1 bitcoin = 1 bitcoinquote:Op maandag 24 november 2025 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Giro 555 zal worden opengesteld voor mensen die hun geld kwijt zijn geraakt door Bitcoin.
Mijn uitstelgedrag wordt beloond.quote:Op maandag 24 november 2025 20:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb bijgekocht op 70K.![]()
Stalen zenuwen, deze mod.
Ik tank ook altijd voor 25 euro.quote:
That's the spirit.quote:Op dinsdag 25 november 2025 11:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik tank ook altijd voor 25 euro.
Sowieso als Strategy bitcoins gaat liquideren word het een shitzooi, zeker als dat te snel gebeurt, en ik denk dat dit het geval gaat zijn als ze van de beurs af moeten. Overigens is er nog steeds niks mis met Bitcoin, wel met alle vage constructies er omheen, dat hebben we in vorige crash al gezien.quote:Op maandag 24 november 2025 20:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Aanvulling:
The Terminal Equilibrium: A Forensic Analysis of Strategy Inc.’s Impossible Capital Structure
[..]
Ik vind dit een overtuigend verhaal. Ik kan niet alle details verifieren maar dat Saylor MSTR opzadelt met een schuldenlast die wordt gefinancierd met steeds meer schulden lijkt me zeer ongezond. En dit soort grootschalige accumulatie van BTC bij 1 (commerciele) partij heb ik ook nooit in lijn gevonden met het idee dat BTC het financiele systeem zou moeten democratiseren.
Als Strategy uit een of meerdere indexen wordt verwijderd en Saylor ook maar 1 Bitcoin moet verkopen om dividend te kunnen blijven betalen zou er bij een aantal investeerders weleens lichte paniek kunnen uitbreken.
Is dat niet gewoon het plan? Het lijkt me dat old money sowieso niet wil dat hij zoveel btc bezit.quote:Op maandag 24 november 2025 20:01 schreef recursief het volgende:
[..]
Aanvulling:
The Terminal Equilibrium: A Forensic Analysis of Strategy Inc.’s Impossible Capital Structure
[..]
Ik vind dit een overtuigend verhaal. Ik kan niet alle details verifieren maar dat Saylor MSTR opzadelt met een schuldenlast die wordt gefinancierd met steeds meer schulden lijkt me zeer ongezond. En dit soort grootschalige accumulatie van BTC bij 1 (commerciele) partij heb ik ook nooit in lijn gevonden met het idee dat BTC het financiele systeem zou moeten democratiseren.
Als Strategy uit een of meerdere indexen wordt verwijderd en Saylor ook maar 1 Bitcoin moet verkopen om dividend te kunnen blijven betalen zou er bij een aantal investeerders weleens lichte paniek kunnen uitbreken.
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mensen die dit zeggen snappen ook gewoon niet wat ze zeggen.
Het is toch vrij simpel? Zolang betalen met bitcoin niet de norm is is het gewoon een kansloze vergelijking.quote:
1 BTC = 1 BTC is een meme Hans, vooral toegepast wanneer de prijs wat daalt.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch vrij simpel? Zolang betalen met bitcoin niet de norm is is het gewoon een kansloze vergelijking.
Betaal je wel eens met goud of aandelen?quote:Op donderdag 27 november 2025 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch vrij simpel? Zolang betalen met bitcoin niet de norm is is het gewoon een kansloze vergelijking.
Heb je mij ooit horen zeggen dat 1 aandeel ASML = 1 aandeel ASML?quote:Op vrijdag 28 november 2025 02:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Betaal je wel eens met goud of aandelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |