heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
En wat zei de eigenaar van de auto toen je hem ermee confronteerde?
Tokkies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
en toen werd je zwetend wakker met een vieze piemelquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
Wilde niet opzettelijk schade veroorzakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
niet iedereen is zo'n sadist als jij!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
Wehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 uur later terugbellen. "Ik heb hem weggezet hoor! 200 km verderop."quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Lees de OP nu nog eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoi TS, is die parkeerplek wel echt echt je eigendom? Betaal je ervoor?
Of heb je dat plekje toegeëigend en denk je nu dat je het alleenrecht hebt om daar te parkeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |