Precies!!!! Jij begrijpt m.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Novak het volgende:
[..]
Doe dan maar Gina voor haar in de plaats hé
Jawel, het was een drama!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Er was niks mis met Lotus hoor.
Afleveringen zijn tot een week na uitzending ook online te bekijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan alleen dodag en vrijdag kijken deze weekmoet verder werken
komen er ook hh's?
Dat zou nog eens een goedmakertje zijn voor Bettina's vertrek... Renée die ONM samen met Gina verlaat. Maarja, dat zit er natuurlijk weer niet inquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
Er was niks mis met Lotus hoor.
?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
.... net zo erg als die trol die met een R begon en die dacht dat ze leuk was......
Nou en, Renee staat er wel bij en die vliegt er binnenkort uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:50 schreef Nano het volgende:
Victor is maar voor "even" terug, want hij staat niet op de leader en niet bij de vaste cast.
ja ik mag het woord nooit meer zeggen, hint hint ze wou beroemd worden, woonde in de engel, surinaams, heel irritant....... het eindige op uby....quote:
ik moet wel eerlijk toegeven dat ik her eigenlijk wel jammer vind dat renee eruit moet.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en, Renee staat er wel bij en die vliegt er binnenkort uit..
sven ik hou van jequote:
Ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zag toch liever iemand zoals Joost of Hugo vertrekken,,,,
Een mannelijk accent??? Ben benieuwd hoe dát klinkt. Kom ik daarachter als ik naar álle mannen luister?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Wat voor accent heeft Iris eigenlijk? Of is het gewoon een mannelijk accent?
Die gedachte kwam wel bij me op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar victor staat wel bij de castfoto's .. dus ik denk dat die wel blijft.. Arjo gaat denk ik wel weg omdat hij er niet bij staat.. Maar zou Victor Renee uit de serie gaan gooien met zijn electro apperatuur??:P
Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Ik schoot in de lach toen Victor zei dat hij de stad in ging en dat er in Amsterdam vast veel veranderd was.
schat we nemen een travo, luister daareens naar....idd....ze kan voor een travo door het leven gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een mannelijk accent??? Ben benieuwd hoe dát klinkt. Kom ik daarachter als ik naar álle mannen luister?![]()
![]()
Gisteren was het eindelijk lekker weer !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:26 schreef Nano het volgende:
Gister maar 515.000 kijkers. Het holt achteruit.
Ze kunnen beter dat Sportjournaal schrappen en Lingo ervoor in de plaats zetten, of een ander programma dat beter aansluit op ONM.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:26 schreef Nano het volgende:
Gister maar 515.000 kijkers. Het holt achteruit.
Hmm...zal eens beter luisteren danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
schat we nemen een travo, luister daareens naar....idd....ze kan voor een travo door het leven gaan
Iwan ik hou van je, maareh geen sportjournaal schrappen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter dat Sportjournaal schrappen en Lingo ervoor in de plaats zetten, of een ander programma dat beter aansluit op ONM.
Later op de avond is er ook nog een Sportjournaal en NSE heeft om 19:00 uur ook een sportblok, waar gisteren nagenoeg dezelfde items in zaten. Het latere Sportjournaal heeft 2x zoveel kijkers als de slecht bekeken editie die voorafgaat aan ONM. Bovendien kreeg ik de indruk dat ze het Sportjournaal nog maar met moeite gevuld krijgen. Waarom begon ONM anders 5 minuten eerder dan normaal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan ik hou van je, maareh geen sportjournaal schrappen he![]()
Eén woord: teletekst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:40 schreef pberends het volgende:
In de gids van gister en vandaag staat gewoon 19.25. Moeten ze niet vaker flikken.
Niets teletekst. Gewoon de gids online. Dat zouden ze toch gewoon direct moeten bijwerken. Tis verdomme de gids van de publieke omroepquote:
ja ok ok, dat is wel helemaal waar. Eerlijk gezegd kijk ik ook alleen her late sportjournaal, maar goed sport is sport. Lingo was ook geen partyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Later op de avond is er ook nog een Sportjournaal en NSE heeft om 19:00 uur ook een sportblok, waar gisteren nagenoeg dezelfde items in zaten. Het latere Sportjournaal heeft 2x zoveel kijkers als de slecht bekeken editie die voorafgaat aan ONM. Bovendien kreeg ik de indruk dat ze het Sportjournaal nog maar met moeite gevuld krijgen. Waarom begon ONM anders 5 minuten eerder dan normaal?
het laatste...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik las net in VM dat Pim Vosmaer 1 van de 2 regisseurs van de dagelijkse Talpa comedy 'Samen' is.
Vuile overloper of paard van Troje?
quote:EXCLUSIEF: WIN EEN BACKSTAGE TOUR BIJ ONM!
Alleen de echte ONM-fans willen dit meemaken. Exclusief voor leden van BNN opent ONM één keer de deuren van de studio’s, en kun je met eigen ogen zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij jouw favoriete soap. Een unieke kans!
quote:Donderdag 25-aug-2005
Iris ziet Hillard overal...
Hopelijk niet alleen in gedachte. They always come back!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Rodney1988 het volgende:
Misschien zien we hem nog wel voorbij komen in de gedachte van iris![]()
Sometimes They Come Back!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Hopelijk niet alleen in gedachte. They always come back!
Heerlijke fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |