Alleen dat geile baardje van hem maakt nog iets goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Ben ik de enige die vind dat Ilyas maar een vies ventje is.
Nee, inderdaad. Honderdduizenden euro's door de drain. Wel is waar Yorin-geld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zet de tv eens op 2? Nou, de opnamen komen echt niet van Yorin!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zeg Wup, maak jij ff een screenshotje van het shirtje van Lizzy?
Ilyas moet zich scheren?quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Die polletjes maken heb ik zo gemist.
Het outfaden na de terugblik en aan het einde van de aflevering is ook erg handig met het opnemen van de serie. Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef Mvnl het volgende:
Victor-loze aflevering, maar desalniettemin beter te pruimen dan het vorige seizoen...
En geen reclame is inderdaad verdomd lekker..
Hopen dat ONM op deze koers doorgaat, dan komt er misschien nog wel een 14e seizoen ook...
Waarom zou je die weg willen laten? Je bent toch niet zo'n aftitelingterrorist?!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dan zit er een "plakrand" als je de eindtunes wilt weglaten.
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?quote:TARA VAN WALSUM: "Hoe lang duurt zoiets?" (tegen Xena, over de zwangerschapstest)
Was het een zwangerschaptest????quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had ze niet al eens eerder een zwangerschapstest gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |