heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
En wat zei de eigenaar van de auto toen je hem ermee confronteerde?
Tokkies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
en toen werd je zwetend wakker met een vieze piemelquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
Wilde niet opzettelijk schade veroorzakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
niet iedereen is zo'n sadist als jij!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Zonde van de kratjes, waarom niet gewoon op de remschijven deponeren?
Wehehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 uur later terugbellen. "Ik heb hem weggezet hoor! 200 km verderop."quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Bekend verhaal, gewoon klemzetten met briefje onder de ruitenwisser dat ze je tussen die en die tijd kunnen benaderen voor het verzetten van je auto. En anders af laten slepen.
Zelf een paar keer auto gehad voor mijn garage "want er stond toch nooit iemand in". Leuk hoor, ochtenddienst => Vijf uur 's ochtends in de stromende regen aanbellen met het vriendelijke verzoek die auto weg te halen. Krijg je sleutel naar je hoofd: "Haal maar weg." Teruggeroepen: "Je sleutel ligt hier op de stoep te verroesten, ik ga mijn hond uitlaten en als die auto straks niet weg is bel ik de politie."
Lees de OP nu nog eens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoi TS, is die parkeerplek wel echt echt je eigendom? Betaal je ervoor?
Of heb je dat plekje toegeëigend en denk je nu dat je het alleenrecht hebt om daar te parkeren?
Geen opzettelijke schade, maar wel de banden laten verdwijnen......quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wilde niet opzettelijk schade veroorzaken
Of kijk op de sloop of je een geperst pakketje van wat ooit een soortgelijk voertuig was kan krijgen. Auto weghalen en pakketje er neerzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef densmee het volgende:
regel een pompwagen en een pallet en verplaats de auto zo dat hij klem staat tussen 2 muren
Of één van die opties per keer dat 'ie er staatquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Maax het volgende:
Ik zou de banden leegprikken, ramen inslaan, lak bekrassen, airbags laten klappen en rotzooi in de benzine tank gooien.
Schrikt mensen af weetje.
Overkill, 2 wielen eraf is voldoende.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zeer goed planquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef smoontje het volgende:
Ik woon in een appartementencomplex waarbij iedereen in de parkeergarage een eigen toegewezen parkeerplek heeft!
nu staat er regelmatig een andere auto geparkeerd waar ik echt onwijs chagrijnig van wordt !!!!
Heb al briefje onder de ruit gestopt.
Zit te twijfelen of ik mijn auto er gewoon recht achter zal zetten, zodat ze het eens zullen weten!
Wat vinden jullie?
x
tuuuuuuuuurlijk Zzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krik dan alleen de aandrijf wielen op...tegels/stenen onder de auto zodat de wielen net van de grond komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dan weten ze wie het gedaan heeft...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef raptorix het volgende:
Auto op blokken zetten, wielen er af halen, en briefje plaatsen dat ie de wielen bij je thuis kan komen ophalen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Fiets eronder gooien en dat dan filmen met een live stream ofzo.
Dit dus, of briefje eronder met je nummer, wedden dat die oetlul gauw genoeg belt en dan kan je diegene lekker confronteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
Dan moet je gewoon je auto ervoor parkeren als je daar nog ruimte voor hebt. Of een groot kettingslot door zijn velgen leggen en aan ook om een paal doen.
Briefje erbij: "Dit is mijn parkeerplaats lul, over paar dagen mag je weer weg".
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.quote:
het is natuurlijk een andere bewoner in het complex die twee auto's heeft en met zijn kastje van de ene auto gewoon de garagedeur open maaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.
'Toegewezen', door wie? door de huismeester die zegt 'dit is voortaan jouw parkeerplek.
Er zal verder geen bordje bij staan met een kenteken of iets dergelijks.
Sowieso hoe komt die auto de parkeergarage binnen als die gereserveerd is voor de bewoners?
Bezoeker?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Daar kan ik geen conclusie uit trekken.
'Toegewezen', door wie? door de huismeester die zegt 'dit is voortaan jouw parkeerplek.
Er zal verder geen bordje bij staan met een kenteken of iets dergelijks.
Sowieso hoe komt die auto de parkeergarage binnen als die gereserveerd is voor de bewoners?
Dan nog heb je pech als er niks officieel van TS bij is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
het is natuurlijk een andere bewoner in het complex die twee auto's heeft en met zijn kastje van de ene auto gewoon de garagedeur open maakt
Niet erafhalen. Gewoon losdraaien dan verliest hij ze onderweg op de snelweg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:06 schreef m.y.m het volgende:
stelletje internethelden hier,moet je vooral doen banden er afhalen en je nummer achterlaten
en je nummer achterlaten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet erafhalen. Gewoon losdraaien dan verliest hij ze onderweg op de snelweg.
Dat vind ik helemaal niet asociaal. Ik vind het asociaal dat je verplicht een parkeervak moet huren als je niet eens een auto hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef FF het volgende:
Kijken of er een takel-/sleepwagen in de garage kan en de auto naar buiten laten slepen en daar neer laten zetten.
Kost je helaas wel geld.
Kende ook zo'n soort geintje van iemand die verplicht een parkeervak moest huren in de garage onder zijn appartement. Hij had alleen een fiets en geen auto.
Anderen zetten hun auto op zijn plek (2e auto, iedereen had 1 plek).
Hij ging toen zijn fiets in dat vak stallen.
Kreeg hij te horen dat hij asociaal was doordat hij een parkeervak blokkeerde
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je koopt één zakje heroïne van de lokale leverancier en die verstop je de wielkast van de auto. Daarna bel je de politie op dat het je opvalt dat die auto er vaak staat en er ongure sujetten toe en vanaf lopen. Dan wordt ie gratis weggehaald en is de kans klein dat ie er volgende week weer staat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voorzie weer een webcam topic.
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!quote:
en waar wil je dat doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Zoek gewoon de eigenaar op via zijn nummerbord?zo moeilijk is het allemaal niet...
Internetquote:
Welke website dan?quote:
Wat een gierigaardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef FF het volgende:
Kijken of er een takel-/sleepwagen in de garage kan en de auto naar buiten laten slepen en daar neer laten zetten.
Kost je helaas wel geld.
Kende ook zo'n soort geintje van iemand die verplicht een parkeervak moest huren in de garage onder zijn appartement. Hij had alleen een fiets en geen auto.
Anderen zetten hun auto op zijn plek (2e auto, iedereen had 1 plek).
Hij ging toen zijn fiets in dat vak stallen.
Kreeg hij te horen dat hij asociaal was doordat hij een parkeervak blokkeerde
Hij betaalt ervoor. En stel dat hij bezoek krijgt, of een auto koopt of huurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat een gierigaardEn inderdaad asociaal.
'ik betaal ervoor dus niemand zal er parkeren!!!!!'
Alsof die gast er last van heeft dat die plek benut wordt ipv leeg staat.
Hier ben ik het inderdaad ook mee eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij betaalt ervoor. En stel dat hij bezoek krijgt, of een auto koopt of huurt.
Dan kan hij niet op zijn eigen plek staan.
Ik zou allereerst al niet betaald hebben, maar dat is een ander verhaal.
Gelukkig. Ik denk dat ik voor menig lurker en poster spreek als ik zeg dat wij allen in spanning zaten wat de mening van supaoshi zou zijn, aangaande dit heikele onderwerp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Hier ben ik het inderdaad ook mee eens.
Baasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
quote:
als het je plek niet is kan je het op zn minst fatsoenlijk vragen aan de eigenaar, of ben je achterlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
haha dacht exact hetzelfde bij de TTquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voorzie weer een webcam topic.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of kijk op de sloop of je een geperst pakketje van wat ooit een soortgelijk voertuig was kan krijgen. Auto weghalen en pakketje er neerzetten.
Boeie trap gewoon z'n spiegels eraf, wat hier laatst ook al bij een andere fok!er is gebeurd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef smoontje het volgende:
[..]
heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!
De enige gierigaard is degene die zijn auto gratis kan parkeren. Heeft diegene gewoon ballen, dan zegt ie: "Hey, jij hebt toch geen auto. Als ik jou nou de huur van die plaats betaal, mag ik dan mijn auto er neerzetten?" Kan mij niet voorstellen dat de oorspronkelijke huurder tegen zou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je vorige UI was leuker vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef 3M1N3M het volgende:
Was toen zo iemand die er een fiets voorzette toch? En streamde
je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De enige gierigaard is degene die zijn auto gratis kan parkeren. Heeft diegene gewoon ballen, dan zegt ie: "Hey, jij hebt toch geen auto. Als ik jou nou de huur van die plaats betaal, mag ik dan mijn auto er neerzetten?" Kan mij niet voorstellen dat de oorspronkelijke huurder tegen zou zijn.
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzo
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.
Deed ie het nog??quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb net een potlood gevonden.
kan een potlood op zijn dan?quote:
Ik geloof dat zijn fiets ook wel eens tegen de muur is gezet achter de auto zodat hij zijn fiets niet meer kon weghalen. Weet helaas niet of hij hem er toen gewoon tussenuit gereden heeft (krassen?).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.
Gewoon je auto op die plaats neerkwakken.. ja, dan creeer je WEL een probleem.
XD XD XP LOLOLO XD dan kan je hem niet meer vindenquote:
Sure...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef amenth het volgende:
bij mij zulle ze het nooit wage de auto mijn plek te zette teminste mensen diew ete dat het mijne is ookal is het een openbare plek
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst de sleutel fysiek in de auto heb gestoken.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
Herkenbaar...quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik wel, rij dan ook Toyota. Gaat nooit iets aan kapot, behalve de sleutels. Die plastic rotdingen gaan altijd kapot en de batterijtjes zijn altijd leeg.
Dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
wtf is een dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dumpass
Als hij/zij niet wegkan blijft die wagen er toch nog langer staan op TS' parkeerplaats.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
je weet zon pasje dat je krijgt als je ehh dum bent
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodat die breedgeschouderde parkeerder ook nog even de tijd heeft om zijn nog bredere sportschoolmaatjes op te trommelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:01 schreef ETA het volgende:
er iets van af jatten of iets stuk maken lijkt mij niet handig en ook niet helemaal legaal. Een alleenstaande briefje wordt natuurlijk genegeerd.
Pak een hangslot, doe deze om iets heen aan de auto (handvat, velg, imperiaal, etc). Hang daar een briefje bij met je telefoonnummer en dat je hun even graag wilt spreken. Je veroorzaakt geen schade, maar de eigenaar van de auto zal niet zo happig zijn om te gaan rijden met een stuk fladderend ijzer aan zijn auto. En dan telefonisch even uitleggen dat zo parkeren niet de bedoeling is en dat je over 20 minuten langskomt om het slot te verwijderen.
Ik snap niet waarom mensen altijd zo een bange instelling hebben? Nu ben ik zelf niet de kleinste, maar iemands formaat, of met hoeveel hij is heb ik echt scheit aan, mijn ervaring is dat als je gewoon normaal doet, en iemand fatsoenlijk aanspreekt er nooit problemen komen, het is questie van je correct opstellen en normaal formuleren, je moet echter wel heel duidelijk een grens stellen, wanneer zo een persoon daarna weer over de schreef gaat, ook niet inhouden, wat dat inhoud mag je gewoon zelf verzinnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zodat die breedgeschouderde parkeerder ook nog even de tijd heeft om zijn nog bredere sportschoolmaatjes op te trommelen?
parkeer aids heet het. LAATSTE topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:00 schreef supaoshi het volgende:
Jammer dat er nergens een foto of filmpje van het eindresultaat te vinden is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |