heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
En wat zei de eigenaar van de auto toen je hem ermee confronteerde?
Tokkies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
en toen werd je zwetend wakker met een vieze piemelquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
Wilde niet opzettelijk schade veroorzakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
niet iedereen is zo'n sadist als jij!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
Wehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 uur later terugbellen. "Ik heb hem weggezet hoor! 200 km verderop."quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Lees de OP nu nog eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoi TS, is die parkeerplek wel echt echt je eigendom? Betaal je ervoor?
Of heb je dat plekje toegeëigend en denk je nu dat je het alleenrecht hebt om daar te parkeren?
Geen opzettelijke schade, maar wel de banden laten verdwijnen......quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde niet opzettelijk schade veroorzaken
Of kijk op de sloop of je een geperst pakketje van wat ooit een soortgelijk voertuig was kan krijgen. Auto weghalen en pakketje er neerzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef densmee het volgende:
regel een pompwagen en een pallet en verplaats de auto zo dat hij klem staat tussen 2 muren
Of één van die opties per keer dat 'ie er staatquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Maax het volgende:
Ik zou de banden leegprikken, ramen inslaan, lak bekrassen, airbags laten klappen en rotzooi in de benzine tank gooien.
Schrikt mensen af weetje.
Overkill, 2 wielen eraf is voldoende.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeer goed planquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef smoontje het volgende:
Ik woon in een appartementencomplex waarbij iedereen in de parkeergarage een eigen toegewezen parkeerplek heeft!
nu staat er regelmatig een andere auto geparkeerd waar ik echt onwijs chagrijnig van wordt !!!!
Heb al briefje onder de ruit gestopt.
Zit te twijfelen of ik mijn auto er gewoon recht achter zal zetten, zodat ze het eens zullen weten!
Wat vinden jullie?
x
tuuuuuuuuurlijk Zzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krik dan alleen de aandrijf wielen op...tegels/stenen onder de auto zodat de wielen net van de grond komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan weten ze wie het gedaan heeft...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef raptorix het volgende:
Auto op blokken zetten, wielen er af halen, en briefje plaatsen dat ie de wielen bij je thuis kan komen ophalen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Fiets eronder gooien en dat dan filmen met een live stream ofzo.
Dit dus, of briefje eronder met je nummer, wedden dat die oetlul gauw genoeg belt en dan kan je diegene lekker confronteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Dan moet je gewoon je auto ervoor parkeren als je daar nog ruimte voor hebt. Of een groot kettingslot door zijn velgen leggen en aan ook om een paal doen.
Briefje erbij: "Dit is mijn parkeerplaats lul, over paar dagen mag je weer weg".
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.quote:
het is natuurlijk een andere bewoner in het complex die twee auto's heeft en met zijn kastje van de ene auto gewoon de garagedeur open maaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.
'Toegewezen', door wie? door de huismeester die zegt 'dit is voortaan jouw parkeerplek.
Er zal verder geen bordje bij staan met een kenteken of iets dergelijks.
Sowieso hoe komt die auto de parkeergarage binnen als die gereserveerd is voor de bewoners?
Bezoeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.
'Toegewezen', door wie? door de huismeester die zegt 'dit is voortaan jouw parkeerplek.
Er zal verder geen bordje bij staan met een kenteken of iets dergelijks.
Sowieso hoe komt die auto de parkeergarage binnen als die gereserveerd is voor de bewoners?
Dan nog heb je pech als er niks officieel van TS bij is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
het is natuurlijk een andere bewoner in het complex die twee auto's heeft en met zijn kastje van de ene auto gewoon de garagedeur open maakt
Niet erafhalen. Gewoon losdraaien dan verliest hij ze onderweg op de snelweg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:06 schreef m.y.m het volgende:
stelletje internethelden hier,moet je vooral doen banden er afhalen en je nummer achterlaten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |