abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108398304
Ik koop en verkoop normaal gesproken mijn meuk hier op FOK! en Tweakers. Afgelopen week wilde ik het eens over een andere boeg gooien en zette ik een computermuis (plug en playding) op Marktplaats. Een knakker bood een paar euro onder mijn vraagprijs (via de mail), maar hier ben ik dan maar mee akkoord gegaan. Na wat lichtelijk brutale mails van meneer afkomstig vroeg deze meneer om mijn adres, maar na dit gegeven te hebben (en een afhaaldatum en -tijd besproken te hebben) komt de beste meneer aanzetten met één of andere kutsmoes dat het niet door kan gaan bla bla bla.

Nou ja, kan gebeuren, ik lig er niet wakker van. Staat deze meneer 's avonds ineens voor de deur om de muis af te halen. Like w-t-f 8)7 Uiteindelijk allemaal goed gekomen, meneer heeft betaald en ik kan weer verder met m'n potje BF3 :9~
Krijg ik 's avonds ineens telefoon dat de muis het niet doet :') Terwijl deze werkend weg is gelegd en het dunkt me dat een muis niet uit zichzelf zo spontaan pats boem kapot is. Na wat geluld te hebben krijg ik de indruk dat de muis het gewoon doet, de lampjes werken namelijk gewoon (meneer zit dus keihard te liegen tegen mij). Het komt er dus op neer dat meneertje faalt met het aansluiten van de muis of zijn usb-poorten zijn incapabel om fatsoenlijk met de muis om te gaan (draadloze muis). Intussen begint meneertje al aardig brutale taal uit te kramen dat ik een oplichter ben etc. etc. Hij wil z'n geld terug bla bla bla.

Uiteindelijk liep het telefoongesprek af en mail ik hem dat hij aanstaande maandag even langs moet komen en dat ik hem dan laat zien dat er niks mis is met de muis. Verder geen reactie terug. Tja, het is graag of niet, anders redt hij zich maar met de muis. Ik probeer hem tegemoet te komen, maar normaal praten met deze meneer is gewoon niet mogelijk.

Wat zullen jullie in zo'n geval doen? STEL (ja stel) dat meneer toch gelijk heeft en dat de muis toch kapot is (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk), is het dan "klantvriendelijk" om zijn geld terug te geven? Ja, ik weet dat het garantie tot aan de deur is op Marktplaats, maar zo ben ik nu eenmaal niet. Ik wil gewoon eerlijk en betrouwbaar overkomen. Nu bestaat de kans dat meneer zelf de muis onzichtbaar gaat slopen (krassen maken op de usb stick, weet ik veel), hij heeft namelijk al aangegeven dat hij z'n geld terug wil. Maar ja, hoe bewijs je dat de muis beschadigd is door meneertje?!

Sowieso geef ik geen geld terug als de muis het gewoon op mijn laptop doet (waar het het altijd op heeft gedaan), want het blijft immers gewoon Marktplaats.

Graag jullie oordeel hierover.
pi_108398450
Je hebt al gefaald door zo´n kneus aan je deur te laten komen. Voor een muis :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:28:35 #3
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108398509
Daarom laat ik ook nooit mensen via marktplaats aan de deur komen, het zijn vrijwel altijd debielen. Gewoon opsturen en anders niet.

Maargoed daar heb je nu niks aan. Voor hoeveel heb je de muis verkocht?
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:29:48 #4
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_108398555
Hoi
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_108398592
Daarom verkoopt niemand meer wat op marktplaats, zelf als je een koper hebt die het voor 1/20 dagwaarde wilt hebben komen ze altijd klagen :')

Okay gezien wgr: 2e hands dus had ie maar moeten testen; pech.
pi_108398621
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt al gefaald door zo´n kneus aan je deur te laten komen. Voor een muis :')
Tja, onwetend als ik ben toch maar gedaan :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:28 schreef La_Vita het volgende:
Daarom laat ik ook nooit mensen via marktplaats aan de deur komen, het zijn vrijwel altijd debielen. Gewoon opsturen en anders niet.

Maargoed daar heb je nu niks aan. Voor hoeveel heb je de muis verkocht?
Daar heb ik nu weinig aan he :') Kwaad is al geschied :+

Muis is voor nog geen 20 euro weggegaan, maar daar gaat het me niet om. Ik sta gewoon in m'n recht (bij wijze van spreken) als meneer gewoon incapabel is fatsoenlijk iets in je pc te drukken en ik zo met de gebakken peren zit.

/edit: nu weten we het wel dat Marktplaats pure aids is, maar dat boeit nu verder even niet. Om mijn part ga je er nu gewoon vanuit dat het FOK! of Tweakers gebeurd is. Het gaat me om de afhandeling etc.
pi_108398731
Ik denk sowieso niet dat je een muis onzichtbaar kan beschadigen. gewoon ff goed bekijken of hij er wat meegedaan heeft.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 22:35:28 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_108398781
De koper heeft onderzoeksplicht; hij had zich moeten vergewissen dat het apparaat het deed. Heeft hij dat niet gedaan, is het gewoon zijn probleem.

Wat ik alleen nooit had gedaan was thuis afspreken. Altijd lullig als mensen om wat voor reden dan ook lopen te zeiken en weten waar je woont. Laat dat een les voor de volgende keer zijn...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_108398824
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:34 schreef cjan het volgende:
Ik denk sowieso niet dat je een muis onzichtbaar kan beschadigen. gewoon ff goed bekijken of hij er wat meegedaan heeft.
Kijk hier heb ik wat aan. Lijkt mij ook niet mogelijk, maar je weet het nooit met uitkeringstrekkers :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:35 schreef error_404 het volgende:
De koper heeft onderzoeksplicht; hij had zich moeten vergewissen dat het apparaat het deed. Heeft hij dat niet gedaan, is het gewoon zijn probleem.

Wat ik alleen nooit had gedaan was thuis afspreken. Altijd lullig als mensen om wat voor reden dan ook lopen te zeiken en weten waar je woont. Laat dat een les voor de volgende keer zijn...
Klopt, maar als ik alles opnieuw mocht doen dan had ik het vlak van te voren en eventueel samen met de koper getest. Niet gedaan, want die klapjosti overviel me gewoon toen 'ie plots voor de deur stond. Een les voor de volgende keer is het zeker ;)
pi_108401572
hij had gewoon dezelfde muis. Muisje was kapot dus koopt ie een nieuwe via MP. Vervolgens zegt ie dat de muis het niet doet en jij krijgt zn kapotte muis retour...
pi_108401604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:50 schreef Thompson1985 het volgende:
hij had gewoon dezelfde muis. Muisje was kapot dus koopt ie een nieuwe via MP. Vervolgens zegt ie dat de muis het niet doet en jij krijgt zn kapotte muis retour...
Dat zal wel heel toevallig zijn. Muisje komt namelijk zelden voor. Heb 'm via mijn Universiteit aan kunnen schaffen ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 02:19:40 #12
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_108405025
Laat 'm maar lekker terugkomen dan. Als ie er is laat je 'm buiten even wachten en ondertussen test jij de muis. Vervolgens loop je weer naar de deur, opent die en overhandigt hem de muis met de mededeling dat ie goedwerkend is. En tot slot wens je hem een fijne dag.
Ook hoi !
pi_108406093
Als je 'em nou 'ns werkend had laten zien. Misschien een idee.
pi_108406391
Tsja, TS staat in zijn recht maar ik zou die 20 euro als leergeld beschouwen als hij echt terugkomt :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108406423
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef strontboer het volgende:
Ik koop en verkoop normaal gesproken mijn meuk hier op FOK! en Tweakers. Afgelopen week wilde ik het eens over een andere boeg gooien en zette ik een computermuis (plug en playding) op Marktplaats. Een knakker bood een paar euro onder mijn vraagprijs (via de mail), maar hier ben ik dan maar mee akkoord gegaan. Na wat lichtelijk brutale mails van meneer afkomstig vroeg deze meneer om mijn adres,
Frappant, zoiets heb ik gisteren bij de hand gehad voor een stukje gereedschap waar ik op heb geboden (op MP). Ik stelde er een vraag over (over het gereedschap) en krijg een tamelijk onbeschofte reactie terug, in de trant van....dat staat er toch, kijk uit je doppen....met diverse taalfouten erin.

Dan krijg ik al een onderbuikgevoel dat ik liever bij een ander koop...
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_108407294
Ja zitten veel rare mensen op Marktplaats. Een muis zou ik niet snel 2e hands kopen, is best smerig.
Facts don't care about your feelings
  zondag 26 februari 2012 @ 10:12:37 #17
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_108407397
Mensen die niet weten hoe ze moeten handelen op marktplaats :')
From feudal serf to spender.
pi_108408046
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:12 schreef S1nn3rz het volgende:
Mensen die niet weten hoe ze moeten handelen op marktplaats :')
Schattig toch :P
pi_108408204
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja zitten veel rare mensen op Marktplaats. Een muis zou ik niet snel 2e hands kopen, is best smerig.
Voor 20¤ heb je zelfs al n gloednieuwe muis.
pi_108408209
Ik heb ook weleens een gesprek gehad met iemand over een auto die ik te koop had staan. Hij zocht een auto voor z'n zoon die net z'n rijbewijs had. Eerst zou die langskomen maar op het laatste moment (en dan ook echt laatste moment) opeens: ja heb al een volvo automaat gekocht voor hem. Toen zei ik: het lijkt me niet verstandig om hem direct in een automaat te laten rijden, nu moet ie juist leren schakelen en een volvo is niet echt iets voor jonge bestuurders. :P

Maar dat had ik niet moeten zeggen :') hij wilde zelfs al langs komen om e.e.a. fysiek duidelijk te maken.
pi_108408344
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook weleens een gesprek gehad met iemand over een auto die ik te koop had staan. Hij zocht een auto voor z'n zoon die net z'n rijbewijs had. Eerst zou die langskomen maar op het laatste moment (en dan ook echt laatste moment) opeens: ja heb al een volvo automaat gekocht voor hem. Toen zei ik: het lijkt me niet verstandig om hem direct in een automaat te laten rijden, nu moet ie juist leren schakelen en een volvo is niet echt iets voor jonge bestuurders. :P

Maar dat had ik niet moeten zeggen :') hij wilde zelfs al langs komen om e.e.a. fysiek duidelijk te maken.
lol :') echt triest.

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:48 schreef blomke het volgende:

[..]

Frappant, zoiets heb ik gisteren bij de hand gehad voor een stukje gereedschap waar ik op heb geboden (op MP). Ik stelde er een vraag over (over het gereedschap) en krijg een tamelijk onbeschofte reactie terug, in de trant van....dat staat er toch, kijk uit je doppen....met diverse taalfouten erin.

Dan krijg ik al een onderbuikgevoel dat ik liever bij een ander koop...
en dit ook. ik ga maar weer eens het marktplaatssukkels-topic checken.

staat helaas niks nieuws in

[ Bericht 12% gewijzigd door CSSO op 26-02-2012 11:09:42 (lol) ]
"Peter, Peter Marie"
pi_108408639
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Die muis was eigenlijk gewoon nieuw. Alleen uit de verpakking gehaald en een paar keer mee gespeeld.

Oh en je hebt muizen en muizen als jullie begrijpen wat ik bedoel ;) Een Trust muis is namelijk heel anders dan een kwalitatieve goede muis van een bekend merk.

En ik weet echt wel hoe ik moet handelen. Met meneer valt gewoon niet te praten dus een goede afhandeling is gewoon onmogelijk met deze randdebiel. Dus ik denk wel eerst 3x na voordat ik geld terug geef aan hem.
pi_108408925
Ja ik weet, heb tijdje geleden via Fok ook een muis gekocht (G700) 1 keer gebruikt ofzo. Dan vind ik het ook niet erg. Gebruik die nu nog en werkt prima :)
pi_108408979
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik weet, heb tijdje geleden via Fok ook een muis gekocht (G700) 1 keer gebruikt ofzo. Dan vind ik het ook niet erg. Gebruik die nu nog en werkt prima :)
Kijk, dat kan gerust hoor. Alleen zitten er ook mensen met een verstandelijke beperking op marktplaats, waar ik net mee te maken krijg.
pi_108409150
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:32 schreef strontboer het volgende:

[..]

Kijk, dat kan gerust hoor. Alleen zitten er ook mensen met een verstandelijke beperking op marktplaats, waar ik net mee te maken krijg.
Op fok niet dan :')
pi_108409225
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja, zoals Braddie. :')
"Peter, Peter Marie"
pi_108409240
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ook wel, maar toch in mindere mate. Werd alleen laatst hier ook bijna genaaid :')
pi_108426928
Mensen die ik niet vertrouw verkoop ik niets aan, jammer dan. Maar heb eigenlijk louter goede ervaringen.

Laatst kreeg ik foto's van een auto doorgestuurd van een verkoper, waren GPS coordinaten bij opgeslagen en kon op de meter zien waar die wagen stond. Dat heb je dan weer met onwetende mensen die een smartphone gebruiken...
Vogelbek-verdubbel-inator
pi_108429584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef strontboer het volgende:
Na wat lichtelijk brutale mails van meneer afkomstig vroeg deze meneer om mijn adres, maar na dit gegeven te hebben ...
Dus feitelijk geef je 'Marktplaats'-volk de schuld, terwijl je zelf overduidelijk ook niet echt uitblinkt qua snuggerheid?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_108431326
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:42 schreef CSSO het volgende:

[..]

Ja, zoals Braddie. :')
maar natuurlijk
  zondag 26 februari 2012 @ 20:15:38 #31
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_108440255
haat meer de buitenlanders die op MP zitten.
die bieden overal op en laten vervolgens niet meer van zich horen.

biedingen van ali, achmed en khalid pleur ik dan gelijk ook ff weg
pi_108441149
Sorry, maar ik ben geen marktplaatsverkoper, ooit 1 keer iets verkocht via marktplaats, en dat ging gewoon goed, maar voor mij is het heel simpel, als je iets 2e hands verkoopt, dan is het gewoon garantie tot de deur, uiteraard geld wel de regel dat je niet gaat lopen op te lichten,als iets niet goed werkt is dat gewoon voor risico van koper, dan had hij het maar goed moeten testen bij aankoop, daarnaast waar hebben we het over? 2 tientjes max? We hebben het niet over duizenden euro's kostende apparatuur, ik heb hier nog wel een muis liggen die waarschijnljk 300 euro kan opbrengen, maar als iemand hem wil kopen dan mag ie hem testen, en dan moet ie gewoon kiezen, en niet achteraf komen zeuren dat ie het niet doet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_108441339
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:

Mja opzich waarom is volvo niks voor jonge bestuurders en misschien wil ie wel nooit meer schakelbak rijden ofzo? :P moet die pa zelf weten toch:o maar ok zn reactie is wel overdreven ')

OT: gewoon ff die muis bij jou laptop inpluggen en laten zien dat ie werkt...en dan is het wel klaar lijkt me. Meer kan je niet doen. Als hij iets gekocht heeft dat niet compatibel is met zijn PC is dat zijn probleem lijkt mij.
pi_108442410
Ja misschien had ik ook niet de wijsneus moeten uithangen, maar was een beetje boos ook dat ie op het laatste moment opeens mailt dat ie iets anders heeft gekocht.
pi_108443402
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja misschien had ik ook niet de wijsneus moeten uithangen, maar was een beetje boos ook dat ie op het laatste moment opeens mailt dat ie iets anders heeft gekocht.
Snap ik! Maar ik snap hem ook wel een beetje ;).
pi_108447859
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dus feitelijk geef je 'Marktplaats'-volk de schuld, terwijl je zelf overduidelijk ook niet echt uitblinkt qua snuggerheid?
Net hoe je het opvat. Ik zag weinig tot geen gevaar bij de verkoop van een muis van een paar tientjes :P

quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:12 schreef H-D het volgende:

[..]

Mja opzich waarom is volvo niks voor jonge bestuurders en misschien wil ie wel nooit meer schakelbak rijden ofzo? :P moet die pa zelf weten toch:o maar ok zn reactie is wel overdreven ')

OT: gewoon ff die muis bij jou laptop inpluggen en laten zien dat ie werkt...en dan is het wel klaar lijkt me. Meer kan je niet doen. Als hij iets gekocht heeft dat niet compatibel is met zijn PC is dat zijn probleem lijkt mij.
Precies hoe ik er ook over denk. Als de muis het gewoon bij mij doet en bij meneer niet compatibel is, is dat zijn probleem en geef ik zeker weten geef geld terug. Had 'ie maar meer research vooraf moeten doen.
pi_108450552
Hoe vaak zou de zin "zo goed als nieuw" voorkomen op marktplaats :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_108450590
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 03:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
Hoe vaak zou de zin "zo goed als nieuw" voorkomen op marktplaats :')
minder dan 'verkeerd in goede staat' :|W
"Peter, Peter Marie"
pi_108450717
Dus TS is een soort van mislukte pooier?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_108451301
Ik laat mensen altijd de apparatuur werkend zien, zodra ze de deur uit lopen en het werkt niet meer is het niet mijn probleem.

Overigens het zelfde doe ik met verzenden. Ik maak altijd fotos etc van de apparatuur en soms een filmpje van dat het werkend is voordat het de doos ingaat (en zorg natuurlijk dat serienummers opgeschreven zijn). Op het moment dat ik ga verzenden probeer ik het zo goed mogelijk in te pakken, maar geef wel aan dat het risico van beschadiging bij de ontvanger ligt.

Bij een rembourszending laat ik de verkoper altijd eerst het verzendbedrag overmaken voodat ik het verstuur (om te voorkomen dat je een grappenmaker hebt die het pakketje vrolijk aan de deur weigert en ik de verzendkosten moet betalen en de moeite heb genomen om het pakketje in te pakken en bij het postkantoor te droppen)

Krijg er soms gemengde reacties op, maar de meeste kopers begrijpen het wel en als ze zerius zijn dan gaan ze hiermee wel akkoord
  maandag 27 februari 2012 @ 08:36:07 #42
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_108452466
fuck, waar is dat topic van die auto verkocht via MP gebleven
  maandag 27 februari 2012 @ 08:36:36 #43
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_108455571
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 04:24 schreef descon het volgende:
Ik laat mensen altijd de apparatuur werkend zien, zodra ze de deur uit lopen en het werkt niet meer is het niet mijn probleem.

Overigens het zelfde doe ik met verzenden. Ik maak altijd fotos etc van de apparatuur en soms een filmpje van dat het werkend is voordat het de doos ingaat (en zorg natuurlijk dat serienummers opgeschreven zijn). Op het moment dat ik ga verzenden probeer ik het zo goed mogelijk in te pakken, maar geef wel aan dat het risico van beschadiging bij de ontvanger ligt.

Bij een rembourszending laat ik de verkoper altijd eerst het verzendbedrag overmaken voodat ik het verstuur (om te voorkomen dat je een grappenmaker hebt die het pakketje vrolijk aan de deur weigert en ik de verzendkosten moet betalen en de moeite heb genomen om het pakketje in te pakken en bij het postkantoor te droppen)

Krijg er soms gemengde reacties op, maar de meeste kopers begrijpen het wel en als ze zerius zijn dan gaan ze hiermee wel akkoord
Goede tips voor de volgende keer, thnx ^O^

'K ben benieuwd of meneertje vanmiddag nog komt. Hij kan opbokken als hij zich niet aan de afspraken houdt en bv. morgen komt zonder dat te zeggen.
pi_108456620
Hoe lang moet ie wel niet reizen voor die muis van 20¤? -.-
pi_108457217
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe lang moet ie wel niet reizen voor die muis van 20¤? -.-
Geen idee, boeit me ook weinig. Is zijn probleem, hoezo?
  maandag 27 februari 2012 @ 11:57:38 #47
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_108457364
Als je ze thuis laat komen dan heb je geen gezeur met dat het 'niet is aangekomen' of anders is dan beschreven. Ik vind het ook lastig als iemand het geld overmaakt en dan weken wacht om het te komen halen.

Aan de stem en de toon hoor je meestal wat voor een vlees je in de kuipt hebt en dan kun je beslissen hoe dicht je iemand in je privesfeer laat komen.

Ik heb eens een boek verkocht en gezegt dat ik het boek in mijn brievenbus zou stoppen :zo'n groene die aan het begin van de oprit staat] en dat ze een eveloppe met 5 euro konden achter laten. Zelfs dat werkt!
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_108459401
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef MetalMessiah het volgende:
Als je ze thuis laat komen dan heb je geen gezeur met dat het 'niet is aangekomen' of anders is dan beschreven. Ik vind het ook lastig als iemand het geld overmaakt en dan weken wacht om het te komen halen.

Aan de stem en de toon hoor je meestal wat voor een vlees je in de kuipt hebt en dan kun je beslissen hoe dicht je iemand in je privesfeer laat komen.

Ik heb eens een boek verkocht en gezegt dat ik het boek in mijn brievenbus zou stoppen :zo'n groene die aan het begin van de oprit staat] en dat ze een eveloppe met 5 euro konden achter laten. Zelfs dat werkt!
Ik laat 'm vandaag in ieder geval niet meer binnen :) Testen doe ik zelf wel en ondertussen kan meneer wel buiten wachten :P
pi_108460605
Meneer is net langs gekomen. Ineens heel netjes in taal en antwoord :')

Anyway, muis doet het gewoon. Stickie d'r in een gaan met die banaan.
Meneer kwam ook nog aanzetten wat leek op een verkapte excuses voor alle valse beschuldigingen _O-

Eind goed al goed dus *O*
pi_108460644
Niet bewerkt met een knuppel? Echt matig einde aan het mooi verhaaltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')