quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar om dan thee over je bureau heen te gooien.......
Naja, ieder z'n meug he..
De hele tijd met zo'n mongolenstemmetjequote:
Oeh dat zal ik ook eens proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn thee over mijn hele bureau leeg gegooid![]()
Nou weet ik dus niet of ik gelijk heb. Het filmpje stopt ineens.quote:
Ja, zo'n gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:39 schreef BVO het volgende:
Ik vrees dat onze subleague vrij klein blijft..
Was dat geen zoete meuk ipv thee?quote:
het idee is hetzelfdequote:
De omstandigheden waren ook anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het idee is hetzelfdeHet resultaat iets anders
.
Tofquote:
Nou dat is dus niet zo spannend als ik gehoopt had...quote:
1. Schreeuwen...quote:
Heb ik niet gezegd dat ik dat op mijn stage heb geflikt?quote:
Loop je nou weer te zeiken over de TT???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kut-TT
Of over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania....!
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Loop je nou weer te zeiken over de TT???
Ik zeg ook niet dat ik een naamtopic wil.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Jij hebt er de laatste tijd meer dan ik Buup. [afbeelding]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik een naamtopic wil.
Ja, ik ben degene die moet klagenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij..
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat ze altijd over MB, of over babette, of over Sven, of over Tania gaan. Je vergeet je zelf daarbij..
Je mag mij ook best noemen hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
quote:
quote:
Ik heb er laatst al een gehad van BVOquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
Waar blijven de topics over Airelle, mark, ELM, Skaai, PeRi, Auticia, niksan, Tom, Zhenar, timbob, etc.....
Ik denk dat jij er meer dan Tania hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel mee.
De laatste tijd heb ik er 2 (waarvan een was omdat ik geslaagd was (komt dus niet zo vaak voor)) gehad, terwijl Tania, MB en babette bijvoorbeeld al een stuk of drie, vier topics over hen hebben gehad.
En van mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er laatst al een gehad van BVO.
I beg your pardon.quote:
Een ouderwetse finale dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekendquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:48 schreef Airelle het volgende:
Davenport door.
Zij weet het ook altijd voor elkaar te krijgen he.
Twee keer Tiebreak.
Hewit van de baan in straight sets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nu Roddick en Haase nog en dan wordt het genieten dit weekend
ja? dus? wat is 't probleem?!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Of over .. of over babette, of over ..
Nee bij de appie happiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij c1000???
ik ben bij paps op bezoek, de sukkel heeft geen rosé in huis.......
Ah, ik word genoemdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:40 schreef Bupatih het volgende:
Dat denk jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
I beg your pardon..
Ik ben wel wat meer dan een weggestopte etc. hoor..
Of... een roulatieschemaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef Airelle het volgende:
Boeiend... eigenlijk.
timbob had een beter idee: naamtopics afschaffen.
5 SHO awards, remember.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |