Wel als een award bestond voor rijmenquote:Op zondag 28 november 2004 20:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik plaats hier een TVP
win ik daar ook stemmen mee?
Ik heet dan geen niksanquote:Op zondag 28 november 2004 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel als een award bestond voor rijmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei oei dat is waar,quote:Op zondag 28 november 2004 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heet dan geen niksan
Maar toch wil ik je vragen: En ik dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op zondag 28 november 2004 21:02 schreef Bupatih het volgende:
Been there, done that.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien kom ik later wel met wijzigingen.
quote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht BVODe Henkjan Smits Award
De het-meest-op-zichzelf-geilende user BVOom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pft.quote:Op maandag 29 november 2004 06:19 schreef Svensational het volgende:De Albert Verlinde Award
Grootste relnicht: BVO
quote:Op zondag 28 november 2004 23:38 schreef RedGuy het volgende:
Jammer dat er geen Glazen Huis Award is.
Voor de user die je zo snel mogelijk weer ziet verdwijnen.
Die had Original met vlag en wimpel gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop