Bij een stabiele waarde mag je ook voortdurend ATH’s verwachten, afgezet tegen een euro of dollar. Zolang de inflatie zijn werk doet zal de waarde gestaag ‘stijgen’ en iedere keer nieuwe toppen bereiken. Een bullrun is een plotselinge veel sterkere stijging dan dat.quote:
Het is voor het grootste deel van de markt een bull market. Maar het is (nog) in niets te vergelijken met de bullrun van 21.quote:
Ik heb nog een kruimeltje van een alt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de alts???
[ afbeelding ]
MaAr AlT sEaSoN kOmT eR nU sNeL aAn HoOr!!111!!!
@:wereldgozer
@:atypisch
Er zijn ook alts die dat doen. Probleem is dat we er inmiddels een miljoen van hebben dus zeg jij maar waar je je geld precies in moet stoppen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is voor het grootste deel van de markt een bull market. Maar het is (nog) in niets te vergelijken met de bullrun van 21.
Bij een bullrun horen alts en memes die elk uur 50% doen.
Nee joh, alt season is gewoon dood. Bitcoin is gewoon in een bullmarkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is voor het grootste deel van de markt een bull market. Maar het is (nog) in niets te vergelijken met de bullrun van 21.
Bij een bullrun horen alts en memes die elk uur 50% doen.
Want de stijging (100%) die we het laatste jaar hebben gedaan was te weinig voor een bullmarkt?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:08 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Bij een stabiele waarde mag je ook voortdurend ATH’s verwachten, afgezet tegen een euro of dollar. Zolang de inflatie zijn werk doet zal de waarde gestaag ‘stijgen’ en iedere keer nieuwe toppen bereiken. Een bullrun is een plotselinge veel sterkere stijging dan dat.
Eth was ook dood tot vorige maand.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee joh, alt season is gewoon dood. Bitcoin is gewoon in een bullmarkt.
Vermoeiende actquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En de alts???
[ afbeelding ]
MaAr AlT sEaSoN kOmT eR nU sNeL aAn HoOr!!111!!!
@:wereldgozer
@:atypisch
Lachen is goed voor de spieren makker. De alts zorgen daar keer op keer voor. Lang leve de altsquote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lachen is goed voor de spieren makker. De alts zorgen daar keer op keer voor. Lang leve de alts
Als je maar ver genoeg uitzoomt zitten we permanent in een bullmarkt. Maar de afgelopen maand was het rendement (in euro’s) exact 0. En gecorrigeerd voor inflatie negatief.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Want de stijging (100%) die we het laatste jaar hebben gedaan was te weinig voor een bullmarkt?
Een bullmarket definiëren we normaalgesproken niet over een maandje. Mag wel duidelijk zijn dat Bitcoin al een jaartje in een bullmarket zit. Sommige zeggen zelfs dat we vanaf 2011 in een bullmarket zitten, maar daar ga ik niet in mee vanwege de hevige crashes en accumulatiefases tussendoor. Dat het gros achterblijft heeft voornamelijk te maken met het volwassener worden van de markt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:32 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als je maar ver genoeg uitzoomt zitten we permanent in een bullmarkt. Maar de afgelopen maand was het rendement (in euro’s) exact 0. En gecorrigeerd voor inflatie negatief.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in een altseason zoals dat er vroeger was. Ik sla het even heel plat:
2013
De eerste cycle was crypto net nieuw, dus werd overal een coin voor gemaakt want allen wilden ze de volgende Bitcoin worden en retail geloofde daar ook in.
2017
De 2e cycle moest alles op de blockchain en schoten de ICO's uit de grond. Nog steeds was het voornamelijk retail die daarin geloofden samen met een handvol bedrijven (IBM, looking at you).
2021
Na deze cycle dacht ik dat de narratieven wel op zouden zijn, maar toch kwamen de NFT's aan bod in de derde cycle. Wederom was het allemaal retail driven.
2025
Dit jaar hebben we een kleine alt beleving gehad met Pumpfun en je zag eigenlijk al dat het minimaal was. Waarom? De narratieven zijn op om alts te vermarkten en de markt is volwassen geworden. Het grote geld is om de hoek komen kijken en die gaan dat natuurlijk niet in Fartcoin drukken of Ripple waar de eigenaren de meeste supply van in beheer hebben. Door de jaren heen zien we nou eenmaal dat alles in waarde verliest als je het tegenover Bitcoin zet. Je moet als vermogensbeheerder wel heel debiel zijn om dan in te zetten op alts.
Sure er zullen nieuwe alts opkomen en oude alts die evengoed nog in waarde stijgen waar je geld aan kan verdienen. Maar dat kan je ook met gokken of daytraden met stocks of grondstoffen. Ook zullen de chains waar stablecoins op draaien vast wel hun waarde enigszins behouden of zelfs stijgen, maar ook dit zie ik eerlijk gezegd allemaal naar Bitcoin verschuiven.
Alle cycles heb ik doorlopen en tot en met 2017 ook met alts in de weer gezeten, maar des te eerder je stopt met alle marketing praatjes te geloven en gewoon begint met stacken, des te beter voor jezelf.
Alles zal af en toe zijn opleving nog wel hebben, vooral in de marketcap top 10.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eth was ook dood tot vorige maand.
Stukje duiding: https://www.mitrade.com/i(...)e-3-1050977-20250819quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |