Wahahahahahaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef Atuniel het volgende:
Ben jij gek?
TW.. als ik die niet haal is mn huwelijk voorbij!
Mijn vriendin, die in het onderwijs zit als gedragsdeskundige zei toen ze dat ding op TV zag:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:28 schreef Atuniel het volgende:
[totaal offtopic]
Kent iemand dat Vtech smile ding, wat zijn de ervaringen?
Ik wil namelijk voor mn dochter haar eerste console kopen
[/totaal offtopic]
Kinderen moeten zich kunnen verweren tegen andere kinderen die verdorven zijn geworden door spelletjesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn vriendin, die in het onderwijs zit als gedragsdeskundige zei toen ze dat ding op TV zag:
Wat is er mis met tekenen, leesboeken en buiten spelen?![]()
Niks, maar ze mag ook wel eens spelend leren... en dat kan tegenwoordig op hele creatieve manierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn vriendin, die in het onderwijs zit als gedragsdeskundige zei toen ze dat ding op TV zag:
Wat is er mis met tekenen, leesboeken en buiten spelen?![]()
Pre-school karate ftw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Kinderen moeten zich kunnen verweren tegen andere kinderen die verdorven zijn geworden door spelletjes
Wat had je dan verwacht? een complete ronde op een 18 holes coursequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik vond de demo van TW hoe zal ik het zeggen, ehmmm aan de korte kant...
Je hebt wel gelijk. Maar je introduceert toch het fenomeen "TV" al vroeg in haar leven. Ach, wat lul ik ook! Jij bent de vader en je bent duidelijk stapgek op je dochter, jij en Tam weten heus wel wat goed voor je dochter is!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
Niks, maar ze mag ook wel eens spelend leren... en dat kan tegenwoordig op hele creatieve manieren
Grappig spul hoe oud is je dochter dan? en wat kost zoiets ongeveer?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niks, maar ze mag ook wel eens spelend leren... en dat kan tegenwoordig op hele creatieve manieren
http://www.vtechnl.com/details.asp?strID=140
Ik vond de demo van TW hoe zal ik het zeggen, enorm tegenvallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik vond de demo van TW hoe zal ik het zeggen, ehmmm aan de korte kant...
Nou een euro of 60 ben je kwijt voor de console.. en de games koop je er los bij dus niet echt cheap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Grappig spul hoe oud is je dochter dan? en wat kost zoiets ongeveer?
Geen ervaring met dit soort speelgoed eigenlijk,maar heb dan ook geen kinderen
Moet erbij zeggen mijn neefje wordt bijna 2 maar ik zou er nog niet aan denken om zoiets voor hem te kopen
ik ben wat dat betreft dan meer van de gewone spelletjes en boekjes enzo
Daar kun je ook CoD3 voor halenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:45 schreef Atuniel het volgende:
Nou een euro of 60 ben je kwijt voor de console.. en de games koop je er los bij dus niet echt cheap.
Tegen de tijd dat ze hem krijgt is ze 13 maanden oud..
Dan hebben die van jou zeker nog geen tanden en zijn je vriendins tepels nog heel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel van kinderen, ze kosten geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |