Jij bent geen groepquote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef oh-oh het volgende:Dip, ga je echt nooit meer voor me orderen?
Damn, wat jammer zeg.
Ze komt maar niet op msn, ik hoop haar snel te spreken hoor.
Jij betaalt keurig en liegt en zeurt en zanikt niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
You temptress!
PB terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie zijn lief
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Helaas wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Zijn er dan mensen die liegen en zeuren en niet betalen enzo?
*Naief is.
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).quote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Stom, iemand doet moeite voor je en dan ga je d'r misbruik van maken.
Ik ga even lezen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kijk maar s op het lush forum in het topic van mijn laatste group order.... Kwam er op neer dat iemand wéken te laat betaalde, of eigenlijk steeds claimde betaalt te hebben inclusief 'heb je mijn betaling al binnen?' terwijl er steeds niets werd overgemaakt. Uiteindelijk een paar uur voor ik de allerlaatste deadline liet aflopen kwam het binnen. Pakket verstuurd naar haar, komt ze het topic in met de mededeling dat allerlei producten ontbraken en dat ze daar wel voor betaalt had. Die producten had ze nooit bij me besteld (op eentje na).
Het is nog ingewikkelder en bitch fight achtiger maar dan moet je het topic maar checken.
Daar ben ik ook een heel klein beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef -Peach het volgende:
Ik ben ook nog steeds totaal verbaasd over de shampoos. Dadelijk gaat het er helemaal niet uit na die vergadering, lol. Misschien hadden ze teveel en is het een verkoopstunt![]()
Tis wel duidelijk dat ik overal nog sprankjes hoop zie!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar stel je voor dat ze er echt uit gaan!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |