Te vroeg geblaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
Wat doet Renee nog bij Frommel? Lekker slim van Joyce.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan wel een paar lelijke vriendinnen van renee opnoemen;
Lotus!!!!! en Suzy en Marjolein begon mooi en eindigde lelijk
Alleen Gina was super!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen Gina was super!!!!!De rest was 3x niks!!!!!
Het is gewoon Rotterdams.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Wat voor accent heeft Iris eigenlijk? Of is het gewoon een mannelijk accent?
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!!! Zo kan ik die griezel nooit verdringen.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.
Misschien komt het doordat het tot nu toe grotendeels de Victor Couwenberg Show is geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat dit waarschijnlijk nog 'Yorin-opnames' zijn, nú al een nieuwe ONM-'vibe' voel... Komt waarschijnlijk gewoon door de nieuwe leader, iets andere kleuren, nieuw logo in de bovenhoek en het breedbeeld, maar op 1-of-andere manier kijkt ONM op BNN toch anders weg dan vorig jaar...
Of dat positief is ben ik nog niet helemaal uit :s
En ze weten nu eindelijk zelf ook hoe de familie in elkaar zit!!!! Wie nou de broer van wie is enz.quote:
je avatarquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef haagse_elfje het volgende:
VICTOR!!!! lekker ding is weer terug wooooeeeiiii
Om 17.00 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan alleen dodag en vrijdag kijken deze weekmoet verder werken
komen er ook hh's?
Doe me een lol zeg....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef Novak het volgende:
[..]
Vandaag al de eerste toespeling(en) ja... Het zal toch niet waar zijn hé
Doe dan maar Gina voor haar in de plaats héquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg....Sanne moet moven!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |