeur is niet 'puur' genoeg. Cat vind hem wel helemaal geweldig, en ik had gezegd dat er nog wel genoeg parfum in het potje (groothandelformaat) zit voor nog 300 van die melts![]()
zou alleen 10 kg. sojawas bij moeten bestellen![]()
Ik heb bij jou alleen geen wax melts er in gedaanquote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Hehe, ik ben nu wel heel benieuwd naar die envelop. M'n moeder zegt dat ie lekker ruikt.
En ik maar denken dat ik alles gezien had aan brutaliteit, maar dit slaat allesquote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).
Het is nog ingewikkelder en bitch fight achtiger maar dan moet je het topic maar checken.
Ik heb er verder niets meer van gehoord trouwens. Misschien is het kwartje gevallen toen ze bij allerlei group orders geweerd werd onder het mom van 'oh jeetje je bent net te laat, ik zit helemaal vol'quote:Op woensdag 29 april 2009 19:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja dat dacht ik ook al, en dan nog boos worden.
Ah ok, dan ligt het misschien niet aan mijquote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik krijg 'm soms maar ik kan nou niet zeggen dat het met regelmaat is ofzo.
Gezellig toch?
Euj!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:
Ja, maar dat is een echt wijvenforum. Ik had tegen die troela gezegd dat ik er geen bal van geloofde en vond dat ze misbruik maakte van mijn goedheid, en ik kreeg 13 PM's in de trant van 'ik zal het niet op het forum zeggen maar ik wilde even laten weten dat je groot gelijk hebt'.
Niemand durft daar iets onaardigs of zelfs maar iets eerlijks te zeggen want hoeioei je zou toch eens iemand voor het hoofd stotentis geen fok, kortom. Als je kut DHL typt staat er '*heej, let op je woorden* DHL.
AUTOMATISCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb hem, hij ruikt echt ONWIJS sterk naar munt en tintelt. Ik heb hem nog niet op mn hele hoofd durven smeren, maar hij werkt super op puistjesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Heeft er hier trouwens iemand ervaring met Mask of Magaminty?
Het fascineert me namelijk...
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Euj!![]()
Ik zeg daar wel wat ik denk godverdomme!Jij bent daar anders ook 300x tactvoller dan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |