abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107275513
Hallo,

Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor de typfouten en de grammatica, dit zijn niet mijn sterke kanten.

Na relatie van 2,5 jaar wil mijn vriendin een pauze. Zij is 16 en ik ben 18 en we zitten bij elkaar op school. Ze zegt dat ze wil kijken of ze nog wel echt verliefd op me is. Toen ik 8 dagen geleden naar haar toe ging kreeg ik dit verhaal te horen, wat ik helemaal niet had verwacht! Ik wist niet echt wat deze ‘pauze’ inhield, maar ik wist wel dat het helemaal niet goed zat! We hadden nog veel contact via msn en sms, en ik ben zelfs nog 2 dagen erna bij haar blijven slapen, omdat ze het zielig vond dat ik alleen thuis zat ben ik nog om 23:00 op de fiets gestapt. Dit hoort natuurlijk niet in een pauze en daarom hebben we gister afgesproken dat we elkaar niet meer zien op school en niet meer afspreken. Ook hebben we afgesproken om minder met elkaar op msn te praten of te smsen.

Nu weet ik echt helemaal niet wat ik moet doen en ik vraag me af of het goed gaat komen. Het is trouwens ook nog net vervelend omdat ik midden in mijn examen weken zit. Heeft iemand van jullie ervaring met pauzes in een relatie en hebben jullie eventuele tips voor mij?

Groetjes Jongen2250
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:48:15 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107275643
Tsja altijd kut, meestal het begin van het einde, sorry.

Wat je het beste kunt doen is ook echt afstand nemen, je niet opdringen en verder gaan met je leven.
Als ze wel echt van je houdt dan komt ze terug naar je.

Maar heel veel hoop wil ik je niet geven.

Bekijk het van de andere kant, je moet ook niets willen hebben met iemand die niet echt voor je wil gaan.
pi_107275749
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:

Wat je het beste kunt doen is ook echt afstand nemen, je niet opdringen en verder gaan met je leven.

Bekijk het van de andere kant, je moet ook niets willen hebben met iemand die niet echt voor je wil gaan.
Moois gesproken... The end.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:50:38 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107275763
Mja. Ik zou de eer aan mezelf houden en verder gaan zonder haar. Ze is pas 16, wil nog rondkijken (logisch), en probeert je waarschijnlijk een beetje aan het lijntje te houden als back-up.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:53:28 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_107275898
Hoi Jongen2250,

In deze situatie zou ik mij niet teveel verheugen op een goed eind.
heb dit verhaaltje (van toen ik rond de 18 was) vaak genoeg bij mezelf en vrienden gezien, en liep het uiteindelijk uit op niets, een pauze is op deze leeftijd funest..

er zit waarsch. wat achter..

Ik kan je alleen maar waarsch. voor wat komen gaat..

Succes!
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_107276029
16 is ook wel erg jong. Ze was 13 a 14 toen jullie jullie samen kwamen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_107276041
Als ik jou was zou ik er zelf een punt achter zetten (hoe moeilijk dat ook kan zijn helaas)
Als je nu nog voor hooguit voor 2 weken wat zou krijgen is de teleurstelling daarna alleen nog maar veel groter.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:58:33 #8
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_107276156
Mijn, nu dus ex, maakte het een paar maanden geleden ook uit onder het mom van een pauze ( beide 16, anderhalf jaar iets gehad.) Niet geheel vergelijkbaar, en volgens sommigen zelfs ondenkbaar dat je op deze leeftijd 'echt' een relatie kan aangaan met iemand, maar dat terzijde. Ze zegt dat ze met alle liefde bij me terug wil, maar het nu niet op kan brengen een relatie te onderhouden. Weet niet in hoeverre ik dat moet geloven, maar oké.
Ik had het ook totáal niet zien aankomen. Eerste weken waren zwaar, maar kwam er overheen.
Nu gaan we heel goed met elkaar om, wat misschien funest is voor de latere kansen, maar so be it.
Je kan je inderdaad het beste distantiëren. Hoe moeilijk het ook is, als ze echt om je geeft zal ze je missen en zelf weer het contact opzoeken ( Nou ja, in de meeste gevallen dan. ). Mocht je er achter zijn gekomen dat het toch meer niks wordt, kan het overigens geen kwaad denk ik om gewoon op vriendschappelijke manier normaal met elkaar om te gaan.

Wat edskimo hierboven zegt is ook zeker waar ! Kom niet overhaast weer bij elkaar. Forceer niks, maar dan ook niks ! Anders leef je eerder in een soort schijn, en dat moet je te allen tijden voorkomen. Mag niet slechts van één kant komen.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_107276238
Ja ik weet niet of dit echt het einde zal zijn. Omdat ik een beetje rustig aan wil doen en haar de tijd wil geven, begin ik meestal niet met smsen en begint zij me telkens te smsen. Meestal smst ze me meteen na haar laatste uur op school, in de middag, rond het eten begint ze te praten op msn en 's avonds smst ze me ook nog. Volgens mij heeft ze het idee van een pauze van haar nicht, die heeft er ook een met haar vriend gehad en daarbij is het ook goed gekomen, omdat ze elkaar miste.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:02:21 #10
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_107276362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef jongen2250 het volgende:
Ja ik weet niet of dit echt het einde zal zijn. Omdat ik een beetje rustig aan wil doen en haar de tijd wil geven, begin ik meestal niet met smsen en begint zij me telkens te smsen. Meestal smst ze me meteen na haar laatste uur op school, in de middag, rond het eten begint ze te praten op msn en 's avonds smst ze me ook nog. Volgens mij heeft ze het idee van een pauze van haar nicht, die heeft er ook een met haar vriend gehad en daarbij is het ook goed gekomen, omdat ze elkaar miste.
Laat ik je in ieder geval één ding meegeven dan : Vertrouw niet op hoop.
Hoop kan goed zijn, maar is geregeld héél misleidend, en laat de klap alleen maar harder komen als het tóch niet alsnog goed komt.
Er op in gaan kan geen kwaad, maar doe inderdaad rustig aan, zoals jezelf al zegt.
pi_107276543
Pauzes zijn nooit echt een goed teken. Het klinkt misschien afgezaagd, maar hou jezelf in ieder geval voor ogen dat er op deze wereld heeeeel veel andere leuke meiden lopen!

Ikzelf heb ook vaak in deze situatie gezeten, je komt er altijd weer sterker uit!
pi_107276583
Mag ik wat vragen, wat bedoelt ze met verliefd zijn? Want dat ben je inderdaad meestal niet meer na 2,5jaar. Je weet verliefd wordt houden van enzo :) Ik zou dit niet te lang door laten gaan. En als ze een pauze wil neem dan ook een echte pauze. gewoon 0 contact :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 26-01-2012 22:23:36 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107276792
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:

Meer valt er niet over te zeggen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:11:32 #14
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_107276841
Bij een vrouw betekent een pauze dat ze het in haar hoofd al heeft uitgemaakt, alleen dat ze nog wat tijd nodig heeft om te bedenken hoe ze je het zo fluweel mogelijk gaat vertellen. Sterkte.
pi_107277021
Pauzes zijn hatelijk. :( Heb het zelf 3x gehad, en 3x komt het niet meer goed. Ik wil je niets aanpraten hoor, maar bij mij heeft het iig nooit gewerkt. Het irriteerde mij alleen maar meer, waardoor ik haar alleen maar meer afstootte. Logisch vind ik zelf, maar oké. Rare ideeën van die vrouwen ook altijd. ;p

Sterkte als het niet goed komt TS. :)
pi_107277041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Stink-ui het volgende:
Hoi Jongen2250,

In deze situatie zou ik mij niet teveel verheugen op een goed eind.
heb dit verhaaltje (van toen ik rond de 18 was) vaak genoeg bij mezelf en vrienden gezien, en liep het uiteindelijk uit op niets, een pauze is op deze leeftijd funest..

er zit waarsch. wat achter..

Ik kan je alleen maar waarsch. voor wat komen gaat..

Succes!
Waarom gebruik je 2x de zelfde afkorting voor 2 totaal verschillende woorden?
pi_107277231
Ideaal moment om verder te gaan met je leven. Dadelijk ga je studeren en gaat er een compleet nieuw leven voor je open.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_107277373
Zo te lezen hebben meerdere van jullie ervaring met pauzes die niet goed zijn gegaan. Hebben jullie dingen waar jullie echt spijt gehad van hebben tijdens deze pauze en die jullie echt wel of echt niet hadden moeten doen. Ik weet nu dat ik rustig aan moet doen en haar de tijd moet geven. Ik moet me er niet aan irriteren (en dat ik vooral geen hoop moet hebben en het zelf uit moet maken)

Hebben jullie nog meer tips?
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:25:58 #19
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107277593
Pauze om te kijken of ze wel verliefd op je is is geen goed teken.
Wees blij dat ze het je nog gemeld heeft. Compleet genegeerd worden om daarna te horen waarom en dat ze het uitmaakt is nog erger.
pi_107277663
Sterkte! Begin maar alvast met het verwerken...
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_107277699
Ja zoals ik zei, echt even 0 contact. Anders heeft ze nog niet de kans je te missen ;)
pi_107277878
@Thinkk-Pinkk Ja dat zal ik proberen, alleen moet ik dat wel eerst met haar afspreken, omdat ze anders denkt dat ik geen interresse meer in haar toon en haar negeer.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:32:50 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_107277957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef jongen2250 het volgende:
@Thinkk-Pinkk Ja dat zal ik proberen, alleen moet ik dat wel eerst met haar afspreken, omdat ze anders denkt dat ik geen interresse meer in haar toon en haar negeer.
:') Vrouwen... Ze wil een pauze maar je moet wel interesse blijven tonen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:40:59 #24
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_107278285
quote:
Ja, hallo, je bent haar hondje niet hè !
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:43:12 #25
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_107278367
Jij 18 zij 16, dan moet je nog volwassen worden,
er zijn 3 miljard vrouwen op deze planeet.
Komt wel goed
Feyenoord!!! * Barça
pi_107278512
quote:
Uhhhh... ze wil toch een pauze???
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:03:12 #27
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107279110
Zoals hier boven al gezegt wordt, een pauze is meestal het begin van het einde. Grote kans dat ze daarna erachter komt dat het zo wel prima vind. Ik zou in ieder geval niet te veel verwachten voor wanneer haar "termijn" over is.
Sowieso vind ik een pauze egoistisch, maak het dan uit en kijk wellicht later alsonog of dat een fout was.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:04:50 #28
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107279179
quote:
Ik heb geen concrete doe-dit-doe-dat tips, maar het lijkt erop dat zij in deze zaken het initiatief neemt, en jij afwacht. Zij zegt dat ze een pauze wil en jij bent het er mee eens. Zij SMS't en jij doet dat terug.

Maar jij mag ook wat vinden, toch? Als jij vindt, dat je echt een pauze wilt houden, dan kan zij daar toch begrip voor hebben. Jij hebt toch ook begrip voor haar gevoelens?
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107280560
Zou ze mij echt smse terwijl ze niet meer bij me wilde zijn.?
Ze is echt een heel erg lief meisje die nooit zou liegen, ze verteld alles eerlijk en ze zou nooit iemand voor de gek houden.
pi_107280640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef jongen2250 het volgende:
Ze is echt een heel erg lief meisje die nooit zou liegen, ze verteld alles eerlijk en ze zou nooit iemand voor de gek houden.
Als jullie de pauze zo doen, houden jullie jezelf allebei voor de gek. Ik zou het gewoon uitpraten want aan dit gedoe hebben jullie beide niks.
pi_107282182
quote:
Ja, zo zijn alle vrouwen.
Deal with it.
  Redactie Games vrijdag 27 januari 2012 @ 00:27:53 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_107282218
Friends with Benefits?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 00:41:59 #33
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_107282545
Als ze je dagelijks smst, wat houdt die pauze dan in?
Wil ze uitgaan met vriendinnen, andere jongens leren kennen of heeft ze andere redenen voor een break?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 09:20:37 #34
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107285984
quote:
Ja hoor, ik denk het wel. Er zijn toch wel meer mogelijkheden tussen relatie en vriendschap? Bijv. een scharrel is een tussenvorm. Ze vindt het nu prettig om wel te SMSen enzovoort maar niet meer om een "relatie" te hebben.

quote:
Zulke woorden als "eerlijk" en "liegen" zijn niet erg nuttig in het echt. Zij vindt het nu gewoon prettig om niet helemaal te kappen met jou, maar ook niet om een relatie te hebben.

De grote vraag blijft: wat wil jij? Want dat is nog steeds niet duidelijk geworden.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')