abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108327104
Ik woon in een appartementencomplex waarbij iedereen in de parkeergarage een eigen toegewezen parkeerplek heeft!
nu staat er regelmatig een andere auto geparkeerd waar ik echt onwijs chagrijnig van wordt !!!!
Heb al briefje onder de ruit gestopt.
Zit te twijfelen of ik mijn auto er gewoon recht achter zal zetten, zodat ze het eens zullen weten!
Wat vinden jullie?
x
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:53:54 #2
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108327174
Idd volgende x vastparkeren. Fucking irritant zulke figuren. Anders fok knokploeg.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:54:04 #3
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_108327188
Ik heb net een potlood gevonden.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_108327241
En wat zei de eigenaar van de auto toen je hem ermee confronteerde?
pi_108327317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
En wat zei de eigenaar van de auto toen je hem ermee confronteerde?
heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:56:42 #6
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108327386
Ik zou zeggen duw hem helemaal plat met een hefftruck of iets

x
Doei!
pi_108327419
Laat 'm wegslepen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  FOK!Fotograaf donderdag 23 februari 2012 @ 22:57:31 #8
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_108327436
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_108327440
Ik voorzie weer een webcam topic.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_108327538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Tokkies? :P
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_108327614
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.

Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:02:21 #12
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108327761
Leg er een bom onder en als ze de auto er weer zetten, blaas je die boel op. Wel met stream natuurlijk
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:02:37 #13
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_108327773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.

Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren? :P
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_108327783
Deja vu, iets met webcam Live topic :D
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:03:30 #15
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108327837
quote:

en toen werd je zwetend wakker met een vieze piemel :)
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_108327856
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Wilde niet opzettelijk schade veroorzaken :@
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:04:08 #17
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108327881
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

niet iedereen is zo'n sadist als jij!
'The Don Mega'
pi_108327933
quote:

Wehehe.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_108328046
Uitlaat volspuiten met purschuim.
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_108328133
Terechte klacht jonge. Helemaal mee eens. Irriteer die lui maar met jouw bakkie.
pi_108328178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:06 schreef Jan-Slagter het volgende:
Uitlaat volspuiten.
Graag gedaan
pi_108329036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
2 uur later terugbellen. "Ik heb hem weggezet hoor! 200 km verderop."
pi_108329073
Neem eens contact op met de VvE. Dat gaat zeker meer helpen dat een topic openen op Fok!.
Corporate translator
pi_108329326
Hoi TS, is die parkeerplek wel echt echt je eigendom? Betaal je ervoor?
Of heb je dat plekje toegeëigend en denk je nu dat je het alleenrecht hebt om daar te parkeren?
5 Ferrari's op videoband!
pi_108329391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoi TS, is die parkeerplek wel echt echt je eigendom? Betaal je ervoor?
Of heb je dat plekje toegeëigend en denk je nu dat je het alleenrecht hebt om daar te parkeren?
Lees de OP nu nog eens.
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')