quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je trouwens niet veel over alle aandacht gaat naar Kasta.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was eerst gebanned, en nu is ie geen mod meer...
Weet niet, ik denk dat ze zelf iemand kiezen.quote:
Als ze maar iemand kiezen die regelmatig langskomt in de GTST/ONM reeks en figuurtjes zoals Orgy weg kan houdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet niet, ik denk dat ze zelf iemand kiezen..
Anyway, ik ben tv kijken..
.
ohquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Je maakt geen schijn van kans, Diezquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt geen schijn van kans, Diez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Nu weet ik het zeker... tussen jou en mij wordt het echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:tja dat doen ze dan zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik er in ieder geval alles aan gedaan om rekening te houden met anderen enzo... toch
trouwens, 't mag duidelijk zijn dat ik 'n gesprek met m'n zussie voer...
is helemaal niet interessant voor jullie...![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef Bupatih het volgende:
NIET LEZENHet bevat een spoiler over euh......ANTM
Kinky hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het toch al ( DOOR BVO).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIET LEZENHet bevat een spoiler over euh......ANTM :w
Fotoooooooooooooo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ANTMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Dan ga je maar msn'en of mailen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
trouwens, 't mag duidelijk zijn dat ik 'n gesprek met m'n zussie voer...
is helemaal niet interessant voor jullie...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kinky hoor.
Ik wist het toch al ( DOOR BVO).
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:40 schreef Nano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tóch lezen hèquote:
Terwijl ik expliciet vermeldde dat je het niet moest lezen.
Mijn god, wat zijn jullie voorspelbaar zeg
Clementine: Are you nuts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |