En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
5 SHO awards, remember..
De meest ondergewaardeerde SHO'er.
De populairste SHO'er.
Tja..
Die vallen dan toch echt in het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT's
Ja, die award sloeg ook nergens opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
jij????????????? Oh Lord......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
ja 't is toch zo.....??quote:
Hé, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En dan kom ik aan met m'n [ONZ] TTT's
Ik bedoelde mijn post boven jou. We zeiden precies hetzelfde, op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 't is toch zo.....??
we hebben trouwens 'n hele stoere vacature in Gouda, maar ik ben nu al thuis, dus ff helpen onthouden!!
Ik ja. Hoeveel awards had jij?quote:
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.quote:
Kijk, zó ondergewaardeerd ben ik nou.quote:
Ik hou nog alles openquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
Wat zoek je voor baan, Tania ( niet dat ik je kan helpen, maar gewoon ).
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmenquote:
Journalistiek in Zwollequote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.
Nog gefeliciteerd overigens
Wat ga je volgend jaar doen??
Ik ben ook gehecht aan mijn 7 TTT's hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:12 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Jouw collectie is veel groter, en ik ben nogal gehecht aan de mijne.
Nog gefeliciteerd overigens
Wat ga je volgend jaar doen??
Nah, de dramaqueen was Orginial.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmen
geloof 2 dramaqueen-nominaties [ging die ook niet naar jou?] en 1 inhoudelijk-sterkste
Die redenering klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk, zó ondergewaardeerd ben ik nou.
Als zelfs jij zoiets over mij zegt.
Natuurlijk wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Hoewel die uiteraard naar wup had moeten gaan.
van wie zou je die laatste gehad hebben?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
zero..... ik was toen nog wat onbekender hier zeg maar, dus kreeg lekker weinig stemmen
geloof 2 dramaqueen-nominaties [ging die ook niet naar jou?] en 1 inhoudelijk-sterkste
quote:
quote:
Kan je nagaan!quote:
Ik had geen enkele awardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je nagaan!
Ik ben nog ondergewaardeerder!.
Maar jij werd Miss ShowChat.quote:
Maar wel tig naamtopics natuurlijk, waar de discussie over begonquote:
Maar iedereen vond jou tof. Want je won de WvD-award. Hoe kun je dan nog ondergewaardeerd zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je nagaan!
Ik ben nog ondergewaardeerder!.
En NU eindigd hoop ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar wel tig naamtopics natuurlijk, waar de discussie over begon
Oh sorryquote:
Nee..quote:
Nee, dat was toetatoet.quote:
oh.. ik dacht van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
van nano-geloof ik... [nee, niet van Dizer]
Eraf gegooid?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry
Ik ben hem WEER kwijt
Je hebt hem eraf gegooid
Oh! Dat was het jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was toetatoet.MB had de naam bedacht.
Deze denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eraf gegooid?
Weet je nog waar ik het had gehost?
Ze had ook de Jennifer Connely-award geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
En de Susan Visser lookalike-award
Ze was dan wel de enige die kans maakte op die award![]()
was de J.Lo-Award toch?! die leek me wel stoer.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:14 schreef BVO het volgende:
Nah, de dramaqueen was Orginial.
Hoewel die uiteraard naar Dizer of wup had moeten gaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
van nano-geloof ik... [nee, niet van Dizer]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |