Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij..
Je mag mij ook best noemen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
quote:
quote:
Ik heb er laatst al een gehad van BVOquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
Ik denk dat jij er meer dan Tania hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
En van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er laatst al een gehad van BVO.
I beg your pardon.quote:
Een ouderwetse finale dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Hewit van de baan in straight sets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekend
ja? dus? wat is 't probleem?!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Of over .. of over babette, of over ..
Nee bij de appie happiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij c1000???
ik ben bij paps op bezoek, de sukkel heeft geen rosé in huis.......
Ah, ik word genoemdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Dat denk jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
I beg your pardon..
Ik ben wel wat meer dan een weggestopte etc. hoor..
Of... een roulatieschemaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Airelle het volgende:
Boeiend... eigenlijk.
timbob had een beter idee: naamtopics afschaffen.
5 SHO awards, remember.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |