https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Vandaag komt er een update van de wallet met een aangepaste difficulty wall (KIMOTO). Verder: https://bitcointalk.org/i(...)sg4992171#msg4992171 En check de Twitter. https://mobile.twitter.com/Karmacoingoodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef Sands het volgende: [..] Ja? ik zie wel dat het handelsvolume wel aardig is, maar verder zie ik er niks aan wat bijzonder zou kunnen zijn of een meme kan worden.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Helaas wel $24 verlies gemaakt vandaag. Overall nog winst dus kop omhoog.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
Heerlijk, vanaf nu sta ik zelfs op verlies op NMC
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Kom op PPC, nog 30 cent, kan ik ten minste zonder verlies uitstappen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik haat die 33 dollar verlies op een budget van al zo weinig.
quote:Op maandag 16 december 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
$12 verlies genomen op NMC< heel tof op zo'n klein budget.
Mja, ik verwacht ook bloed.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:27 schreef Toto69 het volgende:
PPC, wat een schijtcoin. Als ik hem ooit nog zonder verlies kan verkopen ga ik wel Ltc traden.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ben je al rijk met tips waarom verkoop je ze niet gewoon? Dan kun je met andere coins je verlies weer recht trekken. Hoeveel btc heb je als je ze nu verkoopt?
quote:
Interestingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vandaag komt er een update van de wallet met een aangepaste difficulty wall (KIMOTO). Verder: https://bitcointalk.org/i(...)sg4992171#msg4992171 En check de Twitter. https://mobile.twitter.com/Karmacoingood
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hij heeft niks, alles omgezet naar geld dat wordt beheerd door bankenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arme Toto. Ik ben blij dat je nu weer wat centen hebt man.
Dat doen jullie bijna allemaal...behalve maxquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft niks, alles omgezet naar geld dat wordt beheerd door banken
Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ach ja Toto. Je moet ook geld hebben om te leven. Werk je eigenlijk?
Ik heb al mijn spaargeld in bitcoinsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat doen jullie bijna allemaal...behalve max
Oeh oké. Ik hoop echt oprecht dat het je een keer lukt om wat geld te verdienen met cryptocurrencies. Het is echt sneu voor je.quote:
Hij heeft er uiteindelijk ¤12 aan overgehoudenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh oké. Ik hoop echt oprecht dat het je een keer lukt om wat geld te verdienen met cryptocurrencies. Het is echt sneu voor je.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik moet jou zo eens even spreken jongedame.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ik vind het best wel grappig. En je hebt 12 euro winst gemaakt
KudCoin?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:05 schreef Slaapscheet het volgende:
Ben ik de enige die nog KDC heeft?
billenkoek!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet jou zo eens even spreken jongedame.
Leave Amber alone!quote:
Nee. Ik heb ook nog wat daarvan .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:05 schreef Slaapscheet het volgende:
Ben ik de enige die nog KDC heeft?
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook nog wat daarvan .
Helaas zakte die prijs weer toen ik het net had gekocht .
Oh gelukkig, dan ben ik niet alleen. Zit te twijfelen of ik het gewoon maar weg moet doen of zal holden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook nog wat daarvan .
Helaas zakte die prijs weer toen ik het net had gekocht .
Ik heb er bij elkaar ook iets van 7 kunnen minen of zo .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ben ik niet alleen. Zit te twijfelen of ik het gewoon maar weg moet doen of zal holden.
HODLquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ben ik niet alleen. Zit te twijfelen of ik het gewoon maar weg moet doen of zal holden.
Ik mine nu SolarCoin.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er bij elkaar ook iets van 7 kunnen minen of zo .
Hahaha, achja beter dan niks. Ik heb er nu nog 1000 denk ik maar daar ga ik ook niet rijk van wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er bij elkaar ook iets van 7 kunnen minen of zo .
quote:
Pfoeh Toto toch. Welterusten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:09 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat ik ga slapen, nog niet.
Eerst whatsappen.
Je weet toch.
Wat als het geen droom was maar een visioen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pfoeh Toto toch. Welterusten.
Ik droomde laatst trouwens dat mijn PC in brand vloog van het minen.
Ik heb vandaag even mijn nieuwe videokaart uitgeprobeerd op deze munt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=450381.0quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mine nu SolarCoin.
http://www.newscientist.c(...)en.html#.UvZoW7RUaJQ
Die heb ik ook even gemined.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag even mijn nieuwe videokaart uitgeprobeerd op deze munt: https://bitcointalk.org/index.php?topic=450381.0
Ik heb er via een pool nu iets van 12.000 of zo. Maar wel groot verschil. Oude videokaart 2 KH/s (CPU haalt rond de 20), nieuwe rond de 280-290 KH/s. Meer kan ook, maar dan kan ik mijn computer verder nergens voor gebruiken en dat is niet handig .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik ook even gemined.
Mooi. Dat scheelt zeker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er via een pool nu iets van 12.000 of zo. Maar wel groot verschil. Oude videokaart 2 KH/s (CPU haalt rond de 20), nieuwe rond de 280-290 KH/s. Meer kan ook, maar dan kan ik mijn computer verder nergens voor gebruiken en dat is niet handig .
Dan fik ik hopelijk af. Hopelijk word ik niet wakker in mijn slaap dan. Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat als het geen droom was maar een visioen?
Mining rig of gewoon je normale computer?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi. Dat scheelt zeker.
733 khash hier.
Normale computer. Wel een hevige videokaart.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mining rig of gewoon je normale computer?
Minen is af en toe leuk voor erbij, nu doe ik het even om de verliezen met het handelen te kunnen compenseren, maar het is niet iets wat ik fulltime ga doen .
Wacht maar tot je ook om 4 uur je bed uit gaat voor een launchquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mining rig of gewoon je normale computer?
Minen is af en toe leuk voor erbij, nu doe ik het even om de verliezen met het handelen te kunnen compenseren, maar het is niet iets wat ik fulltime ga doen .
quote:
Fijn dat je me erkentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak, vrind.
Addict.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ook om 4 uur je bed uit gaat voor een launch
Addictquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:18 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ook om 4 uur je bed uit gaat voor een launch
quote:
nouuuuuuuuu wat flauwquote:
Je hoeft toch niet meteen al haar hoop weg te nemen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik ooit rijk word trouw ik met je
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet meteen al haar hoop weg te nemen?
nohquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heel leuk ja, dat spel heb ik al minstens 2 jaar niet meer aangeraakt .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me leuk een keer Smash met je te kunnen doen.
MichaelScottquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dank, ik vind mezelf ook geweldig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dank, ik vind mezelf ook geweldig.
Nu nog een meisje vinden dat dat ook vindt.Toto wordt boos als ik dat toegeefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toto is toch al naar bed toe dus dat kan best.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:32 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Toto wordt boos als ik dat toegeef
quote:
quote:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toto is toch al naar bed toe dus dat kan best.
Welke serie had je nog meer genoemd?quote:
Een film, maar echt super. District 9.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Welke serie had je nog meer genoemd?
Van welk soort series houd je?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Orphan Black en The Americans zijn ook wel toffe series .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
House of Cardsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:43 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Van welk soort series houd je?
Ik zit nu een paar minuten in The Last of Us en de sfeer is nu al gecreëerd doordat je in de auto rond kunt kijken wat er om je heen gebeurd Spannondquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een film, maar echt super. District 9.
Nee het was iets anders. Orphan Black vond ik niet zo, volgens mij omdat het Brits was ofzo. Dat vind ik altijd wat minder als het om series gaat. Of ik vond die chick vervelend ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:45 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Orphan Black en The Americans zijn ook wel toffe series .
Top of the Lake ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
House of Cards
The Sopranos
Suits
White Collar
Boston Legal
Scandal
24
Ray Donovan
Magic City
en nog een paar waar ik even niet op kom
Maar hij had het laatst over True Detective en nog een andere. Ik weet niet meer welke de tweede was
Was niet Brits hoor, speelde zich in Canada af. Maar ik vond de serie vooral vet omdat de hoofdrolspeelster zo'n keigoede actrice was .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee het was iets anders. Orphan Black vond ik niet zo, volgens mij omdat het Brits was ofzo. Dat vind ik altijd wat minder als het om series gaat. Of ik vond die chick vervelend ofzo
Ohhhh, dan vind je denk ik The Bridge en The Killing ook goed! Zijn beiden wel Scandinavisch maar echt heeeeeel erg spannend!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
House of Cards
The Sopranos
Suits
White Collar
Boston Legal
Scandal
24
Ray Donovan
Magic City
en nog een paar waar ik even niet op kom
Maar hij had het laatst over True Detective en nog een andere. Ik weet niet meer welke de tweede was
Broen moet ik ook nog kijken, maar veel goede dingen over gehoord .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ohhhh, dan vind je denk ik The Bridge en The Killing ook goed! Zijn beiden wel Scandinavisch maar echt heeeeeel erg spannend!
Oke ik ga even de trailer bekijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een film, maar echt super. District 9.
Volgens mij vond ik haar vervelendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Was niet Brits hoor, speelde zich in Canada af. Maar ik vond de serie vooral vet omdat de hoofdrolspeelster zo'n keigoede actrice was .
Ja volgens mij was dat het, maar ik moest leren enzo. Even de trailer bekijkenquote:
Ik zit eigenlijk op een USA remake te wachten maar ik zet ze wel even op mijn lijstje. Merciquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ohhhh, dan vind je denk ik The Bridge en The Killing ook goed! Zijn beiden wel Scandinavisch maar echt heeeeeel erg spannend!
Echt doen! Heb seizoen 2 nog niet gekeken, maar seizoen 1 was super goed!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Broen moet ik ook nog kijken, maar veel goede dingen over gehoord .
Die zijn er ook als het goed is, maar die heb ik niet gezien. Geloof wel dat die ook goede reviews hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk op een USA remake te wachten maar ik zet ze wel even op mijn lijstje. Merci
Ja zijn die er al? Want dan ga ik die wel meteen kijken in plaats van de Scandinavischequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Die zijn er ook als het goed is, maar die heb ik niet gezien. Geloof wel dat die ook goede reviews hebben.
The Bridge:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zijn die er al? Want dan ga ik die wel meteen kijken in plaats van de Scandinavische
Nice dan ga ik ze op Netflix zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
The Bridge:
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
The Killing:
The Killing (TV Series 2011– ) - IMDb
Hahah bijna alle series die ik noemde staan er onder, bij " also liked blabla"quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:55 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
The Bridge:
The Bridge (TV Series 2013– ) - IMDb
The Killing:
The Killing (TV Series 2011– ) - IMDb
Oh hahaha serieus, die moet ik dan maar eens gaan kijken!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hahah bijna alle series die ik noemde staan er onder, bij " also liked blabla"
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke ik ga even de trailer bekijken
[..]
Volgens mij vond ik haar vervelend
[..]
Ja volgens mij was dat het, maar ik moest leren enzo. Even de trailer bekijken
Top of the Lake komt een beetje langzaam op gang, maar het einde is echt schokkend .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke ik ga even de trailer bekijken
[..]
Volgens mij vond ik haar vervelend
[..]
Ja volgens mij was dat het, maar ik moest leren enzo. Even de trailer bekijken
Gezellig toch ?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Mender het volgende:
Hoeveel posts gaan hier tegenwoordig nog over cryptocurrencies? 10%?
Welke coin?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef MichaelScott het volgende:
Hmm, zal ik instappen voor vannacht of niet? Waarom is het zo moeilijk?
Ach joh, genoeg posts. Maar het is ook gewoon gezellig ja en ik heb nu een paar goeie TIPS ( ) gekregen. Ga zo District 9 kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Mender het volgende:
Ik hoop niet heeeeeel langzaamquote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Top of the Lake komt een beetje langzaam op gang, maar het einde is echt schokkend .
quote:
Ik wil ook weer ergens in stappen maar ben echt helemaal de draad kwijtquote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef MichaelScott het volgende:
Hmm, zal ik instappen voor vannacht of niet? Waarom is het zo moeilijk?
NOBL?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook weer ergens in stappen maar ben echt helemaal de draad kwijt
Bankenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik me eens over inlezen. Ik heb totaal geen weet van de altcoins van de afgelopen weken.quote:
snachs ovr crypoxurrencies pratnquote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Mender het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 01:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Dit topic zit vol met zuiderlingen
Dan ben ik de eindbaas.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 05:27 schreef roislecxe het volgende:
Beetje laat misschien
Iedereen zal wel slapen. Ik ook zo hoor
Nu online zijnquote:
Heujjjj ik ga slapen,quote:Op zondag 9 februari 2014 05:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Nu online zijn
Die zin kostte meer moeite dan verwacht, deze ook trouwens
Ik ga ook slapenquote:Op zondag 9 februari 2014 05:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heujjjj ik ga slapen,
nudronkender dan gisteravond
Kusjesssssssssssssssss
PS buyorder gezet op 3.7 N<C
Lief dat je voor ons wakker bleefquote:Op zondag 9 februari 2014 05:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen
Iedereen is veilig thuis gekomen/gebracht dus Max kan met een gerust hart naar bed
Zo ben ikquote:Op zondag 9 februari 2014 05:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lief dat je voor ons wakker bleef
Ik zie jou en je kater morgen wel weer verschijnen, waarschijnlijk rond dezelfde tijd dat ik een keer boven kom drijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 05:32 schreef roislecxe het volgende:
Truste en houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Diep in de middagquote:Op zondag 9 februari 2014 05:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie jou en je kater morgen wel weer verschijnen, waarschijnlijk rond dezelfde tijd dat ik een keer boven kom drijven
Dat ongeveer Scheelt dat ik morgenavond nachtdienst heb, dus ik kan toch niet te vroeg opstaanquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 05:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Nu online zijn
Die zin kostte meer moeite dan verwacht, deze ook trouwens
Nu friet etenquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 05:38 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Nu friet eten
Slapen
Houwdoe dames
Frietje zou er nu wel in kunnenquote:Op zondag 9 februari 2014 05:38 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Nu friet eten
Slapen
Houwdoe
Flinke koerswisselingen = winst ;-)quote:Op zondag 9 februari 2014 08:58 schreef MichaelScott het volgende:
Moggel
Maar goed dat ik niet ingestapt ben, hij staat nog steeds op hetzelfde niveau.
Niet te zuinig... gvd zeg.quote:
Hoelang was je weg?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef kthxbye het volgende:
Jesus Christ wtf happened to BTC?? Ik dacht even dat ie op euro's stond, maar nee!
yep, het is HODL time!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef kthxbye het volgende:
Jesus Christ wtf happened to BTC?? Ik dacht even dat ie op euro's stond, maar nee!
Dunno, check het maar sporadisch eigenlijk. Mijn autoswitching pool loeit lekker verder dus ik kijk er niet echt meer naar om. + feestweekendje. Maar vertel..? Peter Plasman eruit gestapt?quote:
Mt. Gox is dood ofja bijna.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dunno, check het maar sporadisch eigenlijk. Mijn autoswitching pool loeit lekker verder dus ik kijk er niet echt meer naar om. + feestweekendje. Maar vertel..? Peter Plasman eruit gestapt?
https://www.mtgox.com/press_release_20140207.htmlquote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt? Why? Misschien wel beter. Kutsite.
Ben eigenlijk al een tijdje op en zelfs buiten geweest want ik had niks in huisquote:
En als je nog WDC hebt, dat is ook dood aan het gaan door Scambeck.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Echt? Why? Misschien wel beter. Kutsite.
Werd om half 11 ofzo door de buren uit bed gejaagd die besloten met een boor aan de slag te gaan gvd.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben eigenlijk al een tijdje op en zelfs buiten geweest want ik had niks in huis
Maar ik voel me nu pas alsof ik echt wakker aan het worden ben
Komt die er niet meer bovenop dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef Sands het volgende:
[..]
En als je nog WDC hebt, dat is ook dood aan het gaan door Scambeck.
Die Magnet heeft ook alle coins bijna gemined hequote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
Vet, zie pas net dat TeaCoin op CoinedUp staat en heb er nog 536,000
Voordeel van een flat vol bejaarden, het is hier de hele dag muisstilquote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werd om half 11 ofzo door de buren uit bed gejaagd die besloten met een boor aan de slag te gaan gvd.
Geen grapjes zijn dat op zondag.
Oh vast wel, maar voorlopig niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt die er niet meer bovenop dan?
Stuk of 30-40 denk ik, is een beetje prijsschieten.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:24 schreef smiths het volgende:
[..]
Die Magnet heeft ook alle coins bijna gemined he
Hoeveel verschillende coins heb je ongeveer? En hoeveel staan er nog niet op exchanges?
Dat is nondeju een mooi bedragjequote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
Jezus, dat is 9 BTCquote:
Echt een mazzelaar ben je. Mij is het niet gelukt om meer dan 0.2 BTC te minen met een 280x en dat al een maand lang.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
Ja godverdomme, ik had daar best in geïnvesteerd (als in veel miningtijd ingestoken). Ik zie dat die koers geklapt is inderdaad. Was dit de langverwachte/tot magische proporties verheven launch van dat platform? Gewoon een ietwat veredelde exchange toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef Sands het volgende:
[..]
En als je nog WDC hebt, dat is ook dood aan het gaan door Scambeck.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien komt het ooit nog goed. Maar voorlopig ziet het er naar uit dat ze het toch minder goed voor elkaar hebben dan ze hadden gedacht.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik had daar best in geïnvesteerd (als in veel miningtijd ingestoken). Ik zie dat die koers geklapt is inderdaad. Wat een kutbusiness is het toch he. Heb geen tijd meer om het helemaal in de gaten te houden
Zal vast wel goed komen.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik had daar best in geïnvesteerd (als in veel miningtijd ingestoken). Ik zie dat die koers geklapt is inderdaad. Wat een kutbusiness is het toch he. Heb geen tijd meer om het helemaal in de gaten te houden
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
WDC sorry voor de mensen die daar inzitten.TIPSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet hij eigenlijk niet eens een ban van BIT krijgen nu hij niet meer in crypto handelt?quote:
Ik ben de beheerder van de BIT meet, lul.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet hij eigenlijk niet eens een ban van BIT krijgen nu hij niet meer in de crypto handelt?
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet hij eigenlijk niet eens een ban van BIT krijgen nu hij niet meer in crypto handelt?
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben de beheerder van de BIT meet, lul.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
WDC sorry voor de mensen die daar inzitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haantjequote:
duurt meestal maar heel kort bij BTCequote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
BTCe ligt eruit :S Wat nou?
Nog een BTC dump :S
haan33quote:
Free Cock33 !!!quote:
DE GEIT IS GEMOLKENquote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
BTCe ligt eruit :S Wat nou?
Nog een BTC dump :S
altijdquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
haan33
Hij is weer eens geband.
Russenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Sands het volgende:
[..]
DE GEIT IS GEMOLKEN
De Bulgaren zijn er met het geld vandoor.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Coinmarket is ook down. Het is een complot zeg ik je
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk staat BTC straks op $1000 als hij weer online is
ftfyquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk staat BTC straks op $4,50 als hij weer online is
Jij kan toch niets kopen.quote:
Ook op 100 kopen mensen niet meer omdat ze niet in de lange termijn geloven.quote:
they took our monehquote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef tralalala het volgende:
Wel apart dat hij echt helemaal plat ligt, normaal krijg je nog wel dat cloudstatus gedoe.
quote:
Such moneyy wowquote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb daar nog 0.00000333 USD staan hoor.
Doet het alweer .quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef tralalala het volgende:
Wel apart dat hij echt helemaal plat ligt, normaal krijg je nog wel dat cloudstatus gedoe.
Vanaf het vliegveld.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Er zijn er meerdere, multipool doet dat geloof ik onder andere.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef DaMart het volgende:
Van de week postte iemand iets over een pool om altcoins te minen, maar in BTC uitbetaald te krijgen. Welke pool was dat?
Ja, ik vraag het hier, omdat het ook in de SC werd gezegd .
Uhhhh, Godver, ik heb er 0.003btcquote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef DaMart het volgende:
Van de week postte iemand iets over een pool om altcoins te minen, maar in BTC uitbetaald te krijgen. Welke pool was dat?
Ja, ik vraag het hier, omdat het ook in de SC werd gezegd .
Die was het ja .quote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere, multipool doet dat geloof ik onder andere.
Maar het ging hier denk ik over http://www.clevermining.com/
Gewoon vaak switchen tussen nieuwe coins met lage diff en hopen dat er wat leuks tussenzit.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt een mazzelaar ben je. Mij is het niet gelukt om meer dan 0.2 BTC te minen met een 280x en dat al een maand lang.
Ha, hij is er nog ;-) . Wat mine jij nu?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon vaak switchen tussen nieuwe coins met lage diff en hopen dat er wat leuks tussenzit.
Ik vraag me altijd af hoe jij besluit dat je genoeg hebt van een bepaalde munt en overstapt naar iets nieuws.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gewoon vaak switchen tussen nieuwe coins met lage diff en hopen dat er wat leuks tussenzit.
Ik moet altijd aan jou denken als ik dit ziequote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Altijd op de beste munt, aantallen boeien niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe jij besluit dat je genoeg hebt van een bepaalde munt en overstapt naar iets nieuws.
Meer pallets sorterenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Dat moment dat zelfs gta 3 niet draait op je computer.
#geenvideokaart
Ook aangezet, heb een enkele MSI R9 270x Gaming 2G, draait op <400 Mhash/s. Lijkt me niet op te gaan schieten he?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die was het ja .
Ook eens uitproberen .
Nah, ik gebruik de computer bijna niet als ik andere dingen te doen heb. Maar das het geval nog steeds nietquote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meer pallets sorteren
Grafische kaart kopen
Gamen
Minen
????
Profit
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denken als ik dit zie
[ afbeelding ]
Helder.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar rejected blokken, dus ben alweer gekapt .quote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef A321456 het volgende:
[..]
Ook aangezet, heb een enkele MSI R9 270x Gaming 2G, draait op <400 Mhash/s. Lijkt me niet op te gaan schieten he?
De Marketplace is er nog niet eens en ook nog geen Cryptsyquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu 50-50 gegaan, maar ik betwijfel of NOBL Nog veel verder komt dan de 50% winst die ik nu heb.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Sands het volgende:
[..]
De Marketplace is er nog niet eens en ook nog geen Cryptsy
Ik heb m'n investering qua BTC er uit gehaald en heb nu nog een berg NOBL over.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu 50-50 gegaan, maar ik betwijfel of NOBL Nog veel verder komt dan de 50% winst die ik nu heb.
Is er een tl;dr over NOBL?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb m'n investering qua BTC er uit gehaald en heb nu nog een berg NOBL over.
Ga jezelf lekker inlezen luie flikkerquote:Op zondag 9 februari 2014 17:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is er een tl;dr over NOBL?
Heb het vaker voorbij zien komen maar nooit serieus naar gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
*kuch*Earth*kuch*quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Geslaagde pump.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb m'n investering qua BTC er uit gehaald en heb nu nog een berg NOBL over.
Dit zegt echt geen fuck, meestal is er een dikke dump zodra coins op Craptsy komen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Earth tss veel praten, weinig laten zien en dan ook nog matige goede doelen.quote:
Het is wat EAC en WDC hadden moeten zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is er een tl;dr over NOBL?
Heb het vaker voorbij zien komen maar nooit serieus naar gekeken.
Maar jij kijkt ook niet naar de langere termijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit zegt echt geen fuck, meestal is er een dikke dump zodra coins op Craptsy komen.
In de tijd dat CoinedUp nog heel obscuur was wel, maar tegenwoordig hebben CoinedUp en CoinMarket genoeg volume.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit zegt echt geen fuck, meestal is er een dikke dump zodra coins op Craptsy komen.
Kijk aan, geduld loont wederomquote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef smiths het volgende:
Paar weken terug werd hier PXL coin besproken in de SC.
Heb er toen een x aantal gekocht op 16000 en op 22000. Er werd toen in de topic title op bitocointalk gezegd dat ze op een grote exchange zouden komen. Keek tussendoor wel een keer, waarde flink gedaald. Kijk ik nu heb ik toch een mooie winst
atomic-trade.com
[ afbeelding ]
Dat moet je ook niet doen. Gewoon daytraden. Ik heb sinds 26 januari al 50% winst op m'n coins.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook niet naar de langere termijn.
Okequote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Gewoon daytraden. Ik heb sinds 26 januari al 50% winst op m'n coins.
Ooooo die heb ik ook nog een hoop!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef smiths het volgende:
Heb er toen een x aantal gekocht op 16000 en op 22000. Er werd toen in de topic title op bitocointalk gezegd dat ze op een grote exchange zouden komen. Keek tussendoor wel een keer, waarde flink gedaald. Kijk ik nu heb ik toch een mooie winst
atomic-trade.com
[ afbeelding ]
Niet minstens 300% hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Gewoon daytraden. Ik heb sinds 26 januari al 50% winst op m'n coins.
Volgens mij koop jij gewoon alles wat ik wilquote:
Mooi.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef smiths het volgende:
atomic-trade.com
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat met kleine hoeveelheden <100¤ traden een stuk gemakkelijker mee day te traden is dan met 1000¤. Hierbij doel ik dan op de kleine markten zoals NOBL. Als je er snel uit wilt dan ben je snel met 0,2btc eruit. maar bij een dump ben je niet snel 2 btc kwijt.quote:
Dat is zeker ook waar, maar bij een dump hoor je niet te verkopen. Daytraden wordt pas echt lastig met 5+btc.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:20 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat met kleine hoeveelheden <100¤ traden een stuk gemakkelijker mee day te traden is dan met 1000¤. Hierbij doel ik dan op de kleine markten zoals NOBL. Als je er snel uit wilt dan ben je snel met 0,2btc eruit. maar bij een dump ben je niet snel 2 btc kwijt.
Long term is natuurlijk andere koek.
Dat gaat morgen allemaal komen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:21 schreef smiths het volgende:
Bij NOBL moeten ze even die 1btc kopen op 164..
Ik ben ook benieuwd naar morgen en overmorgen. >200 satoshi zou mooi zijn.quote:
Deze, de steel: https://getpebble.com/steelquote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij koop jij gewoon alles wat ik wil
Ben benieuwd of PXL nog verder gaat stijgen trouwens. Spannend.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:21 schreef smiths het volgende:
Mooi ding inderdaad, kwam die versie een tijdje terug al op YouTube tegen geloof ikquote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef µ het volgende:
[..]
Deze, de steel: https://getpebble.com/steel
Als ze op 500 komen dan zijn mijn NOBL opeens 9+ BTC waard.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar morgen en overmorgen. >200 satoshi zou mooi zijn.
die 500 weet ik niet of dat wel gehaald gaat worden. Alhoewel er maar 1 goede pump voor nodig is.
Ze zitten nu nog op relatief kleine exchanges.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben benieuwd of PXL nog verder gaat stijgen trouwens. Spannend.
Hmm lastig hoor. Echt spannend.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef smiths het volgende:
[..]
Ze zitten nu nog op relatief kleine exchanges.
atomic-trade.com is wel een fijne exchange, komt ook omdat er nog weinig mensen zitten, dus ze kunnen de druk nog aan. Maar als ze op coinmarket.io komen dan kan het wel iets harder gaan met de koers.
Alhoewel karma ook niet meteen echt veel is gestegen, stond al op 5 satoshi op een andere exchange voordat het op coinmarket.io kwam.
We zien wel, ik hodl ze nog even.
Inderdaad, dan ben ik weer blij =Dquote:Op zondag 9 februari 2014 18:21 schreef smiths het volgende:
Dat is jou sell?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ben ik weer blij =D
Grotendeels wel ja, gekocht op 130quote:
Als je m even weghaald, misschien willen mensen dan wel buyen en word de buywall omhoog gedruktquote:Op zondag 9 februari 2014 18:41 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja, gekocht op 130
Dat dacht ik gisteren ook, toen had ik hem op 185 staan. Ik neem mn winst, ben er dan weer blij mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:44 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je m even weghaald, misschien willen mensen dan wel buyen en word de buywall omhoog gedrukt
Wel netjes als je m kan verkopen voor die prijs trouwens, 25% winst.
Hoeveel heb je er?quote:
Ik twijfel nog. Sellen of hodlen. De sell orders zien er gunstig uit en de buy orders zijn niet zo erg dat ik een giga-daling verwacht waardoor het 't risico waard is.quote:
Hodlen altijd maar hodlen.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Sellen of hodlen. De sell orders zien er gunstig uit en de buy orders zijn niet zo erg dat ik een giga-daling verwacht waardoor het 't risico waard is.
Nice, heb de prijs niet in de gaten gehouden, maar heb het wel 2 weken lopen minen... goed besteed zo te zienquote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef smiths het volgende:
atomic-trade.com
[ afbeelding ]
Ongeveer het zelfde, alleen had ik wel daarvoor een tijdje gemined, en heb ik nog een deel op 30000 gekocht en op 10000.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef smiths het volgende:
atomic-trade.com
[ afbeelding ]