Ja, echt het einde van de wereldquote:
Wij kennen geeneens schaamte meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Je hoeft je niet te schamen dat je naar soaps kijktwij doen dat toch ook niet??
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wij kennen geeneens schaamte meer.
Ach , zo ben ik nou eenmaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt galant van je![]()
![]()
Nee, da's waarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, stond wel iets over bookmarken? Kon je de naam verandere, heb ik gedaan, maar zie nog steeds niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
Is dit TT-change nog steeds niet gelukt, JeR?
Sommigen onder ons hebben wel af en toe last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Sommigen onder ons hebben wel af en toe last van plaatsvervangende schaamte.
Zal morgen ff kijken, ben nu niet zo wakkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:28 schreef Svensational het volgende:
Probeer het eens in het FB-topic anders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:44 schreef Rodney1988 het volgende:
Hoe bedoel je??
quote:plaatsvervangende schaamte
schaamte die men voelt wanneer men een ander iets ziet of hoort doen
waarvoor deze zich zou moeten schamen
Slot hier over je zeurtje en andere SHO Feedback.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zal morgen ff kijken, ben nu niet zo wakker
De vriend vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten om over tien minuten naar die ouwe muts in Triviant te kijken, hè?
Was dat niet Wup?quote:
Wat is er met Mireille gebeurd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten om over tien minuten naar die ouwe muts in Triviant te kijken, hè?
Zit Wup ook al in die commercial?!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
Was dat niet Wup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |