en je nummer achterlaten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet erafhalen. Gewoon losdraaien dan verliest hij ze onderweg op de snelweg.
Dat vind ik helemaal niet asociaal. Ik vind het asociaal dat je verplicht een parkeervak moet huren als je niet eens een auto hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef FF het volgende:
Kijken of er een takel-/sleepwagen in de garage kan en de auto naar buiten laten slepen en daar neer laten zetten.
Kost je helaas wel geld.
Kende ook zo'n soort geintje van iemand die verplicht een parkeervak moest huren in de garage onder zijn appartement. Hij had alleen een fiets en geen auto.
Anderen zetten hun auto op zijn plek (2e auto, iedereen had 1 plek).
Hij ging toen zijn fiets in dat vak stallen.
Kreeg hij te horen dat hij asociaal was doordat hij een parkeervak blokkeerde
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je koopt één zakje heroïne van de lokale leverancier en die verstop je de wielkast van de auto. Daarna bel je de politie op dat het je opvalt dat die auto er vaak staat en er ongure sujetten toe en vanaf lopen. Dan wordt ie gratis weggehaald en is de kans klein dat ie er volgende week weer staat.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voorzie weer een webcam topic.
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik gemist. Heeft iemand een linkje?
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!quote:
en waar wil je dat doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Zoek gewoon de eigenaar op via zijn nummerbord?zo moeilijk is het allemaal niet...
Internetquote:
Welke website dan?quote:
Wat een gierigaardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef FF het volgende:
Kijken of er een takel-/sleepwagen in de garage kan en de auto naar buiten laten slepen en daar neer laten zetten.
Kost je helaas wel geld.
Kende ook zo'n soort geintje van iemand die verplicht een parkeervak moest huren in de garage onder zijn appartement. Hij had alleen een fiets en geen auto.
Anderen zetten hun auto op zijn plek (2e auto, iedereen had 1 plek).
Hij ging toen zijn fiets in dat vak stallen.
Kreeg hij te horen dat hij asociaal was doordat hij een parkeervak blokkeerde
Hij betaalt ervoor. En stel dat hij bezoek krijgt, of een auto koopt of huurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wat een gierigaardEn inderdaad asociaal.
'ik betaal ervoor dus niemand zal er parkeren!!!!!'
Alsof die gast er last van heeft dat die plek benut wordt ipv leeg staat.
Hier ben ik het inderdaad ook mee eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij betaalt ervoor. En stel dat hij bezoek krijgt, of een auto koopt of huurt.
Dan kan hij niet op zijn eigen plek staan.
Ik zou allereerst al niet betaald hebben, maar dat is een ander verhaal.
Gelukkig. Ik denk dat ik voor menig lurker en poster spreek als ik zeg dat wij allen in spanning zaten wat de mening van supaoshi zou zijn, aangaande dit heikele onderwerp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:46 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Hier ben ik het inderdaad ook mee eens.
Baasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
quote:
als het je plek niet is kan je het op zn minst fatsoenlijk vragen aan de eigenaar, of ben je achterlijk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
haha dacht exact hetzelfde bij de TTquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voorzie weer een webcam topic.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Of kijk op de sloop of je een geperst pakketje van wat ooit een soortgelijk voertuig was kan krijgen. Auto weghalen en pakketje er neerzetten.
Boeie trap gewoon z'n spiegels eraf, wat hier laatst ook al bij een andere fok!er is gebeurd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef smoontje het volgende:
[..]
heb geen idee wie het is, heb bij directe buren al aangebeld maar die zijn het niet!
De enige gierigaard is degene die zijn auto gratis kan parkeren. Heeft diegene gewoon ballen, dan zegt ie: "Hey, jij hebt toch geen auto. Als ik jou nou de huur van die plaats betaal, mag ik dan mijn auto er neerzetten?" Kan mij niet voorstellen dat de oorspronkelijke huurder tegen zou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je vorige UI was leuker vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:23 schreef 3M1N3M het volgende:
Was toen zo iemand die er een fiets voorzette toch? En streamde
je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De enige gierigaard is degene die zijn auto gratis kan parkeren. Heeft diegene gewoon ballen, dan zegt ie: "Hey, jij hebt toch geen auto. Als ik jou nou de huur van die plaats betaal, mag ik dan mijn auto er neerzetten?" Kan mij niet voorstellen dat de oorspronkelijke huurder tegen zou zijn.
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzo
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.
Deed ie het nog??quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb net een potlood gevonden.
kan een potlood op zijn dan?quote:
Ik geloof dat zijn fiets ook wel eens tegen de muur is gezet achter de auto zodat hij zijn fiets niet meer kon weghalen. Weet helaas niet of hij hem er toen gewoon tussenuit gereden heeft (krassen?).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.
Gewoon je auto op die plaats neerkwakken.. ja, dan creeer je WEL een probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |