XD XD XP LOLOLO XD dan kan je hem niet meer vindenquote:
Sure...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef amenth het volgende:
bij mij zulle ze het nooit wage de auto mijn plek te zette teminste mensen diew ete dat het mijne is ookal is het een openbare plek
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst de sleutel fysiek in de auto heb gestoken.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
Herkenbaar...quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik wel, rij dan ook Toyota. Gaat nooit iets aan kapot, behalve de sleutels. Die plastic rotdingen gaan altijd kapot en de batterijtjes zijn altijd leeg.
Dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
wtf is een dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dumpass
Als hij/zij niet wegkan blijft die wagen er toch nog langer staan op TS' parkeerplaats.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
je weet zon pasje dat je krijgt als je ehh dum bent
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
Zodat die breedgeschouderde parkeerder ook nog even de tijd heeft om zijn nog bredere sportschoolmaatjes op te trommelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:01 schreef ETA het volgende:
er iets van af jatten of iets stuk maken lijkt mij niet handig en ook niet helemaal legaal. Een alleenstaande briefje wordt natuurlijk genegeerd.
Pak een hangslot, doe deze om iets heen aan de auto (handvat, velg, imperiaal, etc). Hang daar een briefje bij met je telefoonnummer en dat je hun even graag wilt spreken. Je veroorzaakt geen schade, maar de eigenaar van de auto zal niet zo happig zijn om te gaan rijden met een stuk fladderend ijzer aan zijn auto. En dan telefonisch even uitleggen dat zo parkeren niet de bedoeling is en dat je over 20 minuten langskomt om het slot te verwijderen.
Ik snap niet waarom mensen altijd zo een bange instelling hebben? Nu ben ik zelf niet de kleinste, maar iemands formaat, of met hoeveel hij is heb ik echt scheit aan, mijn ervaring is dat als je gewoon normaal doet, en iemand fatsoenlijk aanspreekt er nooit problemen komen, het is questie van je correct opstellen en normaal formuleren, je moet echter wel heel duidelijk een grens stellen, wanneer zo een persoon daarna weer over de schreef gaat, ook niet inhouden, wat dat inhoud mag je gewoon zelf verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zodat die breedgeschouderde parkeerder ook nog even de tijd heeft om zijn nog bredere sportschoolmaatjes op te trommelen?
parkeer aids heet het. LAATSTE topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:00 schreef supaoshi het volgende:
Jammer dat er nergens een foto of filmpje van het eindresultaat te vinden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |