abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106695070
Heb je iemand nodig die jouw tekst nakijkt en verbetert? Niet alleen qua spelfouten en zinsbouw, maar ook schrijf ik, waar nodig, bij de correcties een uitleg, zodat je kunt leren van de gemaakte fouten. Ook kijk ik na of de tekst lekker loopt.

Ik zal me eerst voorstellen. Mijn naam is Lisa Danker en ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam. Ik geef al jaren huiswerkbegeleiding en ook kijk ik vaak sollicitatiebrieven, verslagen etc. na. Mijn kwaliteiten liggen in het nakijken en verbeteren van teksten en hier wil ik jou ook graag bij helpen.

Voor vragen kun je altijd contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,
Lisa Danker
pi_106695274
Hoi Lisa,

Ik wilt graag solliciteren op een funcite is dit een goede brief.
Heb hem zojuist net verzenden dus dit topic is net ieds te laat.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

Tijdens mijn studie Communicatie- en Informatiewetenschappen zei de docent in de eerste les dat communicatie een pak melk kan zijn. Geslepen als hij was, legde hij pas aan het eind van het college uit wat hij met zijn uitspraak bedoeld had. Toen snapten we het echter allemaal al. Communicatie is alles en alles kan communicatie zijn. Mijn zienswijze is intussen dezelfde, maar toch zou ik er kanttekeningen bij willen plaatsen. Want alles kan wel iets communiceren, maar niet alles communiceert echt iets.

Mijn naam is GizartFRL, ben 19 jaar oud en ik bevind me in de laatste fase van mijn studie. Deze voltooi ik in de avonduren omdat ik me alvast wil gaan richten op mijn carrière. Op dit moment werk ik op de communicatie-afdeling van verzekeringsmaatschappij Ajax. Aangezien dit bij voorbaat al tijdelijk zou zijn (men kon me niet meer dan 20 uur per week bieden), ben ik nu op zoek naar een interessante en uitdagende functie in de communicatiewereld. Na even rond gekeken te hebben op het internet, leek me uw bedrijf interessand om mijn echte carrière aan te vangen.

Tot op dit moment heb ik me op communicatiegebied zowel binnen mijn studie als daar buiten bezig weten te houden. Binnen de studievereniging heb ik vele commissies geleidt, maar de interessantste was toch wel de ontgroenings-commissie. Samen met afvaardigingen van drie verschillende universiteiten heb ik een ontrgoeningsweek opgezet die bezocht werd door zo een 300 studenten. Daarnaast ben ik pr-functionaris geweest binnen het bestuur van die vereniging Martijn.

Ook buiten mijn studie heb ik mijn weg gevonden binnen interessante doch tijdelijke functies in de communicatie. Zo heb ik een maand gewerkt bij Lexa in Houten waar ik een intranet heb opgezet voor de afdeling klantcontacten . Ook heb ik zes maandenvoor Paiq in Veendam gewerkt, waar ik me bezig hield met het vullen van de website en meedacht over de uitingen van de stichting.

Ik ben een assertieve persoon, heb een goede fantasie, werk secuur en ben klaar voor het echte werk. Functies binnen de ICT/communicatie van uw bedrijf zouden voor mij een mooie uitdaging zijn.

Afwachtende uw reachte verblijf ik,

Groetjes,

Veldmuis.

0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Lisa_Danker het volgende:

Ik zal me eerst voorstellen. Mijn naam is Lisa Danker en ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam. Ik geef al jaren huiswerkbegeleiding en ook kijk ik vaak sollicitatiebrieven, verslagen etc. na. Mijn kwaliteiten liggen in het nakijken en verbeteren van teksten en hier wil ik jou ook graag bij helpen.

Ik. Mijn. Ik. Mijn.

Dit loopt al niet erg lekker, en gaat tegen veel schrijfprincipes in. Tevens riekt dit naar reclame - tenzij je deze dienst gratis aanbiedt natuurlijk.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:08:33 #4
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_106695592
Je maakt niet echt goede reclame voor jezelf met dit soort falende advertenties. Je stelt je ten eerste niet als eerste voor (wat je wel beweert) en ten tweede heb je een werkwoord in je topictitel verkeerd vervoegd. En dat studeert dan nota bene Nederlands én Nederlands Recht...
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:10:52 #5
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_106695708
Om van de spelfout nog maar te zwijgen, overigens.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  Milf woensdag 11 januari 2012 @ 20:22:41 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106696355
Het gaat al fout met de topictitel.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106696827
Hoe kunnen we trouwens contact met je opnemen?
Ping?
ICQ?
dolfijnchat?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:31:56 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106696997
quote:
Heb je iemand nodig die jouw tekst nakijkt en verbetert? Niet alleen qua spelfouten en zinsbouw, maar ook schrijf ik, waar nodig, bij de correcties een uitleg, zodat je kunt leren van de gemaakte fouten. Ook kijk ik na of de tekst lekker loopt.

Voor vragen kun je altijd contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet,
Lisa Danker
Wat je in zin drie zegt, had je op zin twee even moeten toepassen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106698671
En, lieve Lisa, doe je dit helemaal gratis?
Ja doei.
pi_106698738
quote:
Ik zal me eerst voorstellen.
Als je je eerst wilde voorstellen dan begon je daar niet pas in de tweede alinea mee.

Ik maak mn brieven zelf wel als het zo al begint.

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 11 januari 2012 @ 20:59:44 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106698917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
En, lieve Lisa, doe je dit helemaal gratis?
Tuurlijk. Zij moet toch nog oefenen?
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 21:01:41 #12
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106699038
Wil je dit even nakijken voordat ik het opstuur?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 11-01-2012 21:02:40 ]
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:11:52 #13
323372 DikBoek
Ook lekker met kaas.
pi_106706794
Ik krijg het gevoel dat mijn teksten er eerder slechter dan beter op zouden worden.
Maar laten we wel wezen, dat was natuurlijk al lang duidelijk.
pi_106706985
Dit topic.
Hij backfired.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:21:36 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106707226
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat je in zin drie zegt, had je op zin twee even moeten toepassen.
Het is sowieso raar. Ze schrijft waar nodig een uitleg bij de correcties. Maar hoe weet ze nou of het nodig is of dat ik de correcties snap en het gewoon een kleine vergissing was?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:25:20 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106707368
Alinea 1 is trouwens een omschrijving van wat Lisa voor ons kan betekenen.
Alinea 2 begint met "Eerst zal ik me voorstellen".

Nee Lisa, éérst stel je je voor. Daarna vertel je pas wat je voor ons kan betekenen.

Of begin je tweede alinea met "Laat ik mijzelf even voorstellen"
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_106707464
Hehe, mooie reacties
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_106707597
Ben ik de enige die posts in dit topic mist?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:31:26 #19
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_106707610
NO way dat ik m'n sollicitatiebrief of iets dergelijks aan jou toe zou vertrouwen. Het begint al lekker met de opbouw van je stukje en je topic titel...... Heb je je taaltoets wel gehaald of doen ze daar niet aan op de uva?
pi_106707666
haha, zou Lisa nog terugkomen op FOK! Om gewoon met een sterke reactie wraak te nemen?
Denk het niet :')
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:33:57 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106707709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef Zooootje het volgende:
NO way dat ik m'n sollicitatiebrief of iets dergelijks aan jou toe zou vertrouwen. Het begint al lekker met de opbouw van je stukje en je topic titel...... Heb je je taaltoets wel gehaald of doen ze daar niet aan op de uva?
Het is biref!
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:34:28 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_106707735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
Ik mis reactie van Lisa, maar verder?
pi_106707753
quote:
[..]ik studeer Nederlands recht en Nederlands op de Universiteit van Amsterdam.[..]
Wel dapper, zo in weer en wind.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:34:59 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106707754
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:31 schreef GizartFRL het volgende:
Ja, maar die waren niet relevant.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:35:05 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106707757
Als hier je kwaliteiten liggen, hou ik mijn hart vast voor de zaken waar je wat minder vaardig in bent.
Chanant is hier op zijn plek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')