abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221817022
Welke kleur Lambo bestellen jullie ?
pi_221817030
Waarom pump ??
pi_221817274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 23:03 schreef alternatif het volgende:
Waarom pump ??
Omdat ik ff flink heb bijgekocht
pi_221829716
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:48 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt me wel grappig wanneer MSTR gaat verkopen als BTC op $60.000 staat. Je weet nooit!
MSTR heeft een andere tactiek ingeslagen, dat valt me tegen, maar met het model van rendement uitkeren kan dat ook bijna niet anders, er was trouwens ook een poging een vergelijkbaar fonds op te zetten in Nederland, maar die hebben geen goedkeuring gehad, ik ken die persoon vrij goed, wel jammer want een erg slimme kerel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 22 september 2026 @ 13:55:43 #230
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_221838123
Even een luchtje in dit berenmarkt-topic, letterlijk.

Maanden zat deze markt verstopt. Iedereen op de pot, buikpijn, elke dag dezelfde rode candle. En dan, uit het niets, gaat er ergens onderin de markt een deurtje open: Fartcoin, ¤ 0,1748, +41,92% in een week. Je ruikt het door je scherm heen.

Wie de pumpamentals begrijpt zag dit aankomen. Maanden van accumulatie, van opbouwende druk, van gas dat nergens heen kon. Zo'n opgehoopte energie moet er een keer uit, en de eerste die loslaat zet de toon.

De macro doet ook goed mee. De Fed print geld om de boel los te maken, Fartcoin print scheten met precies hetzelfde doel. Allebei lucht, alleen die van Fartcoin is on-chain.

En het narrative is niet kapot te krijgen: scheten bestaan al miljoenen jaren zonder whitepaper, roadmap of founder, en toch doet de hele mensheid er dagelijks aan mee. Bewezen adoption, ononderbroken volume, geen enkele concurrent die dat kan zeggen.

Koersdoel ¤ 1, de grote bruine streep, het moment waarop de verstopping van deze hele markt eindelijk doorbreekt. Grootste risico is een natte scheet, maar wie maanden heeft zitten wachten neemt dat graag voor lief. Lambo bestel ik alvast in het bruin, dan zie je de remsporen niet.
Please consider the environment before printing this post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')