Ja, echt het einde van de wereldquote:
Wij kennen geeneens schaamte meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Je hoeft je niet te schamen dat je naar soaps kijktwij doen dat toch ook niet??
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wij kennen geeneens schaamte meer.
Ach , zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt galant van je![]()
![]()
Nee, da's waarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, stond wel iets over bookmarken? Kon je de naam verandere, heb ik gedaan, maar zie nog steeds niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
Is dit TT-change nog steeds niet gelukt, JeR?
Sommigen onder ons hebben wel af en toe last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hebben wel af en toe last van plaatsvervangende schaamte.
Zal morgen ff kijken, ben nu niet zo wakkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Probeer het eens in het FB-topic anders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe bedoel je??
quote:plaatsvervangende schaamte
schaamte die men voelt wanneer men een ander iets ziet of hoort doen
waarvoor deze zich zou moeten schamen
Slot hier over je zeurtje en andere SHO Feedback.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zal morgen ff kijken, ben nu niet zo wakker
De vriend vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten om over tien minuten naar die ouwe muts in Triviant te kijken, hè?
Was dat niet Wup?quote:
Wat is er met Mireille gebeurd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten om over tien minuten naar die ouwe muts in Triviant te kijken, hè?
Zit Wup ook al in die commercial?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Was dat niet Wup?
Het is nog net geen totale afgang.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die twee bokken weten echt niets.
Triviant en moeilijk, dat zou dan ook voor het eerst zijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef Beautygirl het volgende:
Die vragen zijn veel te moeilijk, vinden ze het gek dat er niemand iets goed heeft.
Dat viel wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:20 schreef Beautygirl het volgende:
Die vragen zijn veel te moeilijk, vinden ze het gek dat er niemand iets goed heeft.
Nou! Bij Tien Voor Taal bereikte het ONM-team tenminste nog de finale. Uiteraard wist Jop Joris 'm te verknallen.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou! Bij Tien Voor Taal bereikte het ONM-team tenminste nog de finale. Uiteraard wist Jop Joris 'm te verknallen.
1) Ik had de timer ruim ingesteld.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
what's up baby?!
GTST en ONM (dagelijks) en B&B (speciale afleveringen)... om te bewaren dan heh. De rest wordt na het kijken en/of verwerken gewist.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:43 schreef Beautygirl het volgende:
Iwan, welke series neem jij nou eigenlijk allemaal op?
GTST, ONM?
oh die Babette...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
1) Ik had de timer ruim ingesteld.
2) Babette kwam voorbij in het reclameblok voorafgaand aan Triviant.
3) Wup had een verzoekje ingediend.
Perfecte combinatie dus.
ik wilde 'm al boycotten, maar ik was te nieuwsgierig naar de opmerking van Iwan...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Het lijkt hier op de GTST reeks enige tijd geleden... wat een gebagger allemaal...
Zonde hoor
Het valt hier nog mee. Ga maar eens bij de peuters op BNN kijken! Daar zit me wat gajes bijeen, zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
ik wilde 'm al boycotten, maar ik was te nieuwsgierig naar de opmerking van Iwan...
maar je hebt gelijk, 't is weer doffe ellende.....
Dat zal wel meevallen dus, want Iwan gaat 'm online zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
zal wel weer tig jaar duren voor ik 'm een keer zie, zap de krengen altijd weg
ach ja, tuurlijk.... dat wist ik.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Dat zal wel meevallen dus, want Iwan gaat 'm online zetten..
Gezien de omstandigheden (herschrijven van de scripts) vond ik het geen slechte cliffhanger. Ik vond hem een stuk origineler dan Stefano die de plomp in rijdt. Dat was zo gewoontjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik kijk nooit naar ONM, maar de laatste aflevering van het seizoen kijk ik wel altijd even...
Weet niet of het aan mij ligt, maar wát een baggercliffhanger zeg. Misschien is het wel heel spannend als je iets hebt met die karakters, maar ik vond er echt niks aan.
Vorig jaar (met die tractor) vond ik het ook al zwakjes, en het jaar daarvoor (toen iedereen een beetje tegenover elkaar stond) was de spanning al helemaal ver te zoeken.
Toen Renee Couwenberg (zo heet ze toch?) in zo'n loods lag met iemand anders bovenop haar en één van de twee schoot, tóen was het spannend.
Ik weet niet eens hoe de hele week is verlopen.. ONMquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden (herschrijven van de scripts) vond ik het geen slechte cliffhanger. Ik vond hem een stuk origineler dan Stefano die de plomp in rijdt. Dat was zo gewoontjes.Daarbij komt nog dat we eerder die week al verwend werden met de (voorlopige;) ontknoping van het Hillard-lijntje en de verrassende actie van Marnix.
Dus bij ons was het de hele week spannend om naar te kijken, vond ik. En gtst dat bleef die zelfde week nog saai en de cliffhanger was ook al zo saai.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden (herschrijven van de scripts) vond ik het geen slechte cliffhanger. Ik vond hem een stuk origineler dan Stefano die de plomp in rijdt. Dat was zo gewoontjes.Daarbij komt nog dat we eerder die week al verwend werden met de (voorlopige;) ontknoping van het Hillard-lijntje en de verrassende actie van Marnix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |