quote:
Kinderen?quote:Op donderdag 30 april 2009 20:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb er nooit meer een gekocht sinds toen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, sinds dat dat ding zo tegenviel.
Ik heb heul geen kinderen, ik woon nog niet eens samen.
Wat een cutiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
Goed idee, onder veel Lushggenot
darn, ik was net 22 toen ik EW kreeg
`quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef quirina het volgende:
Oeh snowshowers is zoooo lekker![]()
Ik heb geen moeite met jellies onder de douche, ik prop een stukje in mijn puff en dan knijp ik de jellie aan gort en schuimen maar.
Het schijnt dat je ook je haar met jellie kan wassen maar op de een of andere manier ben ik bang dat je dan met brokjes jellie in je haar blijft zitten.
Ik vind het wel jammer dat snowshowers alleen in de winter te krijgen is.
Ik vind het meer een zomers luchtje.
Hebben ze in Engeland trouwens ook meer produkten dan hier in Nederland? Ik zie hier af en toe namen voorbij komen die ik helemaal niet ken (snow jelly of zoiets?)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh een jelly fan!
Als je volgende keer wil bestellen kun je het beste in Engeland bestellen, scheelt je de helft zowat!
Wat voor haar heb je? Dat praat wat makkelijkerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 05:04 schreef Smeej het volgende:
Ik heb een vraag he... ik gebruik dus de shampoo bar van lush. de Seanik en Hard.
Ik heb ze dus beide een keer geprobeerd maar mn haar is onhandelbaar als het nog nat is. Ik kan het niet eens borstelen. Hebben jullie daar ook last van?
En is het dan beter om ook een conditionerbar te kopen?
ik heb krullen in m'n haar hihiquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Zou met jouw haar ook Trichomania aanraden. Daarvan weet ik zeker dat die werkt tegen dof en droog haar.
Zelf was ik met Godiva en smeer ik er ook wat DreamCream in en dat laat ik zitten. Maar mijn haar is heel kort en dan hoef ik ook geen wax meer te gebruiken.
Yup de hele lijstquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:Holy moly, echt de HELE lijst?
![]()
Why???
Naja, 4 hybrids on the way hier, daar doe ik eeuwen mee.
SDM zal ik ook echt gaan missen trouwens!
Maar die gebruik ik niet vaak genoeg om stash van in te slaan.
@ Nok, ok!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop