Ik denk dat je de NFT-hype bedoelt ? Net als een cycle eerder alle IPO's die ETH nodig hadden. Dat is meteen het punt: er is nog nauwelijks een killer-app voor smart contracts. Toepassingen genoeg, maar het meeste is kleinschalig/niche en zou eventueel zelfs op een proprietary chain kunnen draaien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 03:55 schreef raptorix het volgende:
Het probleem met Ethereum is dat het een beetje lastig te duiden is, in verleden natuurlijk zwaar geprofiteerd van de NFC hype, plus dat het anderzijds concurrentie aanmoet met SOL, ik denk dat er wel een toekomst voor ETH is, maar qua prijs blijft het lastig voorspellen.
Ja NFT uiteraard, maar dit zie je altijd in een Technologie curve waarbij het eerst lijkt te "mislukken", NFT word nu vooral met apenplaatjes geassocieerd, maar wat mensen vaak onderschatten is dat juist de hoeveelheid assets vele malen groter is dan de geldmarkt, kortom als je bezittingen ook kunt tokenizen is dat een enorm interessant concept.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik denk dat je de NFT-hype bedoelt ? Net als een cycle eerder alle IPO's die ETH nodig hadden. Dat is meteen het punt: er is nog nauwelijks een killer-app voor smart contracts. Toepassingen genoeg, maar het meeste is kleinschalig/niche en zou eventueel zelfs op een proprietary chain kunnen draaien.
Altseasonquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:53 schreef Elan het volgende:
Nou waar blijft dat altseason en lagere Bitcoin dominantie.
Vooralsnog is het weer het klassieke beeld wat we zien dat als Bitcoin 5% zakt de altcoins doodbloeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |