Hoi Lisa,
Ik wilt graag solliciteren op een funcite is dit een goede brief.
Heb hem zojuist net verzenden dus dit topic is net ieds te laat.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Tijdens mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen zei de docent in de eerste les dat communicatie een pak melk kan zijn. Geslepen als hij was, legde hij pas aan het eind van het college uit wat hij met zijn uitspraak bedoeld had. Toen snapten we het echter allemaal al. Communicatie is alles en alles kan communicatie zijn. Mijn zienswijze is intussen dezelfde, maar toch zou ik er kanttekeningen bij willen plaatsen. Want alles kan wel iets communiceren, maar niet alles communiceert echt iets.
Mijn naam is GizartFRL, ben 19 jaar oud en ik bevind me in de laatste fase van mijn studie. Deze voltooi ik in de avonduren omdat ik me alvast wil gaan richten op mijn carrière. Op dit moment werk ik op de communicatie-afdeling van verzekeringsmaatschappij Ajax. Aangezien dit bij voorbaat al tijdelijk zou zijn (men kon me niet meer dan 20 uur per week bieden), ben ik nu op zoek naar een interessante en uitdagende functie in de communicatiewereld. Na even rond gekeken te hebben op het internet, leek me uw bedrijf interessand om mijn echte carrière aan te vangen.
Tot op dit moment heb ik me op communicatiegebied zowel binnen mijn studie als daar buiten bezig weten te houden. Binnen de studievereniging heb ik vele commissies geleidt, maar de interessantste was toch wel de ontgroenings-commissie. Samen met afvaardigingen van drie verschillende universiteiten heb ik een ontrgoeningsweek opgezet die bezocht werd door zo een 300 studenten. Daarnaast ben ik pr-functionaris geweest binnen het bestuur van die vereniging Martijn.
Ook buiten mijn studie heb ik mijn weg gevonden binnen interessante doch tijdelijke functies in de communicatie. Zo heb ik een maand gewerkt bij Lexa in Houten waar ik een intranet heb opgezet voor de afdeling klantcontacten . Ook heb ik zes maandenvoor Paiq in Veendam gewerkt, waar ik me bezig hield met het vullen van de website en meedacht over de uitingen van de stichting.
Ik ben een assertieve persoon, heb een goede fantasie, werk secuur en ben klaar voor het echte werk. Functies binnen de ICT/communicatie van uw bedrijf zouden voor mij een mooie uitdaging zijn.
Afwachtende uw reachte verblijf ik,
Groetjes,
Veldmuis.