Alleen dat geile baardje van hem maakt nog iets goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ilyas maar een vies ventje is.
Nee, inderdaad. Honderdduizenden euro's door de drain. Wel is waar Yorin-geld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zet de tv eens op 2? Nou, de opnamen komen echt niet van Yorin!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zeg Wup, maak jij ff een screenshotje van het shirtje van Lizzy?
Ilyas moet zich scheren?quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Die polletjes maken heb ik zo gemist.
Het outfaden na de terugblik en aan het einde van de aflevering is ook erg handig met het opnemen van de serie. Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Mvnl het volgende:
Victor-loze aflevering, maar desalniettemin beter te pruimen dan het vorige seizoen...
En geen reclame is inderdaad verdomd lekker..
Hopen dat ONM op deze koers doorgaat, dan komt er misschien nog wel een 14e seizoen ook...
Waarom zou je die weg willen laten? Je bent toch niet zo'n aftitelingterrorist?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe lang duurt zoiets?" (tegen Xena, over de zwangerschapstest)
Was het een zwangerschaptest????quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
Zelfbevlekking is de omroepen niet vreemd. In GTST kijken ze naar RTL4. In Westenwind kennen ze alleen het RTL Nieuws. Vorig seizoen hoorde je bij ONM de tune van DOOL of dialogen uit Friends. En in Goudkust keek men naar Goudkust.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Mvnl het volgende:
En uhm, vraag me af of die opnames echt niet van Yorin komen.. t lijkt me ook stom dat in een NL2-serie wordt gezegd "zet de tv eens op 2".. das alleen maar verwarrend...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Was het een zwangerschaptest????
Ik ga me schamen....![]()
En waar zijn JP en Lisette gebleven?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar ik dacht dat Arjo achter Joyce aanging?
En heeft Marnix het opgegeven bij Joyce ofzo???![]()
Ik snap er niks meer van.....
Ik snap wel meer niet, maargoed.
You're welcome.quote:Oh, Iwan, (dit is ff offtopic, zoals wel vaker bij mij) nog thanx voor het filmpje van Anouk, ik ben ergggg gelukkig;))
Het was toch al bekend dat ze zwanger is????quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
Dat heb ik dan gemist. Waarom kunnen ze Ray niet gewoon zelfmoord laten plegen? Al die recasts.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:23 schreef Nano het volgende:
Iwan, vanavond bij RTL Boulevard maakte ze bekend dat Ray Groenoord in GTST is gerecast. Ze noemde ook de naam van de persoon die nu Ray Groenoord gaat spelen, maar weet jij zijn naam?![]()
Haar haar had nooit stijl.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Snake2005 het volgende:idd, Iwan heb jij nog screenshots van Renee nog met stijl haar?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Niels heeft wel een goed beeld van zichzelf als hij zegt dat hij "maar een gewoon doktertje" is......
quote:NIELS RICHTER: "Ik ben geen held. Ik ben maar een doodgewoon doktertje."
Yep! En die deed ze met een glas appelsap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Was het een zwangerschaptest????
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Haar haar had nooit stijl.
quote:
Ik dacht dus ook dat het een glas appelsap was en dat ze iets in der drinken deed omdat ze naar Ron toe wildequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yep! En die deed ze met een glas appelsap.
Ik snap wel hoe je dat kon denken ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat het een glas appelsap was en dat ze iets in der drinken deed omdat ze naar Ron toe wilde![]()
Nouja, dat hoopte ik![]()
Nee, niet gezien, was ik waarschijnlijk even wat te drinken pakken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je dat kon denken ja.
Had je niet gezien dat ze ineens naar de wc rende om te kotsen toen Lizzy er was? Of gewoon die link niet gelegd?
Dat doe je toch vóór ONM begint!!??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, was ik waarschijnlijk even wat te drinken pakken..
Had ik ook gedaan, maar Joyce en Victor kwamen niet voor....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat doe je toch VOOR ONM begint!!??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |