Zoals ik al zei, heel erg dom.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote. Hoe is die malware erop gekomen? Met iets legits meegekomen?
Omdat converteren naar harde cash doorgaans een stuk duurder is op de platforms, hou er trouwens wel rekening mee dat de Dollar op dit moment keihard aan inflatie onderhevig is ten opzichte van de Euro, dit jaar al zo een 10%.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:14 schreef capricia het volgende:
Kunnen mensen mij uitleggen waar je stablecoins voor gebruikt? Waarom je bijv niet gewoon naar USD converteert?
En steeds frequenter.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:49 schreef RotatoR het volgende:
Balen man. Die hacks worden ook wel steeds geavanceerder.
Ik doe helemaal niets met stable coins.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat converteren naar harde cash doorgaans een stuk duurder is op de platforms, hou er trouwens wel rekening mee dat de Dollar op dit moment keihard aan inflatie onderhevig is ten opzichte van de Euro, dit jaar al zo een 10%.
Omdat platforms te weinig cash tegenover de coinstash hebben staan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets met stable coins.![]()
Maar mensen hier wel? En wat gebruik je dan, alleen USDT, en waarom niet in euro?
Ik geloof dat ik de case niet goed begrijp waar je het voor gebruikt.
(En dan even los van die rare verhalen van een miljoen dollar naar cuba)
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat platforms te weinig cash tegenover de coinstash hebben staan.
Daarom is het bij ferme stijgingen ook zo dat de platforms ineens “teveel verkeer” hebben en vastlopen.
Dus is het makkelijk als je ene nutteloze munt kunt omwisselen tegen de andere.
Cash is king.
Nou ik zou het niet gebruiken en bij winst voor een piek alvast zien zoveel mogelijk naar echte cash te krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.
Iets verder uitzoomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:21 schreef Elan het volgende:
Alles crasht weer flink. Terwijl het met de beurzen redelijk gaat.
Maak me wel een beetje zorgen voor de lange termijn of de encryptie van BTC veilig is met die quantumtech chips van oa Intel en wat ze daarop gaan verzinnen.
Sorry hoor maar hot wallets zijn echt al 10 jaar lang gewoon onveilig. Als je 'grote bedragen' nog steeds op een hot wallet hebt op dezelfde computer waar je torrents mee download dan snap je gewoon niet zo veel van crypto. Ja sorry het is vervelend maar er is gewoon een verschil tussen hot en cold wallets dat is crypto regel 1 of zo.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:49 schreef RotatoR het volgende:
Balen man. Die hacks worden ook wel steeds geavanceerder.
https://www.deloitte.com/(...)coin-blockchain.htmlquote:Op zaterdag 31 mei 2025 01:21 schreef Elan het volgende:
Alles crasht weer flink. Terwijl het met de beurzen redelijk gaat.
Maak me wel een beetje zorgen voor de lange termijn of de encryptie van BTC veilig is met die quantumtech chips van oa Intel en wat ze daarop gaan verzinnen.
Een andere reden is dat als een Crypto Platform zelf cash aan zou houden ze onder bancaire regels komen te vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Dus vanwege de snelheid en de lagere kosten gebruik je het.
En wie betaalt jou dan uit als je naar cash wil met je stashquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een andere reden is dat als een Crypto Platform zelf cash aan zou houden ze onder bancaire regels komen te vallen.
Het crypto bedrijf, maar dat doen ze redelijk realtime zodat ze zelf niet een te groot bedrag in Cash op hun rekening heeft staan. Er zijn tegenwoordig wel wat meer type vergunningen waardoor je niet gelijk een volledige bankvergunning nodig hebt, maar ze zijn er niet happig op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wie betaalt jou dan uit als je naar cash wil met je stash
Realtime, dus je wordt uitbetaald met geld waarmee mensen inkopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het crypto bedrijf, maar dat doen ze redelijk realtime zodat ze zelf niet een te groot bedrag in Cash op hun rekening heeft staan. Er zijn tegenwoordig wel wat meer type vergunningen waardoor je niet gelijk een volledige bankvergunning nodig hebt, maar ze zijn er niet happig op.
Hangt van platform af, het punt is dat ze gewoon niet al te veel Cash op eigen rekening willen hebben staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Realtime, dus je wordt uitbetaald met geld waarmee mensen inkopen.
Dat is een enorm probleem als er een sterke stijging is en je wil (massaal) uitcashen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hangt van platform af, het punt is dat ze gewoon niet al te veel Cash op eigen rekening willen hebben staan.
Platformen lossen dat Elastisch op, enerzijds door alleen als bemiddeling te dienen, dus een koper betaalt cash, en de verkoper krijgt dat van die trade, op platformen waar ze zelf kopen lossen ze dat op door de prijs drastisch te verlagen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een enorm probleem als er een sterke stijging is en je wil (massaal) uitcashen.
Dat betekent dat je als crypto adept niet alleen moet kijken naar de koers maar ook naar strategieën om je crypto in cash om te zetten voordat platformen op zwart staan.
Goed artikel, maar niet erg geruststellend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.deloitte.com/(...)coin-blockchain.html
Ik denk dat als Quantumcomputing dat kan, we wel andere zorgen aan ons hoofd hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed artikel, maar niet erg geruststellend.
Het is vooralsnog dus een complete ver van ons bed show maar kan bizar genoeg zomaar realiteit zijn binnen een paar jaar als die quantumtechnologie aan snelheid wint.
Dat zou je op zich denken maar de technologie gaat absurd snel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als Quantumcomputing dat kan, we wel andere zorgen aan ons hoofd hebben
Ja het gaat wel hard, maar ook nog niet zo hard dat het geschikt is om voorbeeld een SHA256 te kraken, met name omdat het foutloos moet zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou je op zich denken maar de technologie gaat absurd snel.
https://www.investopedia.(...)-majorana-1-11682436
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |