nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tsssk....22 mannen die een beetje tegen een bal lopen te trappen..
Die bergritten zijn hastikke spannend.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...
Bij voetbal gebeurt 90 min lang van alles.. acties, goals, overtredingen etc etc. Bij wielrennen zie je 1 lang lint aan fietsers 3 uur lang.
Verf zien drogen is spannender...
Zullen we gaan vingerverven dit weekend?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, 400 mannen die 3 uur lang achter elkaar rijden zonder dat je ook maar IETS aan competitie ziet, dat is spannend...
Bij voetbal gebeurt 90 min lang van alles.. acties, goals, overtredingen etc etc. Bij wielrennen zie je 1 lang lint aan fietsers 3 uur lang.
Verf zien drogen is spannender...
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschienquote:
Whoei, nou misschien kan het dan toch nog iets wordenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zullen we gaan vingerverven dit weekend?
Dat gebeurd geregeld hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschien.
Dat zie ik dan op Studio Sport wel weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gebeurd geregeld hoor.. Vorig jaar nog Bram de Groot! Of twee jaar terug.
Ullrich in 2001 ofzo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat gebeurd geregeld hoor.. Vorig jaar nog Bram de Groot! Of twee jaar terug.
Naja, soms vallen ze wel... Dat is dan even leuk..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze er nou eens af zouden flikkeren misschien.
Nee, ik kan er niets, maar dan ook NIETS spannends in terug zien...
F1 vind ik ook al niksquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, soms vallen ze wel... Dat is dan even leuk..
Net als de Formule 1, dat is ook pas boeiend als er eens een crash is
Dat zie je dan wel weer in het journaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ullrich in 2001 ofzo..
Reed zo het ravijn in..
Herbie Zeikstraal!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:58 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen dat Herbert Dijkstra een dezer dagen z'n stem kwijtraakt! Dan zitten we qua saaiheid al een stuk beter
Was dat vorig jaar niet met Armstrong en zo'n andere vent. Die toen niet meer verder kon fietsenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ullrich in 2001 ofzo..
Reed zo het ravijn in..
2 jaar terug! Met Beloki. Toen Beloki onderuit ging en Armstrong door dat weiland verder ging.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar niet met Armstrong en zo'n andere vent. Die toen niet meer verder kon fietsen?
lekker duidelijk enzo. :'0
Geef mij maar good old Mart Smeets.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Herbie Zeikstraal!. Heerlijk om je aan te ergeren.
.
Nee, Bob Ross is mooi kater-zondag achtergrond behangquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
F1 is mooi kater-zondag achtergrond behang.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef mij maar good old Mart Smeets.
Ja, die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:00 schreef BVO het volgende:
[..]
2 jaar terug! Met Beloki. Toen Beloki onderuit ging en Armstrong door dat weiland verder ging..
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |