Nu je de webicons niet meer uit kunt zetten is het hebben van een upload icon terwijl je ook een webicon hebt hetzelfde als helemaal geen upload icon hebben.quote:
Volgende pagina verwarring, timbob?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
waar blijven m'n posts?
Dat had ik net ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef timbob het volgende:
waar blijven m'n posts?
Eh, ik heb gewoon een webicon én een uploadicon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu je de webicons niet meer uit kunt zetten is het hebben van een upload icon terwijl je ook een webicon hebt hetzelfde als helemaal geen upload icon hebben.
Is trouwens wel een lelijke foto van MMquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh, ik heb gewoon een webicon én een uploadicon.
Heul nietquote:
Zo spontaan komen de ware gevoelens boven heh?quote:
Haal het maar uit je hoofdquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo spontaan komen de ware gevoelens boven heh?
Ik heb helemaal niks in m'n hoofd gehaald, daarvoor moet je bij Nano en Skaai zijn.quote:
quote:
Eindelijk! Erkenning!quote:
Eerder domste! Mij zomaar homo noemen. En dat terwijl ik bijna elke SC vrouw hier heb platgeneuktquote:
All talk and no action. Dan gaan ze praten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder domste! Mij zomaar homo noemen. En dat terwijl ik bijna elke SC vrouw hier heb platgeneukt
Slaap lekker.quote:
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.quote:
Whehehe..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.
Need to say more?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:13 schreef Skaai het volgende:
Dizer, grapje hoor, je blijft mijn lekkere-hij-die-alles-neukt-neukertje
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geilt op Nick van GTST, je krijgt het warm van Rob Thomas, weet haarfijn te vertellen hoe fout de foto van Matthew wel niet is (Only gays do comments)en je verklaart je liefde (openlijk!) aan Sven.
Need to say more?
*niet beter weet*quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten, dan zou je toch wat gaan vermoeden.
Oei! Nou, Iemand heeft in ieder geval een verdraaid beeld van Dizer gevormd. Het moest toch eens gebeuren.quote:
Ik heb nog geen overtuigend bewijs dat ik verkeerd geïnformeerd ben.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oei! Nou, Iemand heeft in ieder geval een verdraaid beeld van Dizer gevormd. Het moest toch eens gebeuren.
Hoe voelt dat nou, Beav? Verkeerd geïnformeerd zijn?![]()
quote:
Slaap je al?quote:
Ow.quote:
Ik wou al zeggen ik hoor niks meer nu kunnen we roddelen maar toen was hij er opeens weer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow..
Gaat dat dan eens snel doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |