Hé.quote:
Wat is er zo vreemd aan? Veel mensen kennen hun Oma niet omdat ze aan de andere kant van het land woont of zo. Sommigen gingen bijna dagelijks met haar om, sommige mensen hadden weer een hekel aan hun oma... Vandaar die vraag..quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
#105?
quote:Het mooiste moment was eigenlijk toen ze in het ziekenhuis lag. Ze herkende niemand meer. Mijn opa vroeg tien keer wie hij was en ze wist het niet. Toen liep ik binnen en keek ze ineens blij en zei ze heel zachtjes; "Nadine..."
Ik vond het ook geen vreemde vraag hoor. Maar ik ging veel met haar om.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er zo vreemd aan? Veel mensen kennen hun Oma niet omdat ze aan de andere kant van het land woont of zo. Sommigen gingen bijna dagelijks met haar om, sommige mensen hadden weer een hekel aan hun oma... Vandaar die vraag..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Oma die vroeg om mij, maar ik zat vast in de file in de bus en zo.. Heb het niet gered om op tijd afscheid te nemen.. heb dat nooit kunnen doen, toen was ze in coma gegaan en 2 dagen later overleden![]()
Fuck.. nou moet ik weer janken...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn Oma die vroeg om mij, maar ik zat vast in de file in de bus en zo.. Heb het niet gered om op tijd afscheid te nemen.. heb dat nooit kunnen doen, toen was ze in coma gegaan en 2 dagen later overleden![]()
Dan gaan we maar samen huilenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck.. nou moet ik weer janken...
Ik vind het zo erg dat ik nooit afscheid heb kunnen nemen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet eens dat hij weg wasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Komt er geen vervanger voor static?
Hij was eerst gebanned, en nu is ie geen mod meer...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij weg was![]()
Zie je het, ik moet echt meer op Fok komen![]()
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Komt er geen vervanger voor static?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was eerst gebanned, en nu is ie geen mod meer...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je trouwens niet veel over alle aandacht gaat naar Kasta.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was eerst gebanned, en nu is ie geen mod meer...
Weet niet, ik denk dat ze zelf iemand kiezen.quote:
Als ze maar iemand kiezen die regelmatig langskomt in de GTST/ONM reeks en figuurtjes zoals Orgy weg kan houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk dat ze zelf iemand kiezen..
Anyway, ik ben tv kijken..
.
ohquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Je maakt geen schijn van kans, Diezquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt geen schijn van kans, Diez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Nu weet ik het zeker... tussen jou en mij wordt het echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:tja dat doen ze dan zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik er in ieder geval alles aan gedaan om rekening te houden met anderen enzo... toch
trouwens, 't mag duidelijk zijn dat ik 'n gesprek met m'n zussie voer...
is helemaal niet interessant voor jullie...![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
NIET LEZENHet bevat een spoiler over euh......ANTM
Kinky hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het toch al ( DOOR BVO).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET LEZENHet bevat een spoiler over euh......ANTM :w
Fotoooooooooooooo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ANTMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Dan ga je maar msn'en of mailen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
is helemaal niet interessant voor jullie...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kinky hoor.
Ik wist het toch al ( DOOR BVO).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef Nano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tóch lezen hèquote:
Terwijl ik expliciet vermeldde dat je het niet moest lezen.
Mijn god, wat zijn jullie voorspelbaar zeg
Clementine: Are you nuts?
Dan bespreek je het maar op MSN.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dat doen ze dan zelf...
heb ik er in ieder geval alles aan gedaan om rekening te houden met anderen enzo... toch
is helemaal niet interessant voor jullie...
Je zei toch dat het over ANTM gingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
En tóch lezen hè
Terwijl ik expliciet vermeldde dat je het niet moest lezen.
Mijn god, wat zijn jullie voorspelbaar zeg
Je PI????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef The_Langolier het volgende:
Goodnight.
Ach.......jijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zei toch dat het over ANTM gingDaar wil ik graag foto's van zien dan.
Wij msn'en niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan bespreek je het maar op MSN.En niet in een slowchattopic
Erg ad rem ben je niet meer.quote:
quote:
Dan mail je maar.quote:
Wat is de prijs ongeveer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Jullie kunnen altijd bij mij op de sofa liggen.
Gegroet,
Dokter Buup.
P.S. Dames krijgen korting.
Met skype kan je met iemand praten over de micro.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:45 schreef Airelle het volgende:
Skype schijnt hip te zijn.
Ik begrijp er alleen geen bal van.
Dag mag welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Dan mail je maar.Als wij het niet mogen lezen/erop reageren.
De leipe micro flavour??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Met skype kan je met iemand praten over de micro.
Kan ook over msn maargoed![]()
Euh, ligt aan de persoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat is de prijs ongeveer?
Gaat het per centimeter?
Of hou je het op kilo's?
Je bekent mijn gelijk ja.quote:
precies, niks geheims aan ofzo hoor...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
Dag mag wel.
Je hoeft het alleen niet te lezen, en daar ging het om.
Dan zie ik een icon van Victoria Koblenko.quote:
Dan is 't goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, niks geheims aan ofzo hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Je niveau Buup, wat doe je.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zie ik een icon van Victoria Koblenko.
Whihi, Sven! Ad rem![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
Dit, hieronder, is wél geheim. Niet lezen als je géén Jaap Stronkebobbel heet:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zie ik een icon van Victoria Koblenko.
Whihi, Sven! Ad rem![]()
Buup, je niveauquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zijn deur.
You're kidding, right?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef Bupatih het volgende:
En ik vond deze twee anders ook best ad rem hoor.!!
Whehe, buupie uitschelden is okay.quote:
Kom jij ook zo, schat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Slaap lekker Buup, je hebt het nodig zie ik
Je zei zelf dat het bagger was, babette.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
doe's niet zo streng, er wordt helemaal niet geslowchat hier...?!?
Nee, ik vond die echt leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
You're kidding, right?
Je zit met me te dollen, Sven
Stop it!
zie mijn reactie aldaar [foutje dus]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Je zei zelf dat het bagger was, babette..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ja deze pberends
[afbeelding]
Alleen dan een met blauwe achtergrond.
Want?quote:
Gaarne.quote:
Zeg, hou je deze iconquote:
Ja, dat dacht ik ook al.quote:
Geen zin.. dan ga ik alleen maar nadenken en zo..quote:
Jij ook tochquote:
Hee, wat is er nou tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen zin.. dan ga ik alleen maar nadenken en zo..
tja da's altijd klote enzo..... slapen is beter! en ga ik nu écht doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
Geen zin.. dan ga ik alleen maar nadenken en zo..
mja maar ik ga 't klokje rond slapen,quote:
Omdat'kvanjulliehouquote:
Wat denk je zelf?quote:
En vandaag ben ik echt zwaar down, ik weet hetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, wat is er nou toch??? Gister was je één en al vrolijkheid enzo.
.
Ik hoop van niet, hij is onscherp.quote:
Ik hou van mijn avviequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, hij is onscherp.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
En vandaag ben ik echt zwaar down, ik weet het
Ja nou die van jou is bruin, nou én!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, hij is onscherp.
quote:
Ik had een keer jouw tieten in mijn ava, en dat vond je toen ook niet goed, omdat ze onscherp waren.quote:
Huiliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind de kleuren van mijn avatar eigenlijk niet zo mooi..
Nee, dat kwam omdat je mijn tieten er niet goed in had gegooid.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had een keer jouw tieten in mijn ava, en dat vond je toen ook niet goed, omdat ze onscherp waren. [afbeelding]
Ja dat welquote:
Eensquote:
Dus Dizer heeft 'm voor niks aangepastquote:
En ik heb niemand gevraagd om hem aan te passenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus Dizer heeft 'm voor niks aangepast??
Wat zij zei.quote:
Sven.. je avviequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus Dizer heeft 'm voor niks aangepast??
Las ik bij het teruglezen niet dat jij een uur geleden zei dat je naar bed ging? Of heb ik wat gemist?quote:
Ja, ik vond het zo zielig voor je.quote:
Ik ga zoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Las ik bij het teruglezen niet dat jij een uur geleden zei dat je naar bed ging? Of heb ik wat gemist?
Nu je de webicons niet meer uit kunt zetten is het hebben van een upload icon terwijl je ook een webicon hebt hetzelfde als helemaal geen upload icon hebben.quote:
Volgende pagina verwarring, timbob?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
waar blijven m'n posts?
Dat had ik net ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
waar blijven m'n posts?
Eh, ik heb gewoon een webicon én een uploadicon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu je de webicons niet meer uit kunt zetten is het hebben van een upload icon terwijl je ook een webicon hebt hetzelfde als helemaal geen upload icon hebben.
Is trouwens wel een lelijke foto van MMquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh, ik heb gewoon een webicon én een uploadicon.
Heul nietquote:
Zo spontaan komen de ware gevoelens boven heh?quote:
Haal het maar uit je hoofdquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo spontaan komen de ware gevoelens boven heh?
Ik heb helemaal niks in m'n hoofd gehaald, daarvoor moet je bij Nano en Skaai zijn.quote:
quote:
Eindelijk! Erkenning!quote:
Eerder domste! Mij zomaar homo noemen. En dat terwijl ik bijna elke SC vrouw hier heb platgeneuktquote:
All talk and no action. Dan gaan ze praten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder domste! Mij zomaar homo noemen. En dat terwijl ik bijna elke SC vrouw hier heb platgeneukt
Slaap lekker.quote:
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.quote:
Whehehe..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.
Need to say more?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Dizer, grapje hoor, je blijft mijn lekkere-hij-die-alles-neukt-neukertje
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.
Need to say more?
*niet beter weet*quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten, dan zou je toch wat gaan vermoeden.
Oei! Nou, Iemand heeft in ieder geval een verdraaid beeld van Dizer gevormd. Het moest toch eens gebeuren.quote:
Ik heb nog geen overtuigend bewijs dat ik verkeerd geïnformeerd ben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oei! Nou, Iemand heeft in ieder geval een verdraaid beeld van Dizer gevormd. Het moest toch eens gebeuren.
Hoe voelt dat nou, Beav? Verkeerd geïnformeerd zijn?![]()
quote:
Slaap je al?quote:
Ow.quote:
Ik wou al zeggen ik hoor niks meer nu kunnen we roddelen maar toen was hij er opeens weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
Gaat dat dan eens snel doen..
Altijd vooruit denken Beautje, daarom vroeg ik eerst.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen ik hoor niks meer nu kunnen we roddelen maar toen was hij er opeens weer.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen ik hoor niks meer nu kunnen we roddelen maar toen was hij er opeens weer.
Nu is het onderhand al twee uur geleden dat je zei dat je ging.quote:
Wat een taal, Beautje, wat een taal.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu is het onderhand Onderhand is het al twee uur geleden dat je zei dat je ging.Moet je morgenochtend niet werken bij je stageplaats?
Nopequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu is het onderhand al twee uur geleden dat je zei dat je ging.Moet je morgenochtend niet werken bij je stageplaats?
Je weet dat ik het morgen ochtend allemaal weer kan lezen he?quote:
Dan praten wij gewoon stiekum heaumeaux.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet dat ik het morgen ochtend allemaal weer kan lezen he?
Teruglezen is voor heaumeaux.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet dat ik het morgen ochtend allemaal weer kan lezen he?
Dat kan ie lezen Beau!! Snap dat dan!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan praten wij gewoon stiekum heaumeaux.![]()
Wat dat ook mag zijn.
Oh ja. Vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat kan ie lezen Beau!! Snap dat dan!!.
Ik skip anders over het algemeen alles wat ik mis.quote:
Ga dan ook, lurkert!quote:
Slapen ofzo. Apart. Denk ik. Maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik skip anders over het algemeen alles wat ik mis.![]()
Waar is de rest eigenlijk? Timbob, Airelle?![]()
[roddel]Misschien wel samen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slapen ofzo. Apart. Denk ik. Maar dat weet ik niet.
[meeroddel]Wie had dat gedacht?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[roddel]Misschien wel samen![/roddel]
[doorroddel]Ik zag het echt al lang aankomen hoor! De blikken, en volgens mij ook stiekum briefjes doorgeven enzo!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[meeroddel]Wie had dat gedacht?!.[/meeroddel]
Ja maar jij bent dan ook een SC-insider met het laatste nieuws ende roddels over iedereen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[doorroddel]Ik zag het echt al lang aankomen hoor! De blikken, en volgens mij ook stiekum briefjes doorgeven enzo![/doorroddel]
Zo insiderig ben ik ook niet hoor! Ik ben nog onwetend genoeg om toch nog wat van m'n onschuld te behouden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een SC-insider met het laatste nieuws ende roddels over iedereen.
Ik weet van niks. Ik ben nog puur en onschuldig. Enzo..
timbob! We hadden het net niet over je!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef timbob het volgende:
bonjour
quote:
Shit, te laat!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
timbob! We hadden het net niet over je!
Nog zo'n lurkert!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef timbob het volgende:
bonjour
Daar gaat onze theorie.quote:
Dat timbob er nu is betekent niet dat hij niet net met Airelle was hoor!quote:
Denk je werkelijk dat als ie bij Airelle was dat ie dan nu achter de computer ging zitten Fok!ken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat timbob er nu is betekent niet dat hij niet net met Airelle was hoor!
Het zou toch kunnen? Ik ken wel mensen die dat zouden doen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat als ie bij Airelle was dat ie dan nu achter de computer ging zitten Fok!ken?.
Gezien de ondertitel van Timbobje denk ik niet dat hij een van die mensen is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen? Ik ken wel mensen die dat zouden doen.
alibiquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat als ie bij Airelle was dat ie dan nu achter de computer ging zitten Fok!ken?.
Ho, beetje oppasen hequote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:03 schreef Slarioux het volgende:
Slotje. De humor van sommige users is te veel voor me.
Roddelnichten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:13 schreef Svensational het volgende:
Beautje en Beavje, het jolige SC-duo.
quote:
Is goed.quote:
Niet treurig zijn, Buupje. Je moet het als compliment opvatten.quote:
'Allo.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef MissBliss het volgende:
Hola.
Ja, of niet....quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet treurig zijn, Buupje. Je moet het als compliment opvatten..
Bofkont, ik ken 'm pas net.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik ken die Slarioux wel langer dan vandaag.
Je avatarquote:
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je avatar
Ik vond die vorige mooier
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik was even klaar met die witte tanden lach.
Reactie #249.quote:
quote:
Als ie maar weer terugkomtquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef LeBeau het volgende:
Ik was even klaar met die witte tanden lach.
quote:
quote:
Jij hoeft niet terug te komen want je bent er altijd.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij hoeft niet terug te komen want je bent er altijd.
quote:
Sorry MBabequote:
But of course.quote:
Dat kennen ze wel:quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien zijn ze dat niet gewend heh, humor in DIG.
'Humor'.quote:
Die tandpastalach en dat haar denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
But of course.Al zie ik niet waarom die ander beter is, 'tis beide Tom Welling, en komt uit dezelfde photoshoot.
17 jaar nog...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry MBabe
Over 17 jaar () maak ik zulke grapjes niet meer hoor.
Dan moet je die timer instellen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
Ik lag dus gisteravond nog in mijn bed tv te kijken, lag op sixpack te wachten... val ik in slaap..
Heeft heel de nacht de tv aangestaan..
Guttegut, en je moeder maar stroom betalen he.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:28 schreef BVO het volgende:
Ik lag dus gisteravond nog in mijn bed tv te kijken, lag op sixpack te wachten... val ik in slaap..
Heeft heel de nacht de tv aangestaan..
We kunnen ook wachten tot ík 40 ben, maar dan moet je nóg langer wachten.quote:
Is toch baggerquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
En nu heb ik dus ook nog sixpack gemist.!!!!
quote:
En nog langer die stomme grapjes van jou? Liever nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We kunnen ook wachten tot ík 40 ben, maar dan moet je nóg langer wachten.
Is toch met die kleine neger op sbs6 heel laat in de nacht?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nog langer die stomme grapjes van jou? Liever niet
Nee, dat is Dwarf Sex IIquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is toch met die kleine neger op sbs6 heel laat in de nacht?
Die is er al heel lang niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is toch met die kleine neger op sbs6 heel laat in de nacht?
Froukje de Bot??quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is er al heel lang niet meer..
We hebben nu. Valerio
. en
. Froukje
.
Als het tegen die tijd ophoudt wel jaquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het tegen die tijd ophoudt wel ja![]()
Ja want dan ben je ongeveer 40 en daar valt Bupa idd op. Hoe ouder hoe beterquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het tegen die tijd ophoudt wel ja![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want dan ben je ongeveer 40 en daar valt Bupa idd op. Hoe ouder hoe beter
quote:
MB?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over wie hebben we het nou de hele tijd?
Gelukkig maarquote:
Nouquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want dan ben je ongeveer 40 en daar valt Bupa idd op. Hoe ouder hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |