quote:Hoe eindigde seizoen 12 ook al weer?
Tara is door goeroe Ron Raven zo ingepalmd dat ze besloten heeft met alles en iedereen te breken. Ook met haar twee broers Hugo en Joost en haar vriend Tonnie. Ze vertrekt uit Het Pakhuis en neemt haar intrek in zijn hotelkamer. Later verdwijnt ze helemaal en beginnen de drie mannen uit haar leven zich zorgen te maken. Ze besluiten op onderzoek uit te gaan. Lizzy probeert te infiltreren in de organisatie van Ron en gaat zelfs met hem naar bed. Helaas helpt dit niet bij het vinden van Tara. Het enige resultaat is dat Lizzy’s relatie met Hugo scheuren begint te vertonen. Hij kan het haar niet vergeven en stort zich volledig op de jacht op Ron. Dankzij een vriend van Tonnie weten ze de locatie van zijn landhuis te achterhalen. Tonnie klimt over de muur, hij wil zijn Tara tenslotte terug. Hugo en Joost gaan wel weer weg. Tonnie wordt gevangen genomen door Ron en gevangen gezet in een koelcel, waar hij bijna doodvriest. Als Joost na een paar dagen maar niets hoort van zijn vriend, licht hij zijn broer in en samen gaan ze op onderzoek uit. Lizzy volgt hen later. Ron vindt de twee broers vrijwel meteen en nodigt ze uit voor een lunch. Inmiddels heeft Lizzy wel kans gezien onopgemerkt het landgoed binnen te dringen. Zij vindt de koelcel waar Tonnie gevangen wordt gehouden en doet verwoedde pogingen hem vrij te krijgen. Ron daagt intussen de gebroeders Van Walsum uit hun doodsangst in de ogen te kijken. Diana, zoals Tara zichzelf tegenwoordig noemt, duikt op en kijkt minzaam toe. De broers gaan in op de uitdaging en Ron neemt ze geblinddoekt mee naar een tijgerverblijf. Hij drukt ze op het hart hun angst niet te tonen, maar dat is nogal moeilijk als er twee tijgers op je af komen.
quote:Wat gaat er allemaal gebeuren in de eerste week?
MA. 15-08-2005
Wie sterft er in de tijgerkooi? Welke verloren zoon keert terug uit het zondige Parijs? Iemand is niet blij met het feit dat Daan zal genezen, maar wie is dat? En bij wie hangt zijn ontslag als het zwaard van Damocles boven het hoofd? Brandende vragen, die om een antwoord smeken.
DI. 16-08-2005
Niels komt oog in oog te staan met een broer die hij nogn ooit gezien heeft. Als hij alles wil weten over diens wonderbaarlijke genezeing, heeft Victor overal een pasklaar antwoord op. De aan haar nek gewonde Sanne wil het niet met haar vader bijleggen.
WO. 17-08-2005
Xena probeert Tara van haar familie los te weken. Als Joost en Lizzy te horen krijgen wat voor gruwelijkheden zich op het landgoed hebben afgespeeld, staat hen maar een ding voor ogen: zo snel mogelijk Tara uit de klauwen van Xena bevrijden. Shirina is somber over haar toekomst.
DO. 18-08-2005
Iris voelt zich door Niels misbruikt en snapt niet waar hij het gore lef vandaan haalt om toenadering tot haar te zoeken. Bettina en Arjo klinken op een langdurige prettige samenwerking tussen haar AZB en zijn privé-kliniek. Julia is dol op Arjo... Nou ja, op z'n geld dan.
VR. 19-08-2005
Joyce laat zich door Victors houding van de wijs brengen. Ze gelooft dat zijn geniale brein de sleutel is tot de genezing van Renée. Chris heeft echter onderzoek naar Victor gedaan en komt met heel andere bevindingen. Hij probeert Niels in het anti-Victor kamp te betrekken.
quote:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto's van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy Foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif,neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate !
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF...
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over....
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last Days of their Lives
ONM #143: Victor's Back
ONM #144: Siegfried & Ron
ONM #145: We bidden voor Tara
ONM #146: Hulde aan alle spelers!
ONM #147: Niet te houden!
ONM #148: De Da Vicci code
ONM #149: Couwenbergjes
Ik ga er ook geen moeite voor doen om ook maar iets van jou te begrijpen!!!!!!quote:Ach ja, jij begrijpt zoveel niet!
Amen. Dat zal Victor toch wel doorgebrieft hebben?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik hoop dan wel dat die simpele zielen van NL2 de serie fatsoenlijk op 16/9 gaan uitzenden, want die kutlogo's in de zwarte balk verkutten het gehele beeld.
Je klinkt al net zo onnozel als die breezah(-edit-) s van het BNN-forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef soapie het volgende:
Ik ga er ook geen moeite voor doen om ook maar iets van jou te begrijpen!!!!!!![]()
Maar hun logo is steengoed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Met troep als Thuis en NSE gaat Talpa het niet redden in de vooravond.![]()
De huisstijl staat idd als een huis.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef Svensational het volgende:
Maar hun logo is steengoed.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je klinkt al net zo onnozel als die breezah(-edit-) s van het BNN-forum.
Ben jij van je voetstuk gevallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef haagse_elfje het volgende:
VICTOR!!!! lekker ding is weer terug wooooeeeiiii
neeee....gelukkig niet ik blijf bij de vrouwtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ben jij van je voetstuk gevallen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Voer Tara ook aan de leeuwen! AUB BNN!
Ja, vitcor is geweldig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef haagse_elfje het volgende:
neeee....gelukkig niet ik blijf bij de vrouwtjes
maar vitcor dat is toch wel kwijlen hoor, want het niveau was wel dramatisch gedaald.
Dat plassen zeker!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Wel een strakke acteerprestatie van Joost
Nou! In de broek zeiken kan ik ook!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Wel een strakke acteerprestatie van Joost
Smerige kop.quote:
Heeft ze een kop? Ik zie alleen maar tieten!quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Ach gossie, Daan blijft leven en nu heeft ie spijt dat ie getrouwd is...
Ze heeft het met een opengereten lijk gedaan!quote:
En als hij wil scheiden hoop ik dat Shirina 'm tot op de laatste cent uitwringt. Hij heeft haar gebruikt, die klootzak!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Ach gossie, Daan blijft leven en nu heeft ie spijt dat ie getrouwd is...
Tja, had ze 'm toen maar verscheurd!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef pberends het volgende:
Ze heeft het met een opengereten lijk gedaan!
ouderdom hequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef pberends het volgende:
Joyce gaat lekker vroeg naar bed, terwijl ze net der broer heeft gevonden.
Hij heeft er één!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
Chris ga toch lekker naar de hoeren toe
krijg ik breezer flesjes naar mijn kop gesmetenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat moet je eens bij die geobsedeerden op het BNN-forum zeggen!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, idioot!![]()
![]()
She's mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan zouden jij en ik 'm toch lekker moeten vinden?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
wat een kut tune
Amen!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:Mooie leader Baggertune Baggeraftiteling. Victor was meesterlijk!
Nou .... misschien gaan Lizzy en Tara toch nog ... ehhh ... you know .... ehhhh ..... ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
Nou, h_e hoeft in eht vervolg niet meer te kijken dus. Dahag.
Ze staat wel in de leader dus ik denk dat het nog wel even duurt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef haagse_elfje het volgende:
trouwens wanneer gaat Renee eruit?
Ja dat is wel even wennen. Maar ik vind het beter zo aan één stuk door!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ik maar wachten op die reclame.....
Morgen rond een uur of 5 dacht ik.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Brennie het volgende:
Verdomme, heb het gemist...
Herhaling?
![]()
Alvast bedankt
Morgenmiddag om 17:00 uur de herhaling.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Brennie het volgende:
Herhaling?
![]()
Alvast bedankt
huh explain?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
Nou, h_e hoeft in eht vervolg niet meer te kijken dus. Dahag.
2Morrow. 05.00 PM.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Brennie het volgende:
Herhaling?
![]()
Alvast bedankt
thanksquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze staat wel in de leader dus ik denk dat het nog wel even duurt.
Zal wel op imdb gepubliceerd worden niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef Iwan1976 het volgende:
De namen van de schrijvers en de regisseur wordt tegenwoordig geheim gehouden.
sven denkt dat hij grappig isquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou .... misschien gaan Lizzy en Tara toch nog ... ehhh ... you know .... ehhhh ..... ?
Nu het gekut met Ron Raven is afgeraffeld kan er een fatsoenlijke verhaallijn worden aangesneden. Met Victor er bij moet dat toch wel lukken.
Zo gemakkelijk ben ik niet voor de gek te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
- Ron aan de tijgers gevoerd
Mag ik dan eens iets uit jouw kast lenen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
sven denkt dat hij grappig isbelieve me ik kijk niet naar onm voor lesbian action want dat is er niet....daar heb ik wel the l word voor en een kast vol normale lesbian movies...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Zal wel op imdb gepubliceerd worden niet?
Lees het topic eens door.quote:
Vond die flauwvalactie nou net helemaal niks, verder deed ze het inderdaad wel goed.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef Mvnl het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Simone Cobben stiekem best goed vond... iig haar afwezige blik en haar flauwvalactie...
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef brombeertje_soaps het volgende:
MAAR WAAR ZIJN MIJN CREDITS!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
En zo is het maar net. Hulde!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef soapie het volgende:
Victor heeft in z'n eentje in één aflevering het niveau behoorlijk opgekrikt.![]()
ow op die fiets...quote:
jup iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef soapie het volgende:
[..]
Vond die flauwvalactie nou net helemaal niks, verder deed ze het inderdaad wel goed.
Victor heeft in z'n eentje in één aflevering het niveau behoorlijk opgekrikt.![]()
Meer dan bij Yorin dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
23 minuten ONM bij elkaar.
Ik moet het even checken, maar volgens mij is de zuivere speeltijd nagenoeg hetzelfde gebleven.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
Meer dan bij Yorin dus.
Je was als een breezersletje alles aan het afzeiken. Dat was mijn probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ow op die fiets...
Ik moet zeggen hulde aan Victor. Joyce was geweldig, kon zelfs lachen om joost, ik weet niet wat jouw probleem is.
Geloof het of niet, maar het was PRECIES 25.00 MINUTEN (VOLGENS DE DVDRECORDER)quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik moet het even checken, maar volgens mij is de zuivere speeltijd nagenoeg hetzelfde gebleven.
Zeg, gedraag jij je ff tegen 11je!?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
Je was als een breezersletje alles aan het afzeiken. Dat was mijn probleem.
dat meen je niet serieus...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was als een breezersletje alles aan het afzeiken. Dat was mijn probleem.
dank uquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zeg, gedraag jij je ff tegen 11je!?
we leven niet in de VS!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hey! Mag men in een restaurant überhaupt nog wel roken? Of is De Waalberg een coffeeshop?
Btje vaag iddquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Wel raar dat Victors comeback in de voorafpromo te zien was en niet in de aflevering
Niet lang meer.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef haagse_elfje het volgende:
we leven niet in de VS!
hier mag god dank nog wel gerookt worden
Ehhh.... Wup ..... ONM komt op BNN.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:40 schreef Wup het volgende:
Proost op Topic #150.....
Sven ik ben het helemaal met je eens: Talpa logo is klasse........
Treintechnisch wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:40 schreef LeefbaarFok het volgende:
In de laatste aflevering van het afgelopen seizoen zagen we Victor toch al terugkomen?
Zoals hij al zei he, op Bettina's "Hoe kom jij hier?"quote:
Dan moet je morgen om 5 uur nog maar eens kijken, want ze omhelsden zich innig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Lovechild het volgende:
Het was mij niet eens opgevallen dat je in deze aflevering niet zag dat hij Joyce in de gang aansprak )"Zusje!"), maar dat ze gewoon ineens met elkaar in gesprek waren. Tot ik het hier las![]()
Da's inclusief de terugblik, die 34 seconden duurde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Geloof het of niet, maar het was PRECIES 25.00 MINUTEN (VOLGENS DE DVDRECORDER)![]()
quote:BETTINA WERTHEIMER: "Hoe kom jij hier?" VICTOR COUWENBERG: "Met de trein. Hoe is het met onze ijzeren dame? Nog steeds onverwoestbaar?"
quote:MARNIX KLEIN: "Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is. Het spijt me." (over Hugo van Walsum)
Verkapt verzet tegen het ontslag van Bettina Berger?quote:VICTOR COUWENBERG: "We moeten ervoor zorgen dat die gek met z'n handen van Renée afblijft. Renée is van ons!" (tegen Joyce Couwenberg; over Chris Vroman)
quote:VICTOR COUWENBERG: "Aangenaam, Victor Couwenberg." CHRIS VROMAN: "Aja, de... de broer van Renée, de beroemde neuroloog." VICTOR COUWENBERG: "Die gek geworden is! Sta je toch even met je mond vol tanden heh. Maar dat is helemaal niet erg. Je hoeft alleen maar te luisteren."
quote:VICTOR COUWENBERG: "Uit de buurt van mijn zus en de apparatuur... of ik hak je in duizend mootjes. Begrepen? Ik wens je een prettige huwelijksnacht nog." (tegen Chris Vroman)
Ik mis Iris!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Een aflevering zonder co-assistenten bevalt me trouwens wel.
Ik mis Hillard!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik mis Iris!
Hij is door een vormfout vrijgekomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:25 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Zit die taakstraf van Stephan B. er al op?
Volgens mij was het kooitje van Tinky en Winky een stuk steviger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
weetje wat mooi was , dat dat meisje aan die tijgerkooi bleef hangen en die " stalen " buizen gewoon helemaal meebogen toen ze er aan hing wehehhe( sorry ik kijk altijd mee onder het eten met de verslaafden mensen in mn huis, dus weet ff niet de naam oh wacht volgnes mij was het lizzy )
Dat was nog voor het begon zegmaar. Na de terugblik en voor de begintune.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef Lovechild het volgende:
Het was mij niet eens opgevallen dat je in deze aflevering niet zag dat hij Joyce in de gang aansprak )"Zusje!"), maar dat ze gewoon ineens met elkaar in gesprek waren. Tot ik het hier las![]()
En wat is normaal voor ONM????quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijkcijfers
740.000 kijkers namen gisteren de moeite om af te stemmen op afl. 2316 van ONM.
Ik heb de kijkcijfers helaas niet dagelijks bijgehouden, maar ik schat dat ze gemiddeld zo'n 600.000 kijkers hadden op Yorin. De best bekeken aflevering scoorde 855.000 kijkers en de slechtst bekeken aflevering zat rond de 500.000. 740.000 is dus mooi om het seizoen mee af te trappen, en dan te bedenken dat het half augustus is. BNN mag tevreden zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:50 schreef soapie het volgende:
En wat is normaal voor ONM????
weet je wat het is, tis een nieuwe zender een start van een nieuw seizoen dus dan zijn mensen meestal nieuwsgierig en kijken wel. Kijken hoe lang ze deze kijkcijfers volhouden, ik hoop heel lang...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijkcijfers
740.000 kijkers namen gisteren de moeite om af te stemmen op afl. 2316 van ONM.
Aha! Dát heb ik dus niet gezien. Ik was keurig op tijd met de tv aanzetten, maar had hem op Ned. 3 staan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 06:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was nog voor het begon zegmaar. Na de terugblik en voor de begintune.
Juist met de concurrentie van (de nieuwsgierigheid naar) een andere nieuwe zender (Talpa) en het feit dat het voor veel mensen nog vakantieperiode is vind ik deze kijkcijfers niet slecht..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat het is, tis een nieuwe zender een start van een nieuw seizoen dus dan zijn mensen meestal nieuwsgierig en kijken wel. Kijken hoe lang ze deze kijkcijfers volhouden, ik hoop heel lang...
1) Nederland 2 bestaat al jaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
weet je wat het is, tis een nieuwe zender een start van een nieuw seizoen dus dan zijn mensen meestal nieuwsgierig en kijken wel. Kijken hoe lang ze deze kijkcijfers volhouden, ik hoop heel lang...
Chris werd door Victor onder handen genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:00 schreef klossie het volgende:
wat was de cliff, hele topic doorgelezen maar de precieze cliff niet gevonden... die heb ik helaas moeten missen (laatste 10 min. gemist...)
quote:Update Maandag 15 Augustus 2005
Tonnie en Lizzy weten de tijger af te leiden met een stuk vlees. Tonnie gooit het richting Ron. Hugo en Joost vluchten de kooi uit. Ze rennen zo snel mogelijk het terrein af. Tonnie neemt Tara mee. Ondertussen wordt Ron opgegeten door zijn eigen tijgers. Hugo moet meteen naar het ziekenhuis. Hij heeft erg veel bloed verloren, maar gelukkig is hij nog niet in levensgevaar. Joost is woest op Tara, om wat ze haar broers heeft aangedaan. Tonnie maakt Joost duidelijk dat zij er niets aan kan doen dat Ron haar in zijn macht had. Tara komt erachter dat Tonnie een stuk vlees naar Ron heeft gegooid. Ze begint te schreeuwen en beschuldigd hem van moord.
Julia is alleen maar getrouwd met Chris vanwege het geld en de verblijfsvergunning. Chris daarentegen wil meer.
Daan heeft het er erg moeilijk mee dat hij nu ineens wel weer een toekomst blijkt te hebben. Hij had zich al zo ingesteld op de dood. Shirina maakt Kyra duidelijk dat ze Daan voorlopig met rust moet laten.
Joyce kan haar ogen niet geloven als Victor ineens voor haar neus staat. Het lijkt allemaal erg goed met hem te gaan. Hij heeft een fotografisch geheugen gekregen na zijn experimenten. Hij wil dat Chris stopt met het behandelen van zijn zus. Dat maakt hij hem ook duidelijk. 'Bemoei je niet met de behandeling van mijn zus of ik hak je in mootje...' Tevens wil hij ook dat Chris hem al zijn apparatuur teruggeeft.
BRON: Soapmail
Hij begon mooi op tijd en was ook weer op tijd afgelopen voor GTST, dat over 2 weken weer van start gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:51 schreef DeTolk het volgende:
Aflevering was wel sterk, begon alleen wel vroeg vond ik
De oude uitzendtijd van TROS / Veronica was veel beter: 17.30 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Fiorenza het volgende:
van 19.25 naar 19.20 en deze week alweer naar 19.15
ik vond gewoon half 8 wel goed eigenlijk
DANK JE!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Chris werd door Victor onder handen genomen.
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
1) Nederland 2 bestaat al jaren.
2) De kijkcijfers van de eerste aflevering van het vorig seizoen waren een drama.
3) Veel mensen zijn nog op vakantie.
Ik denk dat de volgende factoren een rol spelen:
1) Het slechte weer.
2) Elk reclameblok een ONM promo.
3) De terugkeer van Victor.
4) Nederland 2 is toegankelijker dan Yorin.
5) Wat moet de Lingo-kijker anders doen in het vrijgekomen half uurtje?
6) De vooravond van Talpa is bagger.![]()
7) ONM-bijlage in de SP!TS.
8) ONM is gewoon het leukste programma om half 8.
Jij kunt het toch ook onthouden dat je tussen 19.00 uur en 20.00 uur moet opletten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Ze moeten gewoon 19:30 starten, dat kunnen mensen makkelijk onthouden.
19:00 uur is veel makkelijker te onthouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Ze moeten gewoon 19:30 starten, dat kunnen mensen makkelijk onthouden.
quote:MA. 22-08-2005
Daans verrassing voor Shirina pakt totaal verkeerd uit. Joyce doet toezeggingen aan Renée die ze nooit waar zal kunnen maken... en diep in haar hart weet ze dat ook. Marnix probeert Bettina voor een kapitale blunder te behoeden. Bettina, eigenwijs, legt de goede raad naast zich neer.
DI. 23-08-2005
Joost vindt op het internet informatie over het deprogrammeren van ex-sekteleden. Hij wil zo snel mogelijk aan de slag om Tara te redden. Kyra blijft tussen Daan en Shirina in zitten ondanks dat Daan bij hoog en bij laag beweert dat hij niets meer van haar wil. Elif raakt in paniek als Tonnie haar leugens tegen Ilyas zegt te willen onthullen.
WO. 24-08-2005
De trots van een Turkse man: Ilyas gaat uit zijn dak als hij hoort van de, eigenlijk onschuldige, leugen van Elif. Joost heeft Tara opgesloten, maar als het heel lang akelig stil blijft, zal hij toch een kijkje moeten nemen. Wat is er met Tara aan de hand? En: zijn de poppen niet helemaal aan het dansen als Xena langs komt om Tara op te halen?
DO. 25-08-2005
Victor wordt betrapt als hij de electrostimulator, waarvan hij vindt dat het zijn apparaat is, uit het AZB wil wegsmokkelen. Hugo neemt Joost onder vuur, omdat door zijn amateuristische gedrag, Tara geestelijk nu nog verder van huis is dan ooit tevoren. Iris ziet overal Hillard opduiken. Ze wil vluchten, maar Niels dwingt haar haar angsten tegemoet te treden.
VR. 26-08-2005
Iris reageert al haar frustraties af op het interieur van het pakhuis. Bettina vertelt Joyce ongezouten de waarheid over Victor en zijn kansen om Renée te 'genezen'. Julia kan niet geloven dat Chris zondermeer een ‘once in a lifetime’ kans laat lopen en laat hem dat weten ook! Maar Chris vindt dat zij na de zoen met Arjo lekker zelf moet uitzoeken. Lizzy concludeert dat Kyra nog steeds van Daan houdt, ook al roept Kyra nog zo hard van niet.
Dat zijn geen geobsedeerden....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat moet je eens bij die geobsedeerden op het BNN-forum zeggen!
Krijg de ******!quote:
Ze hebben zeker nog nooit van ZOOP gehoord.quote:
Te vroeg geblaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
Wat doet Renee nog bij Frommel? Lekker slim van Joyce.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan wel een paar lelijke vriendinnen van renee opnoemen;
Lotus!!!!! en Suzy en Marjolein begon mooi en eindigde lelijk
Alleen Gina was super!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen Gina was super!!!!!De rest was 3x niks!!!!!
Het is gewoon Rotterdams.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Wat voor accent heeft Iris eigenlijk? Of is het gewoon een mannelijk accent?
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!!! Zo kan ik die griezel nooit verdringen.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.
Misschien komt het doordat het tot nu toe grotendeels de Victor Couwenberg Show is geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat dit waarschijnlijk nog 'Yorin-opnames' zijn, nú al een nieuwe ONM-'vibe' voel... Komt waarschijnlijk gewoon door de nieuwe leader, iets andere kleuren, nieuw logo in de bovenhoek en het breedbeeld, maar op 1-of-andere manier kijkt ONM op BNN toch anders weg dan vorig jaar...
Of dat positief is ben ik nog niet helemaal uit :s
En ze weten nu eindelijk zelf ook hoe de familie in elkaar zit!!!! Wie nou de broer van wie is enz.quote:
je avatarquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef haagse_elfje het volgende:
VICTOR!!!! lekker ding is weer terug wooooeeeiiii
Om 17.00 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan alleen dodag en vrijdag kijken deze weekmoet verder werken
komen er ook hh's?
Doe me een lol zeg....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef Novak het volgende:
[..]
Vandaag al de eerste toespeling(en) ja... Het zal toch niet waar zijn hé
Doe dan maar Gina voor haar in de plaats héquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg....Sanne moet moven!!!!!
Precies!!!! Jij begrijpt m.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Novak het volgende:
[..]
Doe dan maar Gina voor haar in de plaats hé
Jawel, het was een drama!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Er was niks mis met Lotus hoor.
Afleveringen zijn tot een week na uitzending ook online te bekijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan alleen dodag en vrijdag kijken deze weekmoet verder werken
komen er ook hh's?
Dat zou nog eens een goedmakertje zijn voor Bettina's vertrek... Renée die ONM samen met Gina verlaat. Maarja, dat zit er natuurlijk weer niet inquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Er was niks mis met Lotus hoor.
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
.... net zo erg als die trol die met een R begon en die dacht dat ze leuk was......
Nou en, Renee staat er wel bij en die vliegt er binnenkort uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:50 schreef Nano het volgende:
Victor is maar voor "even" terug, want hij staat niet op de leader en niet bij de vaste cast.
ja ik mag het woord nooit meer zeggen, hint hint ze wou beroemd worden, woonde in de engel, surinaams, heel irritant....... het eindige op uby....quote:
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik her eigenlijk wel jammer vind dat renee eruit moet.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, Renee staat er wel bij en die vliegt er binnenkort uit..
sven ik hou van jequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag toch liever iemand zoals Joost of Hugo vertrekken,,,,
Een mannelijk accent??? Ben benieuwd hoe dát klinkt. Kom ik daarachter als ik naar álle mannen luister?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Wat voor accent heeft Iris eigenlijk? Of is het gewoon een mannelijk accent?
Die gedachte kwam wel bij me op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar victor staat wel bij de castfoto's .. dus ik denk dat die wel blijft.. Arjo gaat denk ik wel weg omdat hij er niet bij staat.. Maar zou Victor Renee uit de serie gaan gooien met zijn electro apperatuur??:P
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Ik schoot in de lach toen Victor zei dat hij de stad in ging en dat er in Amsterdam vast veel veranderd was.
schat we nemen een travo, luister daareens naar....idd....ze kan voor een travo door het leven gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een mannelijk accent??? Ben benieuwd hoe dát klinkt. Kom ik daarachter als ik naar álle mannen luister?![]()
![]()
Gisteren was het eindelijk lekker weer !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:26 schreef Nano het volgende:
Gister maar 515.000 kijkers. Het holt achteruit.
Ze kunnen beter dat Sportjournaal schrappen en Lingo ervoor in de plaats zetten, of een ander programma dat beter aansluit op ONM.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:26 schreef Nano het volgende:
Gister maar 515.000 kijkers. Het holt achteruit.
Hmm...zal eens beter luisteren danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
schat we nemen een travo, luister daareens naar....idd....ze kan voor een travo door het leven gaan
Iwan ik hou van je, maareh geen sportjournaal schrappen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter dat Sportjournaal schrappen en Lingo ervoor in de plaats zetten, of een ander programma dat beter aansluit op ONM.
Later op de avond is er ook nog een Sportjournaal en NSE heeft om 19:00 uur ook een sportblok, waar gisteren nagenoeg dezelfde items in zaten. Het latere Sportjournaal heeft 2x zoveel kijkers als de slecht bekeken editie die voorafgaat aan ONM. Bovendien kreeg ik de indruk dat ze het Sportjournaal nog maar met moeite gevuld krijgen. Waarom begon ONM anders 5 minuten eerder dan normaal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan ik hou van je, maareh geen sportjournaal schrappen he![]()
Eén woord: teletekst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef pberends het volgende:
In de gids van gister en vandaag staat gewoon 19.25. Moeten ze niet vaker flikken.
Niets teletekst. Gewoon de gids online. Dat zouden ze toch gewoon direct moeten bijwerken. Tis verdomme de gids van de publieke omroepquote:
ja ok ok, dat is wel helemaal waar. Eerlijk gezegd kijk ik ook alleen her late sportjournaal, maar goed sport is sport. Lingo was ook geen partyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Later op de avond is er ook nog een Sportjournaal en NSE heeft om 19:00 uur ook een sportblok, waar gisteren nagenoeg dezelfde items in zaten. Het latere Sportjournaal heeft 2x zoveel kijkers als de slecht bekeken editie die voorafgaat aan ONM. Bovendien kreeg ik de indruk dat ze het Sportjournaal nog maar met moeite gevuld krijgen. Waarom begon ONM anders 5 minuten eerder dan normaal?
het laatste...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik las net in VM dat Pim Vosmaer 1 van de 2 regisseurs van de dagelijkse Talpa comedy 'Samen' is.
Vuile overloper of paard van Troje?
quote:EXCLUSIEF: WIN EEN BACKSTAGE TOUR BIJ ONM!
Alleen de echte ONM-fans willen dit meemaken. Exclusief voor leden van BNN opent ONM één keer de deuren van de studio’s, en kun je met eigen ogen zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij jouw favoriete soap. Een unieke kans!
quote:Donderdag 25-aug-2005
Iris ziet Hillard overal...
Hopelijk niet alleen in gedachte. They always come back!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Rodney1988 het volgende:
Misschien zien we hem nog wel voorbij komen in de gedachte van iris![]()
Sometimes They Come Back!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Hopelijk niet alleen in gedachte. They always come back!
Heerlijke fotoquote:
Alleen dat geile baardje van hem maakt nog iets goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ilyas maar een vies ventje is.
Nee, inderdaad. Honderdduizenden euro's door de drain. Wel is waar Yorin-geld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zet de tv eens op 2? Nou, de opnamen komen echt niet van Yorin!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zeg Wup, maak jij ff een screenshotje van het shirtje van Lizzy?
Ilyas moet zich scheren?quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Die polletjes maken heb ik zo gemist.
Het outfaden na de terugblik en aan het einde van de aflevering is ook erg handig met het opnemen van de serie. Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Mvnl het volgende:
Victor-loze aflevering, maar desalniettemin beter te pruimen dan het vorige seizoen...
En geen reclame is inderdaad verdomd lekker..
Hopen dat ONM op deze koers doorgaat, dan komt er misschien nog wel een 14e seizoen ook...
Waarom zou je die weg willen laten? Je bent toch niet zo'n aftitelingterrorist?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe lang duurt zoiets?" (tegen Xena, over de zwangerschapstest)
Was het een zwangerschaptest????quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
Zelfbevlekking is de omroepen niet vreemd. In GTST kijken ze naar RTL4. In Westenwind kennen ze alleen het RTL Nieuws. Vorig seizoen hoorde je bij ONM de tune van DOOL of dialogen uit Friends. En in Goudkust keek men naar Goudkust.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Mvnl het volgende:
En uhm, vraag me af of die opnames echt niet van Yorin komen.. t lijkt me ook stom dat in een NL2-serie wordt gezegd "zet de tv eens op 2".. das alleen maar verwarrend...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Was het een zwangerschaptest????
Ik ga me schamen....![]()
En waar zijn JP en Lisette gebleven?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar ik dacht dat Arjo achter Joyce aanging?
En heeft Marnix het opgegeven bij Joyce ofzo???![]()
Ik snap er niks meer van.....
Ik snap wel meer niet, maargoed.
You're welcome.quote:Oh, Iwan, (dit is ff offtopic, zoals wel vaker bij mij) nog thanx voor het filmpje van Anouk, ik ben ergggg gelukkig;))
Het was toch al bekend dat ze zwanger is????quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
Dat heb ik dan gemist. Waarom kunnen ze Ray niet gewoon zelfmoord laten plegen? Al die recasts.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Nano het volgende:
Iwan, vanavond bij RTL Boulevard maakte ze bekend dat Ray Groenoord in GTST is gerecast. Ze noemde ook de naam van de persoon die nu Ray Groenoord gaat spelen, maar weet jij zijn naam?![]()
Haar haar had nooit stijl.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Snake2005 het volgende:idd, Iwan heb jij nog screenshots van Renee nog met stijl haar?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Niels heeft wel een goed beeld van zichzelf als hij zegt dat hij "maar een gewoon doktertje" is......
quote:NIELS RICHTER: "Ik ben geen held. Ik ben maar een doodgewoon doktertje."
Yep! En die deed ze met een glas appelsap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Was het een zwangerschaptest????
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Haar haar had nooit stijl.
quote:
Ik dacht dus ook dat het een glas appelsap was en dat ze iets in der drinken deed omdat ze naar Ron toe wildequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yep! En die deed ze met een glas appelsap.
Ik snap wel hoe je dat kon denken ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat het een glas appelsap was en dat ze iets in der drinken deed omdat ze naar Ron toe wilde![]()
Nouja, dat hoopte ik![]()
Nee, niet gezien, was ik waarschijnlijk even wat te drinken pakken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je dat kon denken ja.
Had je niet gezien dat ze ineens naar de wc rende om te kotsen toen Lizzy er was? Of gewoon die link niet gelegd?
Dat doe je toch vóór ONM begint!!??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, was ik waarschijnlijk even wat te drinken pakken..
Had ik ook gedaan, maar Joyce en Victor kwamen niet voor....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat doe je toch VOOR ONM begint!!??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |