Moois gesproken... The end.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja altijd kut, meestal het begin van het einde, sorry.
Wat je het beste kunt doen is ook echt afstand nemen, je niet opdringen en verder gaan met je leven.
Als ze wel echt van je houdt dan komt ze terug naar je.
Maar heel veel hoop wil ik je niet geven.
Bekijk het van de andere kant, je moet ook niets willen hebben met iemand die niet echt voor je wil gaan.
Laat ik je in ieder geval één ding meegeven dan : Vertrouw niet op hoop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef jongen2250 het volgende:
Ja ik weet niet of dit echt het einde zal zijn. Omdat ik een beetje rustig aan wil doen en haar de tijd wil geven, begin ik meestal niet met smsen en begint zij me telkens te smsen. Meestal smst ze me meteen na haar laatste uur op school, in de middag, rond het eten begint ze te praten op msn en 's avonds smst ze me ook nog. Volgens mij heeft ze het idee van een pauze van haar nicht, die heeft er ook een met haar vriend gehad en daarbij is het ook goed gekomen, omdat ze elkaar miste.
Meer valt er niet over te zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja altijd kut, meestal het begin van het einde, sorry.
Wat je het beste kunt doen is ook echt afstand nemen, je niet opdringen en verder gaan met je leven.
Als ze wel echt van je houdt dan komt ze terug naar je.
Maar heel veel hoop wil ik je niet geven.
Bekijk het van de andere kant, je moet ook niets willen hebben met iemand die niet echt voor je wil gaan.
Waarom gebruik je 2x de zelfde afkorting voor 2 totaal verschillende woorden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Stink-ui het volgende:
Hoi Jongen2250,
In deze situatie zou ik mij niet teveel verheugen op een goed eind.
heb dit verhaaltje (van toen ik rond de 18 was) vaak genoeg bij mezelf en vrienden gezien, en liep het uiteindelijk uit op niets, een pauze is op deze leeftijd funest..
er zit waarsch. wat achter..
Ik kan je alleen maar waarsch. voor wat komen gaat..
Succes!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef jongen2250 het volgende:
@Thinkk-Pinkk Ja dat zal ik proberen, alleen moet ik dat wel eerst met haar afspreken, omdat ze anders denkt dat ik geen interresse meer in haar toon en haar negeer.
Ja, hallo, je bent haar hondje niet hè !quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef jongen2250 het volgende:
@Thinkk-Pinkk Ja dat zal ik proberen, alleen moet ik dat wel eerst met haar afspreken, omdat ze anders denkt dat ik geen interresse meer in haar toon en haar negeer.
Uhhhh... ze wil toch een pauze???quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef jongen2250 het volgende:
Ik heb geen concrete doe-dit-doe-dat tips, maar het lijkt erop dat zij in deze zaken het initiatief neemt, en jij afwacht. Zij zegt dat ze een pauze wil en jij bent het er mee eens. Zij SMS't en jij doet dat terug.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef jongen2250 het volgende:
Als jullie de pauze zo doen, houden jullie jezelf allebei voor de gek. Ik zou het gewoon uitpraten want aan dit gedoe hebben jullie beide niks.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef jongen2250 het volgende:
Zou ze mij echt smse terwijl ze niet meer bij me wilde zijn.?
Ze is echt een heel erg lief meisje die nooit zou liegen, ze verteld alles eerlijk en ze zou nooit iemand voor de gek houden.
Ja, zo zijn alle vrouwen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef jongen2250 het volgende:
Ze is echt een heel erg lief meisje die nooit zou liegen, ze verteld alles eerlijk en ze zou nooit iemand voor de gek houden.
Ja hoor, ik denk het wel. Er zijn toch wel meer mogelijkheden tussen relatie en vriendschap? Bijv. een scharrel is een tussenvorm. Ze vindt het nu prettig om wel te SMSen enzovoort maar niet meer om een "relatie" te hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef jongen2250 het volgende:
Zulke woorden als "eerlijk" en "liegen" zijn niet erg nuttig in het echt. Zij vindt het nu gewoon prettig om niet helemaal te kappen met jou, maar ook niet om een relatie te hebben.quote:Ze is echt een heel erg lief meisje die nooit zou liegen, ze verteld alles eerlijk en ze zou nooit iemand voor de gek houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |