Juist met de concurrentie van (de nieuwsgierigheid naar) een andere nieuwe zender (Talpa) en het feit dat het voor veel mensen nog vakantieperiode is vind ik deze kijkcijfers niet slecht..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat het is, tis een nieuwe zender een start van een nieuw seizoen dus dan zijn mensen meestal nieuwsgierig en kijken wel. Kijken hoe lang ze deze kijkcijfers volhouden, ik hoop heel lang...
1) Nederland 2 bestaat al jaren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
weet je wat het is, tis een nieuwe zender een start van een nieuw seizoen dus dan zijn mensen meestal nieuwsgierig en kijken wel. Kijken hoe lang ze deze kijkcijfers volhouden, ik hoop heel lang...
Chris werd door Victor onder handen genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:00 schreef klossie het volgende:
wat was de cliff, hele topic doorgelezen maar de precieze cliff niet gevonden... die heb ik helaas moeten missen (laatste 10 min. gemist...)
quote:Update Maandag 15 Augustus 2005
Tonnie en Lizzy weten de tijger af te leiden met een stuk vlees. Tonnie gooit het richting Ron. Hugo en Joost vluchten de kooi uit. Ze rennen zo snel mogelijk het terrein af. Tonnie neemt Tara mee. Ondertussen wordt Ron opgegeten door zijn eigen tijgers. Hugo moet meteen naar het ziekenhuis. Hij heeft erg veel bloed verloren, maar gelukkig is hij nog niet in levensgevaar. Joost is woest op Tara, om wat ze haar broers heeft aangedaan. Tonnie maakt Joost duidelijk dat zij er niets aan kan doen dat Ron haar in zijn macht had. Tara komt erachter dat Tonnie een stuk vlees naar Ron heeft gegooid. Ze begint te schreeuwen en beschuldigd hem van moord.
Julia is alleen maar getrouwd met Chris vanwege het geld en de verblijfsvergunning. Chris daarentegen wil meer.
Daan heeft het er erg moeilijk mee dat hij nu ineens wel weer een toekomst blijkt te hebben. Hij had zich al zo ingesteld op de dood. Shirina maakt Kyra duidelijk dat ze Daan voorlopig met rust moet laten.
Joyce kan haar ogen niet geloven als Victor ineens voor haar neus staat. Het lijkt allemaal erg goed met hem te gaan. Hij heeft een fotografisch geheugen gekregen na zijn experimenten. Hij wil dat Chris stopt met het behandelen van zijn zus. Dat maakt hij hem ook duidelijk. 'Bemoei je niet met de behandeling van mijn zus of ik hak je in mootje...' Tevens wil hij ook dat Chris hem al zijn apparatuur teruggeeft.
BRON: Soapmail
Hij begon mooi op tijd en was ook weer op tijd afgelopen voor GTST, dat over 2 weken weer van start gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:51 schreef DeTolk het volgende:
Aflevering was wel sterk, begon alleen wel vroeg vond ik
De oude uitzendtijd van TROS / Veronica was veel beter: 17.30 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef Fiorenza het volgende:
van 19.25 naar 19.20 en deze week alweer naar 19.15
ik vond gewoon half 8 wel goed eigenlijk
DANK JE!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Chris werd door Victor onder handen genomen.
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
1) Nederland 2 bestaat al jaren.
2) De kijkcijfers van de eerste aflevering van het vorig seizoen waren een drama.
3) Veel mensen zijn nog op vakantie.
Ik denk dat de volgende factoren een rol spelen:
1) Het slechte weer.
2) Elk reclameblok een ONM promo.
3) De terugkeer van Victor.
4) Nederland 2 is toegankelijker dan Yorin.
5) Wat moet de Lingo-kijker anders doen in het vrijgekomen half uurtje?
6) De vooravond van Talpa is bagger.![]()
7) ONM-bijlage in de SP!TS.
8) ONM is gewoon het leukste programma om half 8.
Jij kunt het toch ook onthouden dat je tussen 19.00 uur en 20.00 uur moet opletten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Ze moeten gewoon 19:30 starten, dat kunnen mensen makkelijk onthouden.
19:00 uur is veel makkelijker te onthouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:03 schreef pberends het volgende:
Ze moeten gewoon 19:30 starten, dat kunnen mensen makkelijk onthouden.
quote:MA. 22-08-2005
Daans verrassing voor Shirina pakt totaal verkeerd uit. Joyce doet toezeggingen aan Renée die ze nooit waar zal kunnen maken... en diep in haar hart weet ze dat ook. Marnix probeert Bettina voor een kapitale blunder te behoeden. Bettina, eigenwijs, legt de goede raad naast zich neer.
DI. 23-08-2005
Joost vindt op het internet informatie over het deprogrammeren van ex-sekteleden. Hij wil zo snel mogelijk aan de slag om Tara te redden. Kyra blijft tussen Daan en Shirina in zitten ondanks dat Daan bij hoog en bij laag beweert dat hij niets meer van haar wil. Elif raakt in paniek als Tonnie haar leugens tegen Ilyas zegt te willen onthullen.
WO. 24-08-2005
De trots van een Turkse man: Ilyas gaat uit zijn dak als hij hoort van de, eigenlijk onschuldige, leugen van Elif. Joost heeft Tara opgesloten, maar als het heel lang akelig stil blijft, zal hij toch een kijkje moeten nemen. Wat is er met Tara aan de hand? En: zijn de poppen niet helemaal aan het dansen als Xena langs komt om Tara op te halen?
DO. 25-08-2005
Victor wordt betrapt als hij de electrostimulator, waarvan hij vindt dat het zijn apparaat is, uit het AZB wil wegsmokkelen. Hugo neemt Joost onder vuur, omdat door zijn amateuristische gedrag, Tara geestelijk nu nog verder van huis is dan ooit tevoren. Iris ziet overal Hillard opduiken. Ze wil vluchten, maar Niels dwingt haar haar angsten tegemoet te treden.
VR. 26-08-2005
Iris reageert al haar frustraties af op het interieur van het pakhuis. Bettina vertelt Joyce ongezouten de waarheid over Victor en zijn kansen om Renée te 'genezen'. Julia kan niet geloven dat Chris zondermeer een ‘once in a lifetime’ kans laat lopen en laat hem dat weten ook! Maar Chris vindt dat zij na de zoen met Arjo lekker zelf moet uitzoeken. Lizzy concludeert dat Kyra nog steeds van Daan houdt, ook al roept Kyra nog zo hard van niet.
Dat zijn geen geobsedeerden....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dat moet je eens bij die geobsedeerden op het BNN-forum zeggen!
Krijg de ******!quote:
Ze hebben zeker nog nooit van ZOOP gehoord.quote:
Te vroeg geblaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
Wat doet Renee nog bij Frommel? Lekker slim van Joyce.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan wel een paar lelijke vriendinnen van renee opnoemen;
Lotus!!!!! en Suzy en Marjolein begon mooi en eindigde lelijk
Alleen Gina was super!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
kijk jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen Gina was super!!!!!De rest was 3x niks!!!!!
Het is gewoon Rotterdams.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Wat voor accent heeft Iris eigenlijk? Of is het gewoon een mannelijk accent?
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!!! Zo kan ik die griezel nooit verdringen.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het L-woord hier niet meer in de mond namen.
Misschien komt het doordat het tot nu toe grotendeels de Victor Couwenberg Show is geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Mvnl het volgende:
Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat dit waarschijnlijk nog 'Yorin-opnames' zijn, nú al een nieuwe ONM-'vibe' voel... Komt waarschijnlijk gewoon door de nieuwe leader, iets andere kleuren, nieuw logo in de bovenhoek en het breedbeeld, maar op 1-of-andere manier kijkt ONM op BNN toch anders weg dan vorig jaar...
Of dat positief is ben ik nog niet helemaal uit :s
En ze weten nu eindelijk zelf ook hoe de familie in elkaar zit!!!! Wie nou de broer van wie is enz.quote:
je avatarquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef haagse_elfje het volgende:
VICTOR!!!! lekker ding is weer terug wooooeeeiiii
Om 17.00 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan alleen dodag en vrijdag kijken deze weekmoet verder werken
komen er ook hh's?
Doe me een lol zeg....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:39 schreef Novak het volgende:
[..]
Vandaag al de eerste toespeling(en) ja... Het zal toch niet waar zijn hé
Doe dan maar Gina voor haar in de plaats héquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg....Sanne moet moven!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |