Volgens mij is het toch stro of hooiquote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mooi, ik heb nu haar als strooi.
Waarom heb je niet eerder gezegd dat ik ook moest fohnen?
Dus nu kan ik het best nog gaan fohnen? of geen zin meer?
Dus die citroen heb ik voor niks in mijn haar gemieterdmyyy go0o0o0o0od
telllll me something newsssssssssssssssss ?
Enne: tell me something newSSSSSS?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch stro of hooi
quote:Op maandag 9 januari 2012 06:12 schreef Ryker het volgende:
"PVV dreigt met verkiezingen"![]()
Geert zou er goed aan doen zijn twitteraccount te verweideren... het doet de pv
v
geen goed..
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach de dader was zelf nb een jood. Die gozer scoorde gewoon niet, maar dat maakt het niet een of ander eikpunt voor racisme in NL. Wat ze er dus wel van gemaakt hebben.
[..]
Deze rijgerquote:Op maandag 9 januari 2012 11:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit. Vanuit Den Haag - over de eilanden gaat in de spits het snelst.
Moet regelmatig van Rotterdam naar Middelburg, Rotterdam wil je sowieso meiden in de spits, vooral het stuk vanaf rotterdam is minder.
Terug idem overigens als je in de spits rijdt
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:25 schreef DesertRose het volgende:
Weet iemand wanneer de Primark in Tilburg open gaat? Mijn moeder wacht er met smacht op!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:32 schreef Jochemz het volgende:
Stond je niet toenvallig op het station in Rotterdam?
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat geldt tegenwoordig minder dan een aantal jaar terug. Ik zie liever een CV met relevante stage-ervaring in Nederland in plaats van CV's waarbij mensen een jaar gefeest hebben en tussendoor een rapportje hebben geschreven.
Als je tegenwoordig door wat CV's bladert zie je tig keer: Stage gelopen in Australië daarna een half jaar gebarebacked. Moet je voor de grap zo iemand uitnodigen en wat stage inhoudelijke vragen stellen. Altijd leuk voor eenen een
.
...quote:Op zondag 8 januari 2012 02:08 schreef edcetera het volgende:
Art doet het boven verwachting goed. Hij is als presentator lang niet zo irritant dan als kandidaad.
Net als de druiven van de Vinho Verde 'Arinto-Trajadura':quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:31 schreef Miasan het volgende:
Wehe jammer genoeg komt dat echt voor... mensen die denken dat ze hoog geleid zijn en dan 'naar' ipv 'na' schrijven je weet.
Vast vaker gezien, maar toch.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij ketels en gasfornhuizen, is het een kwestie van andere inspuiters monteren. Als dat principe ook bij de BBQ zo werkt, is dat vrij eenvoudig om te zetten.
Niet echt een spelfout, toch... Alleen irritant (maar dat is een mening) gebruik van Engels in 't Nederlands. Ik zeg 't ook wel eens. Of gaat het om het topic zelf..? Heb niet geklikt...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet instant opgewonden raken van partner, lesbisch??
Weer een rijgertje, ze zijn de kou niet ontvlucht, da's duidelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
betweifelwaardige studies :')
Een rijger in een niet bestaand woord![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:47 schreef Kandijfijn het volgende:
Wees blij dat je al je haren nog hebt,.. ik ben 24 en het front op het noorden begint trein te verliezen.
Ik ga voor een inenting liever naar de huisartsquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Arquero het volgende:
Kan hier geen youtube kijken, maar is het een soort snurkend geluid?
Dat heeft die van ons ook, schijnt soort chihuahua kwaal te zijn. Zal het vanavond eens aan mn vriendin vragen, die is vorige week naar de dierenarts geweest voor jaarlijkse inenting enzo. Toen heeft ze hier ook naar gevraagd.
Dat is helemaal niet fout. Haar vriendin is voor haar huisdier...etc. Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef Gravedigger het volgende:
Ik weet niet of het hier past, maar vindt het te mooi om te laten lopen:
[..]
Ik ga voor een inenting liever naar de huisarts
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:05 schreef monobrow het volgende:
Mijn exsterne harde schijf is zonder reden helemaal vol.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:28 schreef Copycat het volgende:
De then mag ook dik.
En wat is armheid?
Rest in piecesquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:29 schreef BlackRed het volgende:
[..]
1. Zet 'Pim' 1x in het leger kijken of die dan nog zo stoer praat.
2. Hij heeft vast nooit een wapens gezien, laat staan aangeraakt, laat staan dat ie ze heeft.
3. Ik heb misschien een heleboel wapens, maar ik schep er niet mee op, ook niet over mijn armheid.
4. Pim heeft minder talent then a peace of shit on my shoe.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:07 schreef GladiatorMaximus het volgende:
Discussies tussen PVV aanhangers en andere wel is gevolgd? Ik wil niet generaliseren maar je merkt dat ze niet op een normaal niveau kunnen discussieren.
quote:
quote:
Beetje late reactie van mij, maar prachtige rijger inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 11:09 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Deze rijgerBuiten de spits wil ik ook wel een paar meiden!
Dus dat is jouw definitie van discussiëren op niveau. Ok.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sommige mensen wijs je erop en snappen het dan nog niet....
[..]
[..]
[..]
En waar schaar je 'typfoutjes' onder?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:16 schreef kissaa het volgende:
De eerste twee fouten schaar ik onder typfoutjes..
Het is onderdeel ervan, ja. Maar daar ging het me niet eens zozeer om. Het ging erom, dat de betreffende user blijkbaar niet eens zijn fout herkende toen hij erop gewezen werd. Dat vind ik veel zorgelijker, eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus dat is jouw definitie van discussiëren op niveau. Ok.
Neuh, iedere discussie op inhoud ga jij uit de weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is onderdeel ervan, ja. Maar daar ging het me niet eens zozeer om. Het ging erom, dat de betreffende user blijkbaar niet eens zijn fout herkende toen hij erop gewezen werd. Dat vind ik veel zorgelijker, eigenlijk.
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:07 schreef Dven het volgende:
TT
maar dus niet als je al opgewonden bent, gewoon echt uit het niets
als m'n vriendin (per ongeluk omdat ze snotje verkouden is) met haar hoofd op m'n schouder ligt en dan in mijn oor hijgt
of als ze een koptelefoon van mij op doet en een beetje uitdagend kijkt
van die eerste weet ze het niet, van die 2de maakt ze graag gebruik
jullie? es even wat dingen bij m'n vriendin uitproberen
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:22 schreef Copycat het volgende:
Damn. Zo naast de plank slaan. Wat een kunst.
Die was zo bedoeld.quote:
Kauwt zo lekker weg....quote:Op zondag 15 januari 2012 00:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Het 'hullie doen het ook'-argumgument. Ik maakte me al zorgen....
Ja, bij iedereen die gestorven is, religieus of niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 10:43 schreef Copycat het volgende:
Afleggen, dat is toch iets (religieus?) wat gedaan wordt bij een pasgestorvene?
Je zou het maar elke avond moeten doorstaan.
quote:Op zondag 15 januari 2012 10:30 schreef DaMart het volgende:
is al die social media aandacht op de publieke radio sluitreclame?
Ook het gevolg van het haperen van je toetsenbord?quote:Op zondag 15 januari 2012 10:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
is al die social media aandacht op de publieke radio sluitreclame?
Of openreclame?
quote:
De rest is ook niet om over naar huis te schrijven, maar soit, dit vond ik de leukste!quote:Op zondag 15 januari 2012 01:27 schreef geevee het volgende:
Iemand die laag opgeleid is kan nog altijd proberen door zelfstudie zich te verbeteren en daarvoor kan je altijd respect hebben.
Bovendien laag opgeleiden doen ook werk wat noodzakeleijk is, denk bijvoorbeeld eens aan vuilensmannen(vrouw) of schoonmakers,zonder hen zou het al gauw een zootje worden.
(bewijst ook weer hoeveel rommel men tegenwoordig maakt)
Liefquote:Op zondag 15 januari 2012 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heel vreemd dat mensen dat vergoedelijken. Die botox komt toch echt niet door dat ongeluk.
Lijkt me pijnlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Goede vraag mijn psychologie docent zei altijd dat het met gebrek aan aandacht te maken heeft. Die geeft je jezelf dan. Als ik niks te doen heb ga ik altijd aan mijn krullen zitten, ga ze dan uit de clit halen of weer in de clit zetten.Of trek ze uit mijn hoofd. Hij zat mij altijd aan te kijken van waarom ik dat nou altijd deed?Weet ik allang dat is een soort ijdelheid met vrouwen enzo. Doe het alleen als ik lang haar heb.
Tja ik weet niet of het opgaat maar je zou kunnen zeggen hoe meer je aan ze zelf zit hoe eenzamer jij je voelt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef Fer het volgende:
78,10,40 ik vermoed ook dat er iets meer speelt dan alleen afgereden met een automaat voor de zeeuwnuwen.
Alles beter dan friesnuwen.quote:
Watquote:
Ik heb het niet zo op Friezen met hun nuwen. Zie ik liever Zeeuwen met nuwen.quote:
Hinken op 2 gedachten.quote:Op woensdag 18 januari 2012 @ 15:27 schreef KlappernootatWork het volgende:
ze zijn dan ook zelf een toonvoorbeeld van ambitie.
Hier nog een voorbeeld:quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef claus_johann het volgende:
Wilders verliest grip over de situatie de laatste tijd ...
Haastige zoek is zelden goedquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:35 schreef loskwantos het volgende:
Oke ik ben dus haastig op spoed naar een woning, ben een student en heb inkomen. Zoek al 3 maanden lang zonder succes.
Dus mijn vraag is weten jullie instanties waar ik terecht zou kunnen of instellingen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:50 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ga eerder werken aan je al qaeda bermbom. Je hebt het nodig
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:52 schreef allesbeterweter het volgende:
Al Qaida, vaak ook getranscribeerd als Al-Kaida of Al Qaeda ( in het Arabisch (al-Qidah), letterlijk de basis), is een islamitische paramilitaire beweging die door velen.
Bedoel je deze dikkebroekvol?
quote:
Ik ook niet! Hahaha!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Demtaalfout? hij snapte de lol niet
Ja, moet je AL Qaeda schrijven? Dan deed je het zelf ook fout toen je hem verbeterde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:18 schreef allesbeterweter het volgende:
De taal fout? hij snapte de lol niet en dat je AL Qaeda met hoofdletters hoort te schrijven?
Watte?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef allesbeterweter het volgende:
Maak ook zeer veel context fouten die nog niet hier staan dus er zijn er genoeg die ze wel snappen?
Nee hoor, het staat er goed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Of het word als maar 'gekker' bedoel je zeker?
Ik ben het niet eens met jouw usernaamquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef allesbeterweter het volgende:
Ok bedankt weer iets snapper-(slimmer)? (context).
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:55 schreef tong80 het volgende:
Selecteren ze de samenstellers van de IQ kwis op intelligentie. Of zijn dat ook domme blondjes die je niet kent maar kijkers trekken ?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
en bij pasasiers vluchten, pas vanaf de jaren 50 ...
En dat je wordt spelt als word is natuurlijk ook een lekker gek grapje?quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:35 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Of het word als maar 'gekker' bedoel je zeker?
FOK!kers hebben er sowieso een handje van deligerent te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:52 schreef henk99 het volgende:
zet maar op slotje probleem opgelost,
blijft een beetje jammer dat mensen in WG&R meteen deligerent gaan doen als iemand een verkeerde woordkeuze gebruikt in het woord groot..
"Van hen" ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 05:58 schreef Lienekien het volgende:
Nee, volgens mij is dat fout. De regel zoals de Taalunie die geeft is: gebruik altijd 'hen' na een voorzetsel, ongeacht de functie van het zinsdeel.
Dus 'hun' is hierboven fout, ' hen' (of 'ze') is wel goed.
Maar wel 'van me' of 'van ons'. 'Ze' is dezelfde categorie.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Van hen" ja.
"Van ze" hoort fout te zijn.
Je zegt toch ook niet "van ik" of "van wij"?
Altijd die mensen die deftig taalgebruik willen forceren ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:24 schreef CR7 het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik ben op dit moment een 2e jaars HBO student die in September zijn 1e stage gaat lopen. Allemaal leuk en ik heb er onwijs veel zin in. Alleen gaat mijn nicht (die woonachtend is in Canada) in November trouwen. Nou is de planning dat de hele familie naar de bruiloft gaat. Uiteraard wil ik dit niet missen, ze trouwt tenslotte maak één keer (mag ik hopen)
Nu zou ik dus twee weken missen. Dit ga ik uiteraard allemaal inhalen. Als het kan wil ik zelfs in de zomervakantie al beginnen ipv begin September.
Mijn vraag is eigenlijk of er ervaringen zijn met het opnemen van een vakantie tijdens een stage. Uiteraard zal dit per bedrijf verschillen en zal ik het van te voren allemaal bespreken. Mocht het niet mogelijk zijn dan is het jammer dan. Maar vinden bedrijven dat over het algemeen geen probleem of is het echt uitgesloten?
Dat is inmiddels zo ingeburgerd dat ik zelden iemand de juiste manier zie of hoor gebruiken. Jammer genoeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Sosha het volgende:
"Als man zijnde" valt in diezelfde categorie. Alle mensen die de combi "als... zijnde" gebruiken hebben volgens mij het gevoel dat ze iets héél deftigs/slims zeggen
Un rekeninge?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Misschien wat details van de brief?
Is er sprake van een bepaalde openstaande facture? (of factuurnummer)
Weet je er zelf iets vanaf of heb je enig idee waar het over gaat?
Ik bedoel er zijn brieven die veelal weleens bij bedrijfjes terecht komen waar er geinsinueerd word dat er een facture openstaat maar dan zonder enige details of wat dan ook.
Klopt en ik vind het verschrikkelijk. De meesten weten waarschijnlijk niet eens wat er fout aan isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat is inmiddels zo ingeburgerd dat ik zelden iemand de juiste manier zie of hoor gebruiken. Jammer genoeg.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:00 schreef artillerie het volgende:
Als je schriftelijk protesteerd tegen ontsIag op staande v oet, mag je dan schadevergoeding eisen? Of moet je altijd bereid zijn het werk te hervatten?
Dit vraag ik omdat de werkrelatie nu dermate is verstoord, dat ik mij wil berusten op een schadevergoeding.
Huh? Je gaat me toch niet vertellen dat jij één van die mensen bent die 'ze' als bezittelijk voornaamwoord ziet, he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 04:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel 'van me' of 'van ons'. 'Ze' is dezelfde categorie.
Beetje jammer dat de zin waar het om ging weg is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Huh? Je gaat me toch niet vertellen dat jij één van die mensen bent die 'ze' als bezittelijk voornaamwoord ziet, he?
Wanneer gebruik jij 'van ze'???
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar die zin, want ik kan me zo even geen constructie voor de geest halen waarbij "van ze" correct is. Kun je de zin ongeveer reconstrueren?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de zin waar het om ging weg is.
Zij had verbeterd naar 'van hun', maar dat was dus fout. Het moest 'van hen' of 'van ze' zijn. Het gaat dan om 'ze' als persoonlijk voornaamwoord, dus niet als bezittelijk voornaamwoord.
Nee, er stond "van hun" en dat is fout en iemand verbeterde het naar "van ze", terwijl mij dat ook fout lijkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de zin waar het om ging weg is.
Zij had verbeterd naar 'van hun', maar dat was dus fout. Het moest 'van hen' of 'van ze' zijn. Het gaat dan om 'ze' als persoonlijk voornaamwoord, dus niet als bezittelijk voornaamwoord.
Nee, ik weet het echt niet meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar die zin, want ik kan me zo even geen constructie voor de geest halen waarbij "van ze" correct is. Kun je de zin ongeveer reconstrueren?
Weet jij nog in welk topic?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, er stond "van hun" en dat is fout en iemand verbeterde het naar "van ze", terwijl mij dat ook fout lijkt.
Het zou gewoon "van hen" moeten zijn.
Nou ja goed, omdat jij het had over een zin waar "van ze" in zou moeten passen, ben ik wel bijzonder nieuwsgierig, omdat er volgens mij geen enkele constructie is waarin dat correct is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt niet meer.
Ik kan wel zinnen met 'van ze' gaan verzinnen, maar daar schieten we niet echt wat mee op.
"Hij is familie van ze"quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef Pandora73 het volgende:
Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar die zin, want ik kan me zo even geen constructie voor de geest halen waarbij "van ze" correct is. Kun je de zin ongeveer reconstrueren?
problemen met ietsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet jij nog in welk topic?
Vervelend dat je je oorspronkelijke post hebt weggehaald, want nu krijg ik Lord V op mijn dak.
Dat is wel heel beslist om dat zo te stellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Nou ja goed, omdat jij het had over een zin waar "van ze" in zou moeten passen, ben ik wel bijzonder nieuwsgierig, omdat er volgens mij geen enkele constructie is waarin dat correct is.
Niet netjes van hun.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet netjes van hun.
En dat was fout.
Je maakt het zo wel ingewikkeld, hoor. Vannacht moest ik nog uitleggen waarom 'van hun' fout was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
"Van hun" is fout. Het hoort "van hen" te zijn.
"Van ze" klinkt vreemd.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je maakt het zo wel ingewikkeld, hoor. Vannacht moest ik nog uitleggen waarom 'van hun' fout was.
En wie kwam er dan met 'van hen'?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helemaal niet.![]()
Vannacht ging het over "van ze", of dat nou fout of goed was.
"Van hun" is sowieso fout.
Dat 'valid' een creatieve schrijfwijze van 'failliet' is me inmiddels duidelijk. Wel twijfel ik nog over het gebruik van 'een dezer dagen'. Voor mijn gevoel duidt dat een tijdstip in de nabije toekomst aan, terwijl het wordt gebruikt om naar het verleden te verwijzen. Iemand die mij kan vertellen of mijn gevoel klopt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef Zana het volgende:
Zijn de Schlecker winkels nog wel open, ze zijn een dezer dagen toch valid verklaard (nog een keertje opgezocht ze gaan uitstel van betaling aanvragen en zijn van plan winkels te sluiten)
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat 'valid' een creatieve schrijfwijze van 'failliet' is me inmiddels duidelijk. Wel twijfel ik nog over het gebruik van 'een dezer dagen'. Voor mijn gevoel duidt dat een tijdstip in de nabije toekomst aan, terwijl het wordt gebruikt om naar het verleden te verwijzen. Iemand die mij kan vertellen of mijn gevoel klopt?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/206/quote:Een dezer dagen wordt bijna uitsluitend gebruikt om aan te geven dat het om de toekomst gaat.
Ik wist allang dat "van hen" goed is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie kwam er dan met 'van hen'?
Kom je er al een beetje uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wist allang dat "van hen" goed is.
De vraag was of "van ze" goed of fout is.
Ik twijfel nog.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/374quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Ik denk dat ik maar weer een mailtje naar het taalunieversum ga sturen ...
Hmmm, 'bijna uitsluitend'. Dat laat dus nog steeds ruimte voor twijfel. Maar ik ben blij dat mijn gevoel aansluit bij het meest gangbare gebruik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/206/
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/374
Toch zou ik eerder zeggen 'dat is niet netjes van ze' dan ' dat is niet netjes van hen'.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Van hen" is dus formeler?
Ik vind het ook beter klinken.
Ik vond em bijzonder genoeg om m'n eerste post in dit topic te maken!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef allesbeterweter het volgende:
Ach er staat altijd wel een Kado op zolder papiertje erom heen en whallá (een Fair Trade Kado)
En onder de originele post ook nog als editreden dat ze toch niet valid verklaard zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef Zana het volgende:
Zijn de Schlecker winkels nog wel open, ze zijn een dezer dagen toch valid verklaard (nog een keertje opgezocht ze gaan uitstel van betaling aanvragen en zijn van plan winkels te sluiten)
Dat is spreektaal. Die zin valt nog steeds onder de 'na een voorzetsel gebruik je 'hen''. Ik kan werkelijk waar geen zin verzinnen, waarin 'van ze' correct zou zijn, simpelweg omdat 'ze' een onderwerpsvorm is en geen lijdende, bijvoeglijke of meewerkende vorm.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is wel heel beslist om dat zo te stellen.
Ik kan het niet van ze winnen.
Jij hanteert kennelijk andere regels.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is spreektaal. Die zin valt nog steeds onder de 'na een voorzetsel gebruik je 'hen''. Ik kan werkelijk waar geen zin verzinnen, waarin 'van ze' correct zou zijn, simpelweg omdat 'ze' een onderwerpsvorm is en geen lijdende, bijvoeglijke of meewerkende vorm.
Daarin wordt 'ze' alleen gegeven als verkorte vorm van 'zij' en nergens als vorm die, als 'ie', gebruikt kan worden in andere vormen dan als persoonsvorm.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hanteert kennelijk andere regels.
http://www.onzetaal.nl/ta(...)onlijk-voornaamwoord
Nogmaals: Als jij me een zin kan geven, waarin 'van ze' correct is, ga ik daarin mee. Het feit dat OT 'ze' als niet-onderwerpsvorm geeft, wil natuurlijk niet zeggen dat je het klakkeloos in alle niet-onderwerpsvormzinnen kan proppen. De hele zooi blijft natuurlijk onderworpen aan andere taalwetten, en één daarvan is dat na een voorzetsel geen 'ze' kan komen, behalve als je er geen moeite mee hebt dat spreektaal de schrijftaal gaat overnemen.quote:De onderwerpsvorm wordt behalve als onderwerp van de zin ook gebruikt als aanspreekvorm en als naamwoordelijk deel van het gezegde.
Zij gaan in februari trouwen.
Mijn broer is twee jaar ouder dan ik.
Jij daar, kom eens hier!
't Is een bijzonder kind, dat is-ie. (ie is naamwoordelijk deel)
Dat is opa, en dat is tante Emma, en dat ben jij. (jij is naamwoordelijk deel)
De niet-onderwerpsvorm wordt gebruikt als lijdend voorwerp of indirect object, na een voorzetsel en als naamwoordelijk deel van het gezegde. Daarnaast komt 'm voor in sommige vaste uitdrukkingen.
Sam zag haar gisteren nog. (haar is lijdend voorwerp)
Het is me wat! (me is indirect object)
Voor jou doe ik alles. (jou staat na een voorzetsel)
Als ik jou was, zou ik niet naar hem luisteren. (jou is naamwoordelijk deel van het gezegde)
Daar zit 'm de kneep. (vaste uitdrukking)
Ziequote:Op zondag 22 januari 2012 08:41 schreef Leandra het volgende:
een winkel die ongeldig verklaard is?
[..]
En onder de originele post ook nog als editreden dat ze toch niet valid verklaard zijn
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat 'valid' een creatieve schrijfwijze van 'failliet' is me inmiddels duidelijk. Wel twijfel ik nog over het gebruik van 'een dezer dagen'. Voor mijn gevoel duidt dat een tijdstip in de nabije toekomst aan, terwijl het wordt gebruikt om naar het verleden te verwijzen. Iemand die mij kan vertellen of mijn gevoel klopt?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/374quote:Op zondag 22 januari 2012 10:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarin wordt 'ze' alleen gegeven als verkorte vorm van 'zij' en nergens als vorm die, als 'ie', gebruikt kan worden in andere vormen dan als persoonsvorm.
[..]
Nogmaals: Als jij me een zin kan geven, waarin 'van ze' correct is, ga ik daarin mee. Het feit dat OT 'ze' als niet-onderwerpsvorm geeft, wil natuurlijk niet zeggen dat je het klakkeloos in alle niet-onderwerpsvormzinnen kan proppen. De hele zooi blijft natuurlijk onderworpen aan andere taalwetten, en één daarvan is dat na een voorzetsel geen 'ze' kan komen, behalve als je er geen moeite mee hebt dat spreektaal de schrijftaal gaat overnemen.
Stilistisch lager gewaardeerd. Dat is alles. Het is niet fout.quote:In alle syntactische functies (en eventueel ook verwijzend naar niet-personen) kan in plaats van hen en hun ook de gereduceerde vorm ze gebruikt worden (uiteraard niet in beklemtoonde positie). Deze vorm ze wordt echter stilistisch lager gewaardeerd, vooral in geschreven taal.
Rijger.quote:
Eh...juist.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had pressies hetzelfde altijd. Uiteindelijk een vent tegengekomen maar die echte verliefde gevoelens zijn nooit gekomen. Wel was ik heel graag bij hem enzo. Nu anderhalf jaar later gaat het nog steeds heel goed. En heb ik de meest stabiele relatie die ik ooit gehad heb.
Ik ben laatst ook ingestude...eehmmmquote:Op maandag 23 januari 2012 21:57 schreef kilozout het volgende:
Hans met die voor afgestudeerde grappen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Bij de bloedbank breidde ze zich altijd voor op de Zusjes Lizzy, die vielen namelijk altijd flauw
Bijzondere tetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, door mijn welbespraakte kleine tieten. Sowieso.
Eén voor in de categorie Opmerkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:36 schreef geevee het volgende:
Tja T.S. het is helaas al jaren gebruik om als je een fout maakt je te verdedigen met de slogan "maar je begrijpt het toch" ,niemand zal erover vallen als er eens een fout gemaakt word.
Maar een reclamebureau word ervoor betaald om dit soort fouten niet te maken,het is immers een kleine moeite om even een corrector de tekst door te laten lopen,in een van mijn vorige functies moest ik materiaal beheren wat voor advertentie's gebruikt werd en ook opende ik de post met nieuw materiaal toen mij een fout opviel,ik heb hierover laten bellen en er werd gauw nieuw materiaal verzonden (advertentie zat in de prijsrange van rond de ¤ 30.000) en dan kost een klacht van de klant al gauw heel veel geld.
Sindsdien is het Nederlandse taalgebruik meer en meer verarmd,het maken van fouten is niet erg als het onopzetterlijk gaat maar als je erop gewezen word is het even corrigeren geen schande.
Ik ben al weer geruime tijd van school af en dan zakt er wel eens wat van de kennis weg.
Kijk-mij-eens-belangrijk-zijn postquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:42 schreef OeJ het volgende:
...ik heb het vorige bericht trouwens laten plaatsen door mijn secretaresse.
Ik denk dat dit geen schrijffout is, maar een tikfout.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Was het nou met ch of met een g...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
To be honoust weet ik het niet zeker, maar ik vermoed dat ie daar dan toch wel geld voor zal gaan vragen. Maar misschien kan ik het idd wel vragen, want het zou erg makkelijk moeten zijn...
Deze is idd nogal cryptisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Woningcorporatie eist ¤65 bij aanbieden woning dan aangegeven
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef jack4ya het volgende:
Zo even klagen...
Wellicht kennen sommige users mijn historie wel. Ik(we) hebben ongekende pech met betrekking tot auto's. Nu liep gister van onze 'uiterst betrouwbaar merk' Corolla de motor in de soep.
Olielampje gebranden, voordat we veilig konden stoppen, was het al gedaan...
Echt....![]()
*klaag, foeter, bitch, foeter, klaag*
Drie 'zaken' geleden dit euvel (andere kwestie dus): Wat een ongelooflijke idioten! [inc. pic]
Kijk eens naar die datum. 4 dagen er tussen.
Sindsdien aangereden met letsel (loopt nog), en aangereden in het buitenland, bijna afgerond...
Originele d/t fout. Pijl laat ik maar zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:58 schreef BounceHill het volgende:
Ik ben eigenaar van een Peugeot 306 uit 1997, sinds enige tijd loopt de temperatuurmeter erg hoog op. Heb een tijd terug al eens langs de kant moeten staan met rook onder mijn motorkap.
In eerste instantie dacht ik dat dit te wijden is aan mijn radiatorfan, deze draait niet meer. Ik heb nu in de planning staan om deze te vervangen. Toch vraag ki me af of dit wel heel het probleem is, wanneer ik 120 op de snelweg rijdt loopt de temperatuur toch op naar 100+, maar zou luchtkoeling dan niet genoeg moeten zijn bij een afstand van min 5 km bij deze snelheid?
Uitgesloten zijn een defecte temp. sensor (getuige het toch echt wel warm worden ivm rookontwikkeling). Ook is de koelvloeistof goed op pijl.
Denken jullie dat hem dit inderdaad alleen in de radiatorfan zit, of zou er meer aan de hand kunnen zijn?
fouten bedoel je? Je hebt er nog 1 gemistquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Originele d/t fout. Pijl laat ik maar zitten.
Freud springt op en neer van vreugde!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:06 schreef MonteCristo het volgende:
Scheerapparaten zijn relaxed jongen. Geen gedoe met scheerschuim en meisjes waar je je lelijk mee snijdt. Gewoon lekker dat ding aan doen en gaan met die banaan.
Die user heeft een beetje een taalprobleem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:52 schreef Compoantje het volgende:
Dat groep mensen hebben een fetish.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef rozecroc het volgende:
Bij een vrouw betekent een pauze dat ze het in haar hoofd al heeft uitgemaakt, alleen dat ze nog wat tijd nodig heeft om te bedenken hoe ze je het zo fluweel mogelijk gaat vertellen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:03 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb ik niet maar lijkt me niet erg lastig; aardappelpurre maken en die op de bodem van de overnschotel, witlof even voorkoken en inrollen in ham, kaas en broodkruimels erover, in de over de kaas laten smelten en smakelijkWaarschijnlijk nog wat kruiden a la nootmuskaat erbij!
Heel origineel jaquote:
Ja, en zoek nou eens op 'purre', want dan vind je er maar een paar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:55 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hwwl origineel ja![]()
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
En wat is nou je punt?quote:
Shemale ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef Piye het volgende:
Ik zie liever een vrouw die klasse uitstraalt dan een vrouw wiens kut ik zie als ze haar kleren nog aan heeft. Tuurlijk met zwemkleding kan dat al snel gebeuren maar dan zit ik niet te kijken van "oow een cameltoe" maar ja dat is blijkbaar raar.
"Wier" is verouderd.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef Crutch het volgende:
Dikke neus, te dikke wenkbrouwen of erger; monobrouw.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef De_Ilias het volgende:
Doe eens iets aan die straatcriminelen, uitkeringsmisbruikers, loverboys, drugs, geweld, hooliguns, overlast etc.. Dit zijn punten waar men iets aan moet doen, dit Burka verbod heb je als Nederlandse burger weinig mee.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef superky het volgende:
Een vraagje: ze zeiden vandaag iets met lakmiesmup of lakmoesmik. Welk woord is het of kan iemand mij het juiste woord geven :p? Alvast bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo, meisje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Neuh heb hem al afgezeken volgens zijn intense ego
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het ook wel goed vinden dat iemand poedelnaakt bij de albert heijn gaat lopen winkelen, je moet natuurijk wel ergens in streep in het zand trekken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
Jullie beweren steeds dat het geen probleem is alleen omdat het zeer beperkt voorkomt (jullie citeren zelfs iets van 150 vrouwen). Stel je dan voor dat het aantal boerka dragende vrouwen steeds groeide, dan zou het wel op een gegeven moment verboden moeten worden?
Wat een vreemde logica.
Maar welcome to FoK!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
het is geen repressie en fundamentalisme is s niet gebasseerd op het dragen van boerkas.
Anders definieer je die hooggegrepen, fraaie termen die je zomaar en overal te pas en te onpas gebruikt.
Ik zie geen enkele originele spelfout, hooguit wat slordigheden. En wat PVV-ers nou wel of niet toevoegen aan de nederlandse cultuur doet hier in zijn geheel niet terzake. Dit is het originele spelfouten topicquote:Op zaterdag 28 januari 2012 06:51 schreef OeJ het volgende:
PVV'ers geven er weer eens blijk van hoe óntzettend ze zich inzetten voor behoud van de Nederlandse cultuur, in dit topic:
Kabinet stemt in met boerkaverbod
[..]
Goed zo, meisje.
[..]
Uiteraard.
[..]
[..]
Taal is onderdeel van een cultuur, meneer Cruijff.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele originele spelfout, hooguit wat slordigheden. En wat PVV-ers nou wel of niet toevoegen aan de nederlandse cultuur doet hier in zijn geheel niet terzake. Dit is het originele spelfouten topic
<Snik>. En dan ga ik er van uit, dat deze poster van 1987 is en dus minimaal 24 <snik>quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:09 schreef epe1987 het volgende:
hallo,
we waren bezig met de laptop,toen wouden we boven film kijken op de beamer,heeft mn vriendin de stekker er uitgetrokken wouden we hem boven weer aandoen maar start de laptop niet meer op (gaat om een acer Aspire 5630 btw) wat er gebeur hij gaat gewoon aan maar dan kun je kiezen uit veilige modus,windows normaal starten en nog wat opties maar welke je ook selecteert hij doet telkens hetzelfde namelijk heel snel knippert er een blauw scherm en daarna start de laptop opnieuw op.
nu hadden we nog een windows xp recovery cd rom liggen, dus ingesteld dat de laptop via cd opstart maar dan vraagt hij of je voor f2 automatisch systeemherstel wilt kiezen dat heb ik dus gedaan,
maar dan komt er een blauw scherm en staar er: plaats de diskette met de naam: windows-automatisch systeemherstel in het diskettestation en druk daarna op enter om door te gaan iemand idee op oplossingen wat te doen? alvast bedankt!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik verwacht niet dat die mensen het je de kop indrukken zoals in dit voorbeeld geschetst...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
En Gordon Bleu.Op nummer 2 staat toch wel die kast-homo met z'n vrouw en kind. Hadden het uiteindelijk wel goed voor elkaar maar gewoon, hij, hij was geweldig.
Gordon met kaas en ham?quote:
Frans is ook een moeilijke taalquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:01 schreef Tuinman het volgende:
clingjonteur is kapot
maar dan heeft die al een tijdje vreemd gedaan
En die opmerking was niet eens aan het adres van Pietverdrietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:56 schreef Jumparound het volgende:
dan maak je er toch biefstuk tonight van, zuurpiet
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:52 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik kom veel in het zuiden , daar speelt de ondervoeding enz. wat minder dan in het noorden. Of ik kom alleen in aanmerking met gezonde mensen
Vandaar mijn stelling.
Tenzij die auto bij FOK!-user naar binnen is gereden, natuurlijk, maar dan staat de fout eigenlijk ook niet echt op FOK!.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Verkeerde topic, Piet.
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #34
Je hebt gelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Verkeerde topic, Piet.
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #34
Ruggespraak 3quote:Op maandag 30 januari 2012 12:19 schreef Rewimo het volgende:
boete importeren uit china.
Alsof we er hier nog niet genoeg hebben
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee we doen niets. Laten ons alles weggevallen voor de lieve vrede.
'gevoelig eraf halen'?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:08 schreef Coca_Cola het volgende:
Zulke vrouwen doen gevoelig hun foundation eraf halen met schuurpapier.
Nou, kom dan!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:01 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Graag kom ik jullie advies tegemoet.
Alvast bedankt!
Ja, de wantrouwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Virtueel vreemdgaan, maar de wantrouw is wel reeël...
'De wantrouw'?
Vergeet reeël niet: een lengtemaat in het hertenrijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Virtueel vreemdgaan, maar de wantrouw is wel reeël...
'De wantrouw'?
Dan was het vast geen schot voor open doelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:38 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook, neem Ali nogwat, die gast kan ik echt niet hebben, dus mod ik hem sowieso - en met mij velen want elke reactie van hem wordt direct weggestemd, en wat mij betreft terecht, want het is een echte eikel maar op de keeper beschouwd is het misbruik
Iets met klok en klepelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb ongeveer 1,5e week geleden een abonnement afgesloten bij Ziggo.
[...]
lachend als een boer met kiespijn, chiegelden, jalourzie en nog veel meer. Geen idee of TS dit expres doet of niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het was weekend, en voor de vijfde keer was ik op date geweest met een best redelijk leuke meid..
Haar intenties waren duidelijk, een relatie was haar streven. Zelf twijfelde ik nog hevig, die boot moest koste wat kost afgehouden worden. Dit keer ontkwam ik er echter niet aan ; Ik was met de auto, het was koud, en zij was haar OV kaart vergeten. Of ik haar thuis af wilde zetten? Dit keer ontkwam ik er echt niet aan...
De schrik sloeg me om het hart. Naar algemene ervaringsregels wist ik, dat het een stuk lastiger wordt om terug te treden, wanneer ik aan de ouders/zusjes en het broertje van de dame in kwestie was voorgesteld... Once you're in, it's not easy to get out, met dat weerzinwekkende idee stond ik daar dan, voor de voordeur. Zij belde alvast aan. Dacht zij nu dat ik hier zin in had?
Moeders deed open, en na een hele reeks aan vragen beantwoord te hebben, lachend als een boer met kiespijn, liep ik de woonkamer binnen. Goede eerste indruk bij moeders : geslaagd. Op naar het leger van 4 zussen, dat mij kennelijk al verwachtte, en derhalve netjes naast elkaar op de bank zaten... ( zat ze daarom in de auto zo druk te wappen? )... Ook horde 2 nam ik met succes, de zusjes chiegelden nerveus, en keken me gretig aan. Mijn scharrel kreeg een blik van afgunst, van jalourzie... Begrijpelijk..
Toen kwam de finale : Vaders, en broertje lief. Eerst viel mijn oog op het kleine, miezerige ventje. Geen uggs waren het wat hij aan had, maar wel donkerbruine snowboot-achtige leren laarzen, tot halverwege het scheenbeen. Met wit, kortharig bont. Het haar van het 9 jarige ventje was lang (dat is zo lekker speels, net als al die leuke jochies uit laren, of in de reclame van de wasmiddelen, bij de hockey hebben ze dat ook altijd). Ongelovelijk maar waar, het ergste diende zich nog aan : Hij stelde zich voor als : Constantijn Junior. Had ik het echt goed gehoord? Ben bang van wel..
Als laatste kwam paps ( ja zo noemen ze de beste man) : Hij had net de hond uitgelaten, en veel te amicaal begroette hij mij. Kende ik hem al? Van de kroeg misschien, heb ik aldaar ooit slappe verhalen met hem uitgewisseld onder het genot van een halve fles whiskey? Constantijn senior, zij hij met een zelfingenomen blik. HIj had een parka - achtige jas aan. Van het merk Dsquared. De jas glom een beetje. Ik kon mijn eigen kapsel bekijken in het stofje . De bontkraag was van een dergelijk formaat dat ik me niet kon voorstellen dat het er uberhaupt nog een ijsbeer op de hele noordpool rondliep..
De jas ging uit, er kwam een roze overrhemd, met blauwe boorden tevoorschijn. Achterop stond heel grood ''Saint Tropez Rich Club''.. Waren het nou glimmende steentjes? Nog altijd weet ik het niet zeker. Mijn oog gleed omlaag, langs de vale ''hippe'' spijkerbroek, met scheuren rond het kniegedeelte. De broek was van Just Cavalli, dat stond er namelijk heel groot op. Het eindpunt was de mokerslag : Ugg' s, hele hoge, ''ze zitten zo lekker warm''.. En er zat bont aan de binnenkant, vertelde hij vol trots. Zo kon je zelfs in de winter lekker een bubbeltje drinken, buiten op een leuk terrasje!
Ik voelde me misselijk worden, verraden vooral. Door het meisje waarmee ik naar huis ging. Alsof ze voor mijn neus lag te neuken met 8 enorme negers, zo verlaten voelde ik me. En we hadden nog niet eens een relatie. Ik voelde het zuur omhoog kruipen. Dapper heb ik me geexcuseerd, en ben gaan rennen, zo hard en zo ver ik maar kon.
De volgende ochtend werd ik wakker, midden in een weiland. Ik had het ijskoud, en de mist had mijn lichaam helemaal doorweekt. Sindsdien heb ik mezelf verteld : Het was allemaal een kwade droom. Het meisje heb ik immers nooit meer iets van gehoord..
groetjes...
De nieuwe famfare?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Of is het straks "es war einmahl ein fanafre..."
Wat is er mis met 'lachend als een boer met kiespijn"..?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
lachend als een boer met kiespijn, chiegelden, jalourzie en nog veel meer. Geen idee of TS dit expres doet of niet.
Niks, volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'lachend als een boer met kiespijn"..?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Er stond eerst 'broer'quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:33 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dus je had ook al fout geciteerd?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
lachend als een boer met kiespijn, chiegelden, jalourzie en nog veel meer. Geen idee of TS dit expres doet of niet.
Bij dit weer liever voorverwarmdequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Nietttje het volgende:
Ik ga binnekort na Barcalona, en vroeg me af, wat er afgezien de Ramblas, of de musea te doen is?
Is er iets dat ik zeker gezien moet hebbe?
Want als ik die voorgekoude websites zie, krijg ik t idee dat het afgezien winkelen niet heel veel inhoud?
Cheers!
Grr. Had 'm net onder m'n ctrl-v staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Bij dit weer liever voorverwarmde
"Na Barcalona" is ook wel pijnlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Bij dit weer liever voorverwarmde
"hebbe" spreektaal in een deel van het land,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
"Na Barcalona" is ook wel pijnlijk.
Woor den los van el kaar schrij ven is al eer der gesignaleerd . Maar de laatste zin gaat mijn pet te boven.quote:Op zondag 5 februari 2012 @ 11:25 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
ik vind het wel mee vallen, je mag alleen geen gezichts bedekkende kleding dragen, als daar geen reden voor is, dus als je het koud hebt mag het wel. of als je een over val gaat plegen heb je ook gezichts bedekkende kleding nodig.
Een nutteloze wet waar weer tig proef processen over gevoerd gaan worden, belastinggeld weg gooien in een tijd van bezuinigingen. Politie kracht we gooien, dat ze in die tijd dat ze voor het bankje staan om uit te leggen dat ze een moslima hebben beboet, in de zomer met een Unox muts een een sjaal voor.
Ik vind het zo vreemd als mensen woorden na de verbindings-s alsnog af gaan breken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Woor den los van el kaar schrij ven is al eer der gesignaleerd . Maar de laatste zin gaat mijn pet te boven.
'Perongelijk'.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef shoarmafarmer13 het volgende:
Gewoon zonder erbij na te denken je bek open trekken. Wat ik soms doe is tijdens het uitgaan in een drukke zaal haar ''perongelijk'' aan stoten. Dan sorrie zeggen en haar een drankje aanbieden om het goed te maken. Werkt bijna altijd. Of als je rookt kan je ook gewoon alleen buiten gaan roken en dan even gaan praten met een meisje dat ook alleen staat te roken, de meeste mensen willen namelijk wel liever even met iemand praten dan gewoon alleen te blijven staan roken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef mongolio123 het volgende:
[..]
ignorance is a bless, tis goed meiske, succes in je leven
Heliumbatterijen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:14 schreef minkuukel het volgende:
Neem oplaatbare of kijk eens op De Batterijen King.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
[...]de meeste mannen zullen, als de vrouw er een beetje apetijtelijk uitziet ook best wel van willen genieten. [...]
En de vaders worden weer vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Het komende congres, dat dit weekend plaatsvind, zal vermoederlijk ook wat stof gaan doen opwaaien.
Nog afgezien van de rest, hoe kom je erbij om dit zo te schrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:28 schreef SplashO het volgende:
Ik volg jullie topic wat stilletjes, maar wou toch even zeggen dat ik het echt prachtig vind, serieus netjes werk!! Ik volg de opleiding toch interieur Architect en krijg echt jeuk van deze verhalen en foto's, op deze manier zou het altijd moeten haha! Nu alleen nog style volle speakers ophangen ;p
Ik kan er geen brood van bakken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef Maron het volgende:
De film "Don't look now"...met Julie Christy en Donald Sutherland..
Krijg weer kippenvel bij het zien van de trailer...
Goeie film dough..
Denkt de geest van Hitler dat hij op dit forum is?quote:Op maandag 6 februari 2012 09:18 schreef Wrick het volgende:
ik voel wat negatieve spanning in dit topic
de geest van adolf hitler waant hier rond
Jep.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Killerbarbieexx het volgende:
[..]
Vagina den tata of terwijl een kut met tanden
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt...quote:Op donderdag 9 februari 2012 @ 09:15 schreef amonfog het volgende:
Misschien dat ze nu gewoon oude herinneringen oprateld, dus zeg maar dingen die om haar heen werden gezecht maar in eerste instantie geen inpakt hadden op haar bewustzijn. dat die nu plotseling naar voren komen... gebeurd op zich wel vaker dat mensen na een ongeluk dingen herrineren die zie in eerste instantie onbewust meemaakten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:32 schreef rookworst4 het volgende:
Vergeet de action niet voor spullen als schoonmaakmiddelen, kantoorartikelen, tijltje.
Wel even van te voren een lijstje maken anders ga je met veelsteveel dingen die niet nodig zijn naar buiten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef Zoë23 het volgende:
[...]
Kan lang duren voordat er iets geregeld is bij defensie, zo is ie al 4mnd bezig met aanvraag rijskosten enz. Alles moet viavia en das soms lastig.
werk je zelf ook bij defensie?
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:42 schreef GTL_ het volgende:
Krijgt de top 500 cadeautjes, sponsenringen of aanbiddingen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:40 schreef Quisho het volgende:
OMG ik ook TS. Ik dacht dat het toeval was maar ik heb het al na 2 keer gehad na het eten van Jumbo huismerk spul.
Serieus de keuringsdienst van waarde moet er een keer naar kijken oid.
Intriges, intriges...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja echt belachelijk he. Wel hier willen wonen. Maar intrigeren in de samenleving.. Ho maar
Een soort rijger maar dan anders.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:27 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ik heb wel eens aalsgolvers in de utrechtse oudegracht zien zitten, zelfs. vorige zomer nog.
een rijcher?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een soort rijger maar dan anders.
Hij heeft betaald voor SM?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
...
Boos op kutschool. Ineens fucked kut rooster. Verwacht niet dat ik vrijdag x tussenuren ga hebben voor x uur auhoeren #kutschool #naamvanschool
Hehe, vast een typfout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wist je dat niet,?
Al heel lang! Is vast niet goed voor je portemonnee, die nieuwtje?
quote:
quote:Betekenis ' trema '
U heeft gezocht op het woord: trema.
tre·ma het; o -’s teken op een klinker om aan te geven dat er een nieuwe lettergreep begint; deelteken (bv. in coöperatie)
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb inderdaad gelijk te horen gekregen dat ik word verwijderd. Dit met 3 klassen die het zagen gebeuren. Ofterwijl, gelijk een waarschuwing voor hun. Mijn mentor stond met me ingevulde uitschrijf-formulier te zwaaien...
En dit was mijn tweet (deels aangepast zodat ik niet meer gezeur kreeg)
Boos op kutschool. Ineens fucked kut rooster. Verwacht niet dat ik vrijdag x tussenuren ga hebben voor x uur auhoeren #kutschool #naamvanschool
Prachtig!quote:Op maandag 13 februari 2012 13:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een soort rijger maar dan anders.
krimpen - krompte - gekrimptquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De Nederlandse economie is in het afgelopen kwartaal met 0,7% gekrimpt.
De economie gives a fuck
De koek is op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Kabolter het volgende:
Alsof Heerenveen alsnog overtuigd is van de kunde van Ron Jans. Vorig seizoen als excuus dat ze een korte voorbereiding hadden, maar met tot aan de winterstop stond er nog steeds niet een goed ingespeeld team. Met vaak dramatisch voetbal gedurende de hele wedstrijd. En het probleem lag echt niet alleen bij het conflict tussen Dost en Jans. En ook koos lang niet iedereen de kant van Dost.
Ze hebben nu de wind mee, maar ik denk dat de meeste fans ook wel beseffen dat het allemaal wel heel erg mager is. Daarnaast is Heerenveen wat nuchterder. Je wordt minder snel ter discussie gesteld, maar na een overwinning is het daarna ook niet meteen weer kip en ei.
Regel 16: interessant doen met Engelse termen faalt als je het fout schrijft.quote:
Teveel van zijn whiskey geproefd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:33 schreef SaxoPower het volgende:
Jah mensen. kan je koken/ marineren met wiskey?
Thuis heb ik een fles Jack Danniels staan.
Ik vroeg me af als ik hier nu bijvoorbeeld kip in kan marineren.
Of het bijvoegen tijdens het koken
(mogen natuurlijk geen steekvlam geven)
heb geen profecionele keuken
Zullen de nonnen en monniken leuk hebben gevonden..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Biogarde het volgende:
9 meter luifel en een gedeelte van de glazen voorpij van die dealer
Edit: nog een.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook een vriend, maar als ik single was dan zou ik wel openstaan voor een gesprek. Zo'n 'verassing' is altijd leuk.En ik vind het wel lef hebben, als iemand dat doet. Ik zou het zelf echt niet durven.
Ligt trouwens ook wel aan de manier van benaderen. Aub niet met zo'n cliché openingszin of zo.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Of Tena Lady, maanverband, deodorant.__________________!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
Politici hebben al lang door dat het broeit in de westerse samenleving, de huidige crisis en de veroorzakers er van hebben het lont in het kruidvat vervolgens aangestoken. Politici willen hun eigen hachje en dat van hun neoliberalelobbyvriendjes redden en daarom moet de bevolking bespioneerd worden; ze zijn bang voor ons. Treurig dat de massa steeds in het doorzichtige kinderporno-riedeltje trapt en zo onze burgerrechten ondermijnt...
Bommen bij de IKEA, brandstichting bij Kruidvat-filialen; de wereld moet niet gekker worden.quote:
Ummm, ja. Helemaal mee eens. Denk ik. Misschien. Of toch niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik vind dat Rutte daarin gewoon moeten verantwoordelijk afleggen. omdat hij Nederlanders tegenwoordig, niet gekke-PVV.
Zolang hij niets doet, beschouw andere dat PVV juist wel een regeringslid en tegenwoordig boel daar bij.
Terwijl dat zo absoluut niet zo kan, want wij hebben voor de open grens en handel gekozen. Daar moeten wij ook aan houden.
En zijn spelling heeft gevaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:37 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb ooit 2 Asos-truien gekocht. Een daarvan is echt prima, en draag ik nog steeds vaak. Maar de ander was na 1 keer wassen helemaal faal en ook ging de pasvorm er al heel snel uit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ummm, ja. Helemaal mee eens. Denk ik. Misschien. Of toch niet?
Rijgers vliegen ook wel eens omhoogquote:Op maandag 20 februari 2012 14:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoop niet dat het Samsom wordt, aangezien dat eigenlijk wel een prima kerel is, maar ik de hele ideologie van de pvda verwerp. Het zou betekenen dat ze in de peilingen gaan steigen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Roeland80 het volgende:
[...]
kan iemand beoordelen of dit ook echt zo is en hoe ik dit aan zou moeten pakken?
zelf opnieuw voegen of laten doen?
alf vast bedankt!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
I rest my point.
Zoals ik al zei. Paparazzi, nee erger nog... riool journalistiek..
Wel wachten op een gunstige wind.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Misterven1 het volgende:
Ja ook, ze proberen steeds meer verboden om zeilen.
Kan datquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Friso heeft zijn eigen dood in spel gezet zodat hij nu op de bahama's met zijn minnares kan leven.
clou? crux? nah, crue ziet er wel aardig uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Was het land maar van de Iraniers. Het land is van die man met de baard. Daar zit hem de crue.
knock knockquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef Felixa het volgende:
Beetje offtopic, maar goed...![]()
[ afbeelding ]
Motley?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
clou? crux? nah, crue ziet er wel aardig uit.
Die hebben geen baarden, toch?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef djamoro het volgende:
Goedenmiddag,ik ben op zoek naar wekflessen om zelf oleifolie met kruiden in te doen.(zelf maken)
Maar ik kan niks vinden.
Heeft iemand een idee
Jezus.. ik moest het drie keer lezen. De eerste 2 keer dacht ik "e en i omgedraaid? Maar wat is in godsnaam folie voor olie?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:41 schreef Rewimo het volgende:
En de OP bevat een fraaie rijger
oleifolie
Dat werkt niet op die ouwe k*tPC's op het werk.quote:
En ook Crüequote:
Hihihih, oliefoliequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. ik moest het drie keer lezen. De eerste 2 keer dacht ik "e en i omgedraaid? Maar wat is in godsnaam folie voor olie?"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een genot als ik voor het slapen mijn haar kan uitborsten, met name de nekharen uitborstelen is een echte weldaad.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:25 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het verreist meer kwaliteit dan het maken van een dubstep nummer
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:59 schreef Hamast het volgende:
Haha, werkwoordspelling heb ik toch wel degelijk gehad op het vwo, verbeterd, dankjewel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:17 schreef danos het volgende:
Sorry hoor maar vind het best amateuristisch over komen als je je bedrijsproblemen met klanten via een forum gaat uitzoeken, neem je dan ook printscreens mee van het forum? Neem gewoon een professionele partij in de armen die je kan adviseren en vorkomen dat je in al teveel incassotrajecten komt.
Tevens kan jij je dan weer focussen op waar het echt om gaat
Hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dankje. Door zijn werk als politieman heeft hij in totaal 5 mensen van het leven gered dmv reanimatie. Hier ben ik ontzettend trots op. Helaas staan deze zaken altijd in de schaduw van het commentaar op de politie.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef sheriffwest het volgende:
-daarna kom ik erachter dat een collega op mijn baan aast en me gewoon snieky vervangt
-edit- En deze... ben ik nou gek of spreekt ie zichzelf tegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:21 schreef sjod1 het volgende:
Dus hij laat RTL het censureren, zodat zijn zo'n het niet kan horen ?.
Zou hij echt denken, dat die piepjes "live" zijn
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik naar een plaats moet waar ik pas 2 keer ben geweest dan heb ik wel even navigatie nodig :p
Nu niet meer, ben er nu een keer geweest.
Gelukkig heeft-ie door dat er ergens iets niet kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
Dat is een probleem dat zichzelf oplost. Een winkel waar je alleen aar binnen mag in een overall zal spoedig fajiet (of hoe je het ook schrijft) zijn.
Als hij er 1 keer is geweest, heeft hij GEEN navigatie nodig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:00 schreef Sosha het volgende:
-edit- En deze... ben ik nou gek of spreekt ie zichzelf tegen?
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef Synthercell het volgende:
Psychologische oorlogsvoering is iets dat werkelijk bestaat, je hoeft alleen maar aan de mode reclames te denken of de merken om te zien dat reclame werkt. Reclame is het vele malen herhalen van hetzelfde, blijft sterk in het geheugen staan gegriefd.
(...)
Ik wil graag een N kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef amenth het volgende:
bij mij zulle ze het nooit wage de auto mijn plek te zette teminste mensen diew ete dat het mijne is ookal is het een openbare plek
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Misterven1 het volgende:
Ik heb via verschillende krantenwebsite meegekregen dat er speculaties zijn van een komende troonwisseling tussen Beatrix en Willem Alexander. Dat is wel heel vaag genoemd op dit moment. Dit kan geval zijn vanwege tragedie rondom Friso.
Punten:
- Dit jaar kan de Koninginnedag misschien niet doorgaan.
- Beatrix maakt mogelijk meer tijd voor Friso te bezoeken.
- Beatrix maakt plaats voor Willem Alexander om koning te worden.
Dit punten is nog niet de waarheid, maar kan gebeuren. Ik wil niet vooruitlopen op het nieuws.
Ikzelf denk het wel dat het beste is voor Beatrix om af te treden als Koningin omdat ze misschien meer voor kleinkinderen en meer rust in haar leven wil hebben. Want Friso is lievelingszoon van Beatrix, zodat ze na het aftreden mogelijk vaak bij Friso kan zijn als hij nog leeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft elke jongere in Meppel gedrachts problemen ?
Al kan ik net zo goed een link naar de postgeschiedenis van deze users posten ...quote:Op zondag 26 februari 2012 05:46 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk omdat ik merk dat ik jullie blijkbaar uit de tent lok. Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stier
Nieuwe reeks (na de 'sowieso'-varianten): De 'serieus'-varianten?quote:Op maandag 27 februari 2012 04:24 schreef descon het volgende:
Krijg er soms gemengde reacties op, maar de meeste kopers begrijpen het wel en als ze zerius zijn dan gaan ze hiermee wel akkoord
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:22 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Klopt, ik kan zelfs Battlefield 3 op een acceptabele snelheid/kwaliteit spelen. Ik ga echter verhuizen en heb meer ruimte. Desktop is toch krachtiger en bovendien makkelijker up te graden.
Lastig woord, dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef gogosweden het volgende:
interessant topic.
hier zit ik ook al een aantal jaar over te filisoveren
Vooral de vraag in het eerste deel, die hij in het tweede deel beantwoordtquote:Op maandag 27 februari 2012 18:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat verwijt je mij nou dat ik onzin lul, terwijl ik elke ontwikkeling tot op de voet ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |