Hij bloedt een beetjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik gebruik 'm ook alleen maar per ongeluk.
'Sup met je 3e tepel? [afbeelding]
SorRy. KusSiE eRoP?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:24 schreef Dennis121 het volgende:
Wat ontezettend zielig en voorspelbaar om alles met hoofdletter te gaan typen.
Diep en diep triest.
Daarom doe ik het ook met twaalf vingers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef nietzman het volgende:
Ik kan niet tienvingerig-typen als ik een van mijn vingers op de shift heb hé?
Een mens heeft maar tien vingers droplul.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Daarom doe ik het ook met twaalf vingers.
Da's nog een overblijfsel uit 't DOS tijdperk. Daarmee kun je voorkomen dat een overzicht, wat groter is dan je beeldscherm, in een split-second voorbij raast...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef skiczukie het volgende:
Waar is de scroll lock eigenlijk voor?
Ow .. Zoiets als /w ofzo?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog een overblijfsel uit 't DOS tijdperk. Daarmee kun je voorkomen dat een overzicht, wat groter is dan je beeldscherm, in een split-second voorbij raast...
Zolang het in word is en niet vanuit een andere plek komt (copy/paste) dan kan het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
klan je eigenlijk je tekst weer klein maken als je zo idioot bent geweest alles in caps lock te typen? of moet je dan weer opnieuw beginnen?
Ook als je normaal typt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Skaai het volgende:
Ik gebruik de caps-lock altijd, de shift knop vrijwel nooit.
Neequote:
Dat heeft alleen weinig met de functie van de Caps Lock-toets te maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:40 schreef Orealo het volgende:
Ik gebruik het wel eens voor spelletjes enzo.. bij morrowind is het zo datals caps lock aan staat, je automatisch rent enzo
Kopieren naar een tekst editor, select all, change case, copy/paste weer terug, klaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
klan je eigenlijk je tekst weer klein maken als je zo idioot bent geweest alles in caps lock te typen? of moet je dan weer opnieuw beginnen?
*test met Word*quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Kopieren naar een tekst editor, select all, change case, copy/paste weer terug, klaar
dat hadden ze toen eens groot op alle pc's en in het nieuws moeten zetten want ik heb vaak zitten janken toen ik 5 was als de lijst in dir/w te lang was (op m'n 6e ongeveer kwam ik achter dir /p en dir /w/p)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog een overblijfsel uit 't DOS tijdperk. Daarmee kun je voorkomen dat een overzicht, wat groter is dan je beeldscherm, in een split-second voorbij raast...
Om een lang stuk tekst in kapitalen te typen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:19 schreef DJ_Fritz het volgende:
Domme vraag misschien, maar kan iemand me uitleggen waarom ie ooit op het toetsenbord is gekomen en met welke functie dan?
En dat was dus al in de tijd van de typemachine.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Om een lang stuk tekst in kapitalen te typen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Een mens heeft maar tien vingers droplul.
[afbeelding]
Tel ze nog maar eens even rustig na.
Om te toeteren in GTA San Andreasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Litso het volgende:
Ik vroeg me net af wie er eigenlijk ooit Capslock serieus gebruikt?
Ik druk er zelf alleen op als ik hem eerst perongeluk aan heb gezet... als ik hoofdletters wil typen gebruik ik gewoon altijd shift. Ik vind het eigenlijk een behoorlijk overbodige knop
Iemand die hem ooit gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |