Nee, geheel vrijwillig dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Svennie? Is dat een speciale vervangingsavatar voor als je zelf een te grote had?
Ik was uizendkracht he. Dus als het werk op is kan ik wieberen. Dat noem ik niet echt onslagenquote:
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik was bezig met 'ShowChat #393: Sfantopic!'
Aanpassen dan maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja zegquote:
Deze is ook mooi tochquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef MissBliss het volgende:
ach zo...... en ze hadden geen nieuwe klussen?quote:Ik was uizendkracht he. Dus als het werk op is kan ik wieberen. Dat noem ik niet echt onslagen
Ja de vorige was alweer een tijdje terug!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic..
Jij mag hier helemaal niet modden.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja de vorige was alweer een tijdje terug!
En de vorige dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was hoog tijd voor een MissBliss topic..
Als BVO het goed vindtquote:
Ik had tegen dit baantje eerst drie keer nee gezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach zo...... en ze hadden geen nieuwe klussen?
of jij zegt bij alles: nee, ik kan niet...??? [die neiging had ik altijd]
Niet zo bescheiden jij.quote:
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsjequote:
Amen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jij..
Ah, en BVO die een topic voor SVurno opent is een beetje ongeloofwaardig toch?!.
Naja volgende keer dan eindelijk dat Sfantopic ja?quote:
De volgende is voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsje.
You have a point.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden jij..
Ah, en BVO die een topic voor SVurno opent is een beetje ongeloofwaardig toch?!.
BVO is zo overdreven snelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een Sfantopic krijg hoef ik geen tweedehandsje.
Tis toch een goede TTquote:
Het duurde juist hastikke lang.quote:
Sorry dat ik niet constant zit te f5-en hierquote:
Het duurde wel vrij lang jaquote:
Die zijn veel teveel als mijn tournamentOP-plaatjes.quote:
Gifjes maken kan ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn veel teveel als mijn tournamentOP-plaatjes..
Ik ga trouwens een gifje nemen van Francisco Mancebo..
dan ga ik voor Pantaniquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef BVO het volgende:
Ik ga trouwens een gifje nemen van Francisco Mancebo..
quote:
Ikquote:
ja da's echt iets wat Koblenko uitstraalt: armoede enzo......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:21 schreef pberends het volgende:
Vandaag nam premier Balkenende een wit armbandje tegen armoede in ontvangst van soapster Victoria Koblenko... kansloos!
Nou.. hoeveel zou zij verdienen... ook aardig hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's echt iets wat Koblenko uitstraalt: armoede enzo......
hoeveel zou haar voetbalvriendje verdienen???
Inderdaad, dat verwende nest moet maar eens tachtig procent van haar loon inleveren voor armoedebestrijding... oh nee dat doet ze niet... hypocriete klotetrut. Ze's nog lelijk ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's echt iets wat Koblenko uitstraalt: armoede enzo......
hoeveel zou haar voetbalvriendje verdienen???
Mijn collega en ik mochten even naar het politiebureau om aangifte te doen van mijn OV en een nieuwe aan te vragen bij het postkantoor... zijn we stiekem nog evennaar de MediaMarkt gegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
ik ga nog even een huisbezoekje doen en dan stiekem een uur eerder naar huis
't weekend is binnen handbereik
quote:
Tour?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/subleagues/1024
Jouw teamnaam aan elkaarquote:
Nou dat is het wachtwoord. Jouw teamnaam, maar dan zonder spatiesquote:
Jouwteamnaamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou dat is het wachtwoord. Jouw teamnaam, maar dan zonder spaties
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:33 schreef BVO het volgende:
Ik sta niet in de Fok! Subleague, zal me zo wel even aanmelden.
M'n team heet trouwens Bob aan de top.
Zo noem ik m'n team altijd![]()
Jawel hoorquote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
"Huidige team
Deze user wil zijn team niet laten zien."
Nu welquote:
>> Werkquote:
Ik denk het niet.quote:
Ik wil wel mee doen (ben helemaal competitie en cijferverslaafdquote:
Er valt weinig te snappen. Gewoon 9 goeie renners uitkiezen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen (ben helemaal competitie en cijferverslaafd) maar snap er helemaaaaal niks van
. En kan slecht tegen m'n verlies
--> SPTquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef HeatWave het volgende:
De tour, hoe SLAAPVERWEKKEND kan het worden man???
De tour is niet slaapverwekkendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Goed argument enzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
De tour is niet slaapverwekkend!
Je kiest 9 renners (3 toprenner, 6 overigen) en je mag 4 keer wisselen (per keer 1 toprenner en 2 gewone renners).quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen (ben helemaal competitie en cijferverslaafd) maar snap er helemaaaaal niks van
. En kan slecht tegen m'n verlies
Tijd nuttig besteden heet dat.quote:
Tsssk....22 mannen die een beetje tegen een bal lopen te trappen.quote:
Straks kies ik Gekke Henkie en Blitse Bennie en dan lachen jullie me uit enzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er valt weinig te snappen. Gewoon 9 goeie renners uitkiezen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Blitse Bennie heb ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Straks kies ik Gekke Henkie en Blitse Bennie en dan lachen jullie me uit enzo
quote:
nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssk....22 mannen die een beetje tegen een bal lopen te trappen..
Die bergritten zijn hastikke spannend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...
Bij voetbal gebeurt 90 min lang van alles.. acties, goals, overtredingen etc etc. Bij wielrennen zie je 1 lang lint aan fietsers 3 uur lang.
Verf zien drogen is spannender...
Zullen we gaan vingerverven dit weekend?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...
Bij voetbal gebeurt 90 min lang van alles.. acties, goals, overtredingen etc etc. Bij wielrennen zie je 1 lang lint aan fietsers 3 uur lang.
Verf zien drogen is spannender...
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschienquote:
Whoei, nou misschien kan het dan toch nog iets wordenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zullen we gaan vingerverven dit weekend?
Dat gebeurd geregeld hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschien.
Dat zie ik dan op Studio Sport wel weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gebeurd geregeld hoor.. Vorig jaar nog Bram de Groot! Of twee jaar terug.
Ullrich in 2001 ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gebeurd geregeld hoor.. Vorig jaar nog Bram de Groot! Of twee jaar terug.
Naja, soms vallen ze wel... Dat is dan even leuk..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschien.
Nee, ik kan er niets, maar dan ook NIETS spannends in terug zien...
F1 vind ik ook al niksquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, soms vallen ze wel... Dat is dan even leuk..
Net als de Formule 1, dat is ook pas boeiend als er eens een crash is
Dat zie je dan wel weer in het journaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ullrich in 2001 ofzo..
Reed zo het ravijn in..
Herbie Zeikstraal!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen dat Herbert Dijkstra een dezer dagen z'n stem kwijtraakt! Dan zitten we qua saaiheid al een stuk beter
Was dat vorig jaar niet met Armstrong en zo'n andere vent. Die toen niet meer verder kon fietsenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ullrich in 2001 ofzo..
Reed zo het ravijn in..
2 jaar terug! Met Beloki. Toen Beloki onderuit ging en Armstrong door dat weiland verder ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar niet met Armstrong en zo'n andere vent. Die toen niet meer verder kon fietsen?
lekker duidelijk enzo. :'0
Geef mij maar good old Mart Smeets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Herbie Zeikstraal!. Heerlijk om je aan te ergeren.
.
Nee, Bob Ross is mooi kater-zondag achtergrond behangquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
F1 is mooi kater-zondag achtergrond behang.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef mij maar good old Mart Smeets.
Ja, die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
2 jaar terug! Met Beloki. Toen Beloki onderuit ging en Armstrong door dat weiland verder ging..
Hoiquote:
[slijmmodus]quote:
Ja, vind ik ook niet zo leuk... duurt zo lang...quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook niet zo leuk... duurt zo lang...
Eigenlijk zijn dr geen leuke sporten ... naja, Nederland in Beweging vind ik altijd wel tofTurnen en kunstschaatsen is wel leuk om te kijken.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Ja, stijgt weer in m'n top 3![]()
Oh, dat kan niet als je al op 1 staat
[/slijmmodus]
Dat is toegevoegde waarde ja, maar zonder vallen is het ook nog aardig om naar te kijkenquote:
Hee, misschien kan ik die als ava gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:20 schreef mark_03 het volgende:
http://www3.tok2.com/home/sparkles/Wytske.aviWYTSKE FILMPJE
In dat filmpje zit ook dat stukje met dat dansjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, misschien kan ik die als ava gebruiken.
Och, zo kan je de middag ook door komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn thee over mijn hele bureau leeg gegooid![]()
Niemand doet wat, we zitten met zijn allen alleen maar te geinen en zoquote:
Maar om dan thee over je bureau heen te gooien......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niemand doet wat, we zitten met zijn allen alleen maar te geinen en zo
Niemand heeft zin meer!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om dan thee over je bureau heen te gooien.......
Naja, ieder z'n meug he..
De hele tijd met zo'n mongolenstemmetjequote:
Oeh dat zal ik ook eens proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn thee over mijn hele bureau leeg gegooid![]()
Nou weet ik dus niet of ik gelijk heb. Het filmpje stopt ineens.quote:
Ja, zo'n gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat onze subleague vrij klein blijft..
Was dat geen zoete meuk ipv thee?quote:
het idee is hetzelfdequote:
De omstandigheden waren ook anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het idee is hetzelfdeHet resultaat iets anders
.
Tofquote:
Nou dat is dus niet zo spannend als ik gehoopt had...quote:
1. Schreeuwen...quote:
Heb ik niet gezegd dat ik dat op mijn stage heb geflikt?quote:
Loop je nou weer te zeiken over de TT???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kut-TT
Of over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania....!
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Loop je nou weer te zeiken over de TT???
Ik zeg ook niet dat ik een naamtopic wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt er de laatste tijd meer dan ik Buup. [afbeelding]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een naamtopic wil.
Ja, ik ben degene die moet klagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij..
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij..
Je mag mij ook best noemen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
quote:
quote:
Ik heb er laatst al een gehad van BVOquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
Ik denk dat jij er meer dan Tania hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
En van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er laatst al een gehad van BVO.
I beg your pardon.quote:
Een ouderwetse finale dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Hewit van de baan in straight sets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekend
ja? dus? wat is 't probleem?!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Of over .. of over babette, of over ..
Nee bij de appie happiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij c1000???
ik ben bij paps op bezoek, de sukkel heeft geen rosé in huis.......
Ah, ik word genoemdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Dat denk jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
I beg your pardon..
Ik ben wel wat meer dan een weggestopte etc. hoor..
Of... een roulatieschemaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Airelle het volgende:
Boeiend... eigenlijk.
timbob had een beter idee: naamtopics afschaffen.
5 SHO awards, remember.quote:
En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
5 SHO awards, remember..
De meest ondergewaardeerde SHO'er.
De populairste SHO'er.
Tja..
Die vallen dan toch echt in het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT's
Ja, die award sloeg ook nergens opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
jij????????????? Oh Lord......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
ja 't is toch zo.....??quote:
Hé, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT's
Ik bedoelde mijn post boven jou. We zeiden precies hetzelfde, op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 't is toch zo.....??
we hebben trouwens 'n hele stoere vacature in Gouda, maar ik ben nu al thuis, dus ff helpen onthouden!!
Ik ja. Hoeveel awards had jij?quote:
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.quote:
Kijk, zó ondergewaardeerd ben ik nou.quote:
Ik hou nog alles openquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
Wat zoek je voor baan, Tania ( niet dat ik je kan helpen, maar gewoon ).
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmenquote:
Journalistiek in Zwollequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.
Nog gefeliciteerd overigens
Wat ga je volgend jaar doen??
Ik ben ook gehecht aan mijn 7 TTT's hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.
Nog gefeliciteerd overigens
Wat ga je volgend jaar doen??
Nah, de dramaqueen was Orginial.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmen
geloof 2 dramaqueen-nominaties [ging die ook niet naar jou?] en 1 inhoudelijk-sterkste
Die redenering klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk, zó ondergewaardeerd ben ik nou.
Als zelfs jij zoiets over mij zegt.
Natuurlijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Hoewel die uiteraard naar wup had moeten gaan.
van wie zou je die laatste gehad hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmen
geloof 2 dramaqueen-nominaties [ging die ook niet naar jou?] en 1 inhoudelijk-sterkste
quote:
quote:
Kan je nagaan!quote:
Ik had geen enkele awardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je nagaan!
Ik ben nog ondergewaardeerder!.
Maar jij werd Miss ShowChat.quote:
Maar wel tig naamtopics natuurlijk, waar de discussie over begonquote:
Maar iedereen vond jou tof. Want je won de WvD-award. Hoe kun je dan nog ondergewaardeerd zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je nagaan!
Ik ben nog ondergewaardeerder!.
En NU eindigd hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar wel tig naamtopics natuurlijk, waar de discussie over begon
Oh sorryquote:
Nee..quote:
Nee, dat was toetatoet.quote:
oh.. ik dacht van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
van nano-geloof ik... [nee, niet van Dizer]
Eraf gegooid?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry
Ik ben hem WEER kwijt
Je hebt hem eraf gegooid
Oh! Dat was het jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was toetatoet.MB had de naam bedacht.
Deze denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eraf gegooid?
Weet je nog waar ik het had gehost?
Ze had ook de Jennifer Connely-award geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
En de Susan Visser lookalike-award
Ze was dan wel de enige die kans maakte op die award![]()
was de J.Lo-Award toch?! die leek me wel stoer.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Nah, de dramaqueen was Orginial.
Hoewel die uiteraard naar Dizer of wup had moeten gaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
van nano-geloof ik... [nee, niet van Dizer]
De Georgina Verbaans tieten Award.quote:
Je eigen server dacht ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eraf gegooid?
Weet je nog waar ik het had gehost?
Ik ben helemaal geen dramaqueen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
was de J.Lo-Award toch?! die leek me wel stoer.....
vind ik overigens bij jou of mij passen, dan bij Diz of Wup....
ik heb er trouwens wel 1 gewonnen [vergeten] : de Claire Simons Award
User van de maand november (Onzin voor je Leven)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
7 TTT's (Onzin voor je Leven)
Twee-na-leukste topic van OvjL (Onzin voor je Leven)
Winnaar Jim Carrey-Award: Grappigste user (SHO-verkiezing)
Winnaar Anna Nicole Smith Award: De grootste dorpsgek van SHO (SHO-verkiezing)
Meestbelovende user voor het komend jaar (FOK-verkiezing)
Nummer 2 beste nieuwkomer mannen (FOK!-verkiezing)
Nummer 3 waardevolste aanwinst (FOK!-verkiezing)
Nummer 3 meest humorvolle user (FOK!-verkiezing)
Owja... en ik de Victoria Koblenko Isabella awardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
was de J.Lo-Award toch?! die leek me wel stoer.....
vind ik overigens bij jou of mij passen, dan bij Diz of Wup....
ik heb er trouwens wel 1 gewonnen [vergeten] : de Claire Simons Award
Dat waren dus 2 awards die verzonnen waren omdat ik niks gewonnen had..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had ook de Jennifer Connely-award geloof ik.
Iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat waren dus 2 awards die verzonnen waren omdat ik niks gewonnen had..
Nano???????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]. Nano
. die nomineerde mij voor de vervelendste user.
Orgi nomineerde jou en Bupatih als leukste users. Oh nee, alleen jou,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
. Nano
. die nomineerde mij voor de vervelendste user.
Ik stem op de Liv Tyler Awardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat waren dus 2 awards die verzonnen waren omdat ik niks gewonnen had..
Hij won die award nog bijna ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Orgi nomineerde jou en Bupatih als leukste users. Oh nee, alleen jou,. Oh nee, bar_rel.
Die kerel kon maar niet kiezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Orgi nomineerde jou en Bupatih als leukste users. Oh nee, alleen jou,. Oh nee, bar_rel.
die had ik in 't leven geroepen hequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:21 schreef Airelle het volgende:
Owja... en ik de Victoria Koblenko Isabella award.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
nu je 't zegt: zou best kunnen![]()
waar is dat topic?! wil wel ff checkuh
Ja, pas toen ie dat in de gaten kreeg, trok hij zijn stem op jou in.quote:
veel, gelukkig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op welke bekende actrice lijkt MissBliss eigenlijk niet?
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
veel, gelukkig.
Barbera streisand
Roseanne Barr
Sigourney Weaver..
etc etc etc..
quote:
Oh sorryquote:
mja ik zie 'tquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:29 schreef Airelle het volgende:
Ownee, babette... ik had op Dizer gestemd...
Samen met Brad Pitt ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
Nou tsss.. ik had mooi de Angelina Jolie award en die was toch de beste![]()
![]()
Me Jim Carrey, you Angiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Angelina welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer dat ik Brad Pitt dan weer niks vind![]()
Ja, jij was de lekkerstequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |