Hangt er vanaf welke exchange je pakt natuurlijk, op btc-e staat 'ie nu op een ATH.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
btc heeft toch fftjes op 900 gestaan vorige week?
goeie vraagquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:36 schreef sararaats het volgende:
wat is een Bitcoin? sorry, ben hier voor het eerst.
al te laat om nog te kopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:37 schreef tuut-chips het volgende:
whooaaa daar gaat XMP
140 gekocht op 0.006
Als je niks te zeggen hebt zeg dan ook niks, en lees liever voordat je mee wil doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:36 schreef sararaats het volgende:
wat is een Bitcoin? sorry, ben hier voor het eerst.
Zeg me dat het niet werktquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
Als een stel lemmingen achter zijn tweets aan
toch weer $0.40, lekker hoor!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:39 schreef strbo het volgende:
Wauw. Zonder ook maar iets mee te hebben gekregen dat XPM gepumpt zou worden tien minuten geleden honderd stuks gekocht. Ka-tjing!
ik heb even het Bitcoin topic erbij gepakt en snap het iets beter maar waarom is dat steeds in $?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:39 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je niks te zeggen hebt zeg dan ook niks, en lees liever voordat je mee wil doen.
Hij roept dat er een bepaalde munt omhoog gepusht gaat worden, mensen stappen in om het ritje omhoog mee te maken, dáárdoor gaat jij juist omhoog; degenen die vroeg instapten hebben veel winst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk dat hij zoveel invloed heeft?
Zeer traag inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef Okeanos het volgende:
[..]
BTC-e, hij refresht niet meer bij mij
Ze hebben autochat weer uitgezet denkquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef .PRISM het volgende:
Ja, wat is er idd met de chat van BTC-E aan de hand? Trollbox doet weinig
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ze hebben autochat weer uitgezet denk
Of hij tweet een andere coin en XPM wordt massaal gedumptquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Hmm. Twijfel over XPM. Als de daadwerkelijke 'pump' tweet komt dan zal hij misschien stijgen.
Ik heb twee keer niet verkocht op 0,89 en 0,92 en hoop dus dat hij door stijgtquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Hmm. Twijfel over XPM. Als de daadwerkelijke 'pump' tweet komt dan zal hij misschien stijgen.
Daar zie ik hem ook wel voor aan. Vervelende troll die hij is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:48 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Of hij tweet een andere coin en XPM wordt massaal gedumpt
laat hem NMC tweetenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zie ik hem ook wel voor aan. Vervelende troll die hij is.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
Het kan inderdaad ook terracoin zijn:
http://www.reddit.com/r/Terracoin/comments/1di81d/thumbs_up_guy/
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb even het Bitcoin topic erbij gepakt en snap het iets beter maar waarom is dat steeds in $?
In mijn ogen te laat, ze zijn allebei al 50% gestegen, maar wat is de top? keuzes, WHAAAquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop wel dat het xpm is maar het zou ook maar zo trc kunnen zijn
oplossing: spreid je kansen?
ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
"apollo mission"
xpm heeft een raket op de hoofdpagina
(trollbox)
Wow nog steeds? Dat was jij toch gisteren? Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef .PRISM het volgende:
Mijn Litecoin portemonnee is nog niet helemaal bij. Loop nu nog 22 weken achter, al met al heeft het al een paar uur gekocht. Las dat hij bij andere binnen enkele minuten gesynct was? Is er iets aan te doen of maakt het verder niet uit en kan ik beter afwachten?
Jup, maar heb hem vandaag ook niet echt aangehad aangezien mijn laptop er niet echt goed op gaat. Dell D630. Een oudje, maar wel een relaxte laptop normaal gesproken. Laat Litecoin nu wel ff updaten tijdens het kijken van een filmpje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wow nog steeds? Dat was jij toch gister met datzelfde probleem?Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?
Je kunt ze ook zo lang bij BTC-E laten staan, en na 3 dagen na je wallet sturen. Dat synchroniseren duurde bij mij ook bijzonder lang.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wow nog steeds? Dat was jij toch gisteren? Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?
Trc zou wel een enorme grap zijn, zo vlak voor de delisting van btc-e. De huidige koersstijging verbaast me al enorm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop wel dat het xpm is maar het zou ook maar zo trc kunnen zijn
oplossing: spreid je kansen?
Moet jij niet eens gaan studeren voor je tentamens?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dit
jongens ik weet het niet dit is echt slecht voor mijn hart
Druk bezigquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan studeren voor je tentamens?
Duurde op mijn iMac van 2012 ook een flink aantal uren! Daar ligt het niet aan!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Jup, maar heb hem vandaag ook niet echt aangehad aangezien mijn laptop er niet echt goed op gaat. Dell D630. Een oudje, maar wel een relaxte laptop normaal gesproken. Laat Litecoin nu wel ff updaten tijdens het kijken van een filmpje.
Mja, ik 'mag' ze al van BTC-E afhalen. Doe ik liever maar wel. Zou lullig zijn als ze ineens 'kwijt' zijn. Maar goed, ik wacht nog ff af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Je kunt ze ook zo lang bij BTC-E laten staan, en na 3 dagen na je wallet sturen. Dat synchroniseren duurde bij mij ook bijzonder lang.
Hoe hebje tot nu toe gewerkt robin?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef robin007bond het volgende:
De eerste keer dat ik wat naar BTC-E over heb gemaakt. Best spannend. 0 confirmations nog en waah, ik vind het een eng idee om eventjes op BTC-E te laten staan om te wachten tot de volgende pump.
Hetzelfde als jij. Bitonic een tijdje terug -> BTC-E.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe hebje tot nu toe gewerkt robin?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
fontase nu
== The pump is TRC. To the moon! ==
Zou hij XPM geshort hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
fontase nu
== The pump is TRC. To the moon! ==
Short gaan is verdienen aan een daling.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke wie wil in Jip en Janneke vertellen wat short gaan is? Inkopen en meteen verkopen?
Slim gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij verkoopt nu zijn TRC. Pikt XPM goedkoop op en doet 'morgen' een XPM pumpEasy money
Dus: zodra je een daling ziet aankomen snel "duur" verkopen en goedkoop weer inkopen = shortquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Short gaan is verdienen aan een daling.
Gelooft men Fontas nietquote:
Ik ook LTC te snel, verkocht op ~14 en is nu 17+quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
Kut, toch LTC te snel verkocht.![]()
Nouja, BTC gaat ook weer lekker, dat scheelt.
Ik op 0.0175 (doe bijna altijd LTC <> BTC)quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook LTC te snel, verkocht op ~14 en is nu 17+
Ja, ik heb ze alleen even verkocht voor de pump & dump van een andere coin, ik verwacht verder veel van deze 'munt'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Verwachten jullie niet dat LTC echt nog veel groter gaat worden? Ik ga die niet verkopen.
Had omgewisseld voor NMC op 6.1, ga ik naar de HA en wordt ie 7.5, kom ik terug komt ie niet meer boven 6.5quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik op 0.0175 (doe bijna altijd LTC <> BTC)
Geduld jonguh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had omgewisseld voor NMC op 6.1, ga ik naar de HA en wordt ie 7.5, kom ik terug komt ie niet meer boven 6.5
Ah, ja dat durf ik nog niet. Ben nog teveel een newb om die pump en dumps door te hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze alleen even verkocht voor de pump & dump van een andere coin, ik verwacht verder veel van deze 'munt'.
Het tegenovergestelde doen wat hij zegtquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Het "advies" van Fontas volgen is echt gokken voor gevorderden.
Het is gewoon een piramidespel 2.0quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Het "advies" van Fontas volgen is echt gokken voor gevorderden.
twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:13:58Surprise, I was pumping both XPM and TRC all along, both have thumbs up asian guy on homepage. Congrats to all those who profit! reageer retweet
Ga vannacht maar weer kijken... NMC schiet niet op zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef nickname89 het volgende:
Alles weer omgeruild naar LTC en NMC ... ik wacht rustig de nacht af
Denk toch LTCquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit te twijfelen welke het best is voor vannacht, btc ltc of nmc
Eerder 0.009 of zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Fontas kreeg xpm trouwens maar van 0.0055 naar 0.0065..
quote:
Ja dat was voor de pump toch? En toen daalde dat tot 0.005 toen die rtc bekend werd en toen ging t weer naar 0.0066quote:
Dit doet toch niemand hoop ik?twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:24:12Insider circle membership (24hour prepump notice, price targets) is now 120BTC for the next 2 subscribers, 190 BTC for the 2 after that. reageer retweet
Ik vermoed van wel. Lekker Cashen voor die Fontase, wat een gast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Dit doet toch niemand hoop ik?twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:24:12Insider circle membership (24hour prepump notice, price targets) is now 120BTC for the next 2 subscribers, 190 BTC for the 2 after that. reageer retweet
Wat is het dan precies?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Hij laat jou weten welke munt hij gaat 'pumpen' zodat je mee kan profiteren, maar daarvoor moet je hem wel eerst even 100K betalenquote:
doe je het ook voor 0.00005?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, ik heb een inner circle membership. Kost wat, maar dat verdien je natuurlijk zo terug. Aan wie geinteresseerd is: ik verkoop de informatie door voor 50 BTC.
Ik heb inderdaad ook maar een Fontas membership genomen, je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, ik heb een inner circle membership. Kost wat, maar dat verdien je natuurlijk zo terug. Aan wie geinteresseerd is: ik verkoop de informatie door voor 50 BTC.
Oh, hij heeft superveel BTC's waardoor hij de koers kan beïnvloeden of zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Hij laat jou weten welke munt hij gaat 'pumpen' zodat je mee kan profiteren, maar daarvoor moet je hem wel eerst even 100K betalen
Hij pumpt niks, dat doet iedereen wel voor hem door z'n speculatie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, hij heeft superveel BTC's waardoor hij de koers kan beïnvloeden of zo?
Yep, de wall is doorgebroken. Nu is er geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wauw. De BTC koers gaat heel hard nu! Gaan we nu een keer echt naar de maan?
Self-fulfilling prophecy... mensen geloven hem en daardoor stijgt de koers van de aangekondigde munt, en omdat de koers stijgt geloven mensen hemquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet hij wel een reputatie opgebouwd hebben. Je kan niet alles weten lijkt mij. Dus hij moet zeker wel veel invloed kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hij pumpt niks, dat doet iedereen wel voor hem door z'n speculatie.
Awwwquote:
Scorpie bedankt je voor je geld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik stop maar met kijkenmaak mezelf er gek mee, lees over een paar uur wel of al m'n geld al weg is
Welnee, hij koopt een coin met kleine buy orders in en roept dan dat ie gaat pumpen. Iedereen duikt er als een gek op waardoor de prijs omhoog schiet en hij zijn inkoop met wat winst weer van de hand doet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NMC/USD buy 20.39 NMC 5.745 USD 117.14055 USDquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik stop maar met kijkenmaak mezelf er gek mee, lees over een paar uur wel of al m'n geld al weg is
Zijn reputatie is gebouwd op alle voorgaande keren waarop de prijs ook steeg nadat hij een 'pump' aankondigde. Als hij zegt dat de prijs stijgt, zal dat ook gebeuren, niet omdat hij inkoopt, maar anderen dat voor hem doen. Aangezien iedereen dat weer weet, doet iedereen er aan mee om winst te pakken van mensen die te laat uitstappen. Publiekelijk piramidespel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet hij wel een reputatie opgebouwd hebben. Je kan niet alles weten lijkt mij. Dus hij moet zeker wel veel invloed kunnen uitoefenen.
Je snapt mij niet. Waarom zouden mensen hem geloven? Hij is toch niet op een dag begonnen met Twitter en bij de eerste Tweet die hij plaatste waren mensen al helemaal om waardoor ze massaal een munt gingen kopen? Hij moet een reputatie opgebouwd hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welnee, hij koopt een coin met kleine buy orders in en roept dan dat ie gaat pumpen. Iedereen duikt er als een gek op waardoor de prijs omhoog schiet en hij zijn inkoop met wat winst weer van de hand doet.
Omdat zijn aankondiging voor hogere prijzen zorgt (zie deze en zijn vorige pumps). De vroege vogels kunnen winst uit de aankomende hype halen. De late vogels zullen met verlies wegkruipen. iedereen wilt een vroege vogel zijn dus stijgt de prijs.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je snapt mij niet. Waarom zouden mensen hem geloven? Hij is toch niet op een dag begonnen met Twitter en bij de eerste Tweet die hij plaatste waren mensen al helemaal om waardoor ze massaal een munt gingen kopen? Hij moet een reputatie opgebouwd hebben.
Dat snap ik, maar zijn eerste aankondiging dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat zijn aankondiging voor hogere prijzen zorgt (zie deze en zijn vorige pumps). De vroege vogels kunnen winst uit de aankomende hype halen. De late vogels zullen met verlies wegkruipen. iedereen wilt een vroege vogel zijn dus stijgt de prijs.
Gaat hier niet op. En vind het juist wel mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Okeanos het volgende:
Is dat 'pumping and dumping' eigenlijk niet verboden? Of gelden stock exchange regels niet op deze exchanges? Of wellicht mag dat alleen niet in de U.S. en BTC-e is geregistreerd in Bulgarije geloof ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Market_manipulation
Vroeger was dat redelijk makkelijk. Ik herrinner me nog posts van 10 maanden geleden oid. waarin Magnet de gehele trollbox kon manipuleren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zijn eerste aankondiging dan?Alsof mensen iemand van 't internet geloven bij de eerste aankondiging (tweet).
Dat vraag ik me dus af...een 'stock' is in principe ook slechts een papiertje. Het gaat erom dat er waardevolle objecten worden verhandeld, of dat nou bonds, stocks, olie, of digitale munten zijn zou niet uit moeten maken lijkt me?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Robuustheid het volgende:
Okeanons.
Newsflash. Coins zijn geen stocks.
En onbegrijpelijk en ongrijpbaar voor overheden.
Dus het is net het Wilde Westen. Alles kan en mag. Maar alles kan ook fout gaan. Niemand die je beschermt. Enjoy the ride on your horse.
Er zijn geen regels voor cryptocurrencys opgelegd door overheden, daarvoor zijn ze nog te nieuw.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Okeanos het volgende:
Is dat 'pumping and dumping' eigenlijk niet verboden? Of gelden stock exchange regels niet op deze exchanges? Of wellicht mag dat alleen niet in de U.S. en BTC-e is geregistreerd in Bulgarije geloof ik.
http://en.wikipedia.org/wiki/Market_manipulation
Ja, de goede oude tijd dat je ook nog met all caps kon trollboxen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Vroeger was dat redelijk makkelijk. Ik herrinner me nog posts van 10 maanden geleden oid. waarin Magnet de gehele trollbox kon manipuleren.
Maar dat is niet wat hij vraagt. Hij vraagt waarom er uberhaupt ooit iemand naar zijn eerste aankondiging luisterde. Wie is hij? Waarom nam iemand zijn eerste aankondiging serieus? Jij kan bijvoorbeeld nu ook op twitter voor het eerst aankondigen dat je gaat pumpen, dan zal vast niet iedereen wat met jouw tweet doen. Waar is dat bij hem begonnen, waarom werd zijn eerste aankondiging ( dus toen hij niets had bewezen ) serieus genomen? Hij zal dan in het begin wel zelf geld hebben lopen rond pompen zodat mensen zagen dat zijn tweet zogenaamd invloed had.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat zijn aankondiging voor hogere prijzen zorgt (zie deze en zijn vorige pumps). De vroege vogels kunnen winst uit de aankomende hype halen. De late vogels zullen met verlies wegkruipen. iedereen wilt een vroege vogel zijn dus stijgt de prijs.
OK, maar dat zal ook snel genoeg veranderen lijkt me, zeker naarmate er meer geld in omgaat. Cryptocurrencies kunnen misschien niet gereguleerd worden, de exchanges wel. Maar daar is het nog te vroeg voor denk ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Er zijn geen regels voor cryptocurrencys opgelegd door overheden, daarvoor zijn ze nog te nieuw.
Eigenlijk is dat ook het doel van een cryptocurrency, het creeeren van eenheden met waarde buiten de banken/overheden om.
Ja nu krijg je voor alles een ban van 1000mquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, de goede oude tijd dat je ook nog met all caps kon trollboxen.
In het begin zat hij nog helemaal niet op Twitter, alleen in de trollbox. De volumes waren zó klein dat je met 10 of 20 BTC zo'n super kleine altcoin nog makkelijk kon beïnvloeden. Toen heeft hij "naam" gemaakt. En onze eigen MaGNeT later ook met dezelfde strategie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat hij vraagt. Hij vraagt waarom er uberhaupt ooit iemand naar zijn eerste aankondiging luisterde. Wie is hij? Waarom nam iemand zijn eerste aankondiging serieus? Jij kan bijvoorbeeld nu ook op twitter voor het eerst aankondigen dat je gaat pumpen, dan zal vast niet iedereen wat met jouw tweet doen. Waar is dat bij hem begonnen, waarom werd zijn eerste aankondiging ( dus toen hij niets had bewezen ) serieus genomen? Hij zal dan in het begin wel zelf geld hebben lopen rond pompen zodat mensen zagen dat zijn tweet zogenaamd invloed had.
Ik denk dat dat voor overheden in de scenario nog wel eens heel lastig kan worden, ze kunnen enkel websites die in hun land gevestigd zijn regels op gaan leggen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:44 schreef Okeanos het volgende:
[..]
OK, maar dat zal ook snel genoeg veranderen lijkt me, zeker naarmate er meer geld in omgaat. Cryptocurrencies kunnen misschien niet gereguleerd worden, de exchanges wel. Maar daar is het nog te vroeg voor denk ik.
Dit inderdaad, thanks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat hij vraagt. Hij vraagt waarom er uberhaupt ooit iemand naar zijn eerste aankondiging luisterde. Wie is hij? Waarom nam iemand zijn eerste aankondiging serieus? Jij kan bijvoorbeeld nu ook op twitter voor het eerst aankondigen dat je gaat pumpen, dan zal vast niet iedereen wat met jouw tweet doen. Waar is dat bij hem begonnen, waarom werd zijn eerste aankondiging ( dus toen hij niets had bewezen ) serieus genomen? Hij zal dan in het begin wel zelf geld hebben lopen rond pompen zodat mensen zagen dat zijn tweet zogenaamd invloed had.
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het begin zat hij nog helemaal niet op Twitter, alleen in de trollbox. De volumes waren zó klein dat je met 10 of 20 BTC zo'n super kleine altcoin nog makkelijk kon beïnvloeden. Toen heeft hij "naam" gemaakt. En onze eigen MaGNeT later ook met dezelfde strategie.
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Stel ik zet een sell order op 7.5 USD voor m'n 29.4 NMC, behoud ik ze dan in m'n account tót die prijs bereikt wordt of?
Ja, ze worden 'gereserveerd' voor de sell, die je altijd nog kunt cancelen, tot hij wordt uitgevoerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Stel ik zet een sell order op 7.5 USD voor m'n 29.4 NMC, behoud ik ze dan in m'n account tót die prijs bereikt wordt of?
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ja, ze worden 'gereserveerd' voor de sell, die je altijd nog kunt cancelen, tot hij wordt uitgevoerd.
Wat een venttwitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:55:233.28am UTC another pump. That's 7 hours 33 minutes. reageer retweet
Godverquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat een venttwitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:55:233.28am UTC another pump. That's 7 hours 33 minutes. reageer retweet
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar wel weer heel erg vergelijkbaar met commodities. En daar is marktmanipulatie in het algemeen ook niet toegestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Robuustheid het volgende:
Okeanons.
Newsflash. Coins zijn geen stocks.
Die pump net faalde al aardig hardquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.
Liever dat nmc gepumped wordt, dan blijft de koers meestal wat hogerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Die gaat ltc pumpen let maar op, de andere lagere altcoins zullen we niet vertrouwd worden
Ik heb een innercircle accountquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Die gaat ltc pumpen let maar op, de andere lagere altcoins zullen we niet vertrouwd worden
Je had bij 6.5 moeten verkopen, om bij 5.74 (zoals ik) weer inkopen om bij 6.4 of meer weer te verkopen. Gelijk je verlies terug gewonnen.quote:
Heb nog geen verlies zolang ik niks verkoop. Sta momenteel op +$50 voor vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:08 schreef Yonder het volgende:
[..]
Je had bij 6.5 moeten verkopen, om bij 5.74 (zoals ik) weer inkopen om bij 6.4 of meer weer te verkopen. Gelijk je verlies terug gewonnen.
trc is erg goedkoop nu..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar heeft iemand nog een paar aan te raden goedkope altcoins? Ik zit al in LTC en NMC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
4-5 maanden geleden faalde hij al een aantal keer in zijn pumps, blijkbaar zien de nieuwe mensen niet dat hij alleen verkoopt in de ''pumps''. Fontas moet onderhand al wel 163 keer binnen zijn...quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nog maar 18% winst vandaag, snel verkopen!!1
Je had allang moeten kappen met die NMC man. Ik pakte vandaag eerst NVC van 22 naar 24, toen NMC van 4,5 naar 6, toen LTC van 15 naar 16 en daarna nog even FTC van 0.46 naar 0.52quote:
Dat zeiden ze van btc ook toen 'ie 40 dollar was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik zou op dit moment niet snel meer instappen in de altcoins, allemaal zijn ze nu toch wel aan de prijzige kant. Sommigen zullen nog wel potentie hebben om te stijgen, anderen zou ik winst pakken en lager proberen in te kopen
Klopt, maar tussen btc en altcoins zit wel een heel groot verschil.. Tuurlijk zullen altcoins in de toekomst meer waard gaan worden dan wat ze nu zijn, maar alles gaat zo snel omhoog, en alles wat omhoog gaat komt vanzelf omlaag. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer, daarom dat ik nu sceptisch ben over om nu nog altcoins te kopen. Ik zet mijn geld in op btc, en een gedeelte ltc (long term)quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat zeiden ze van btc ook toen 'ie 40 dollar was.
Ja precies, met bitcoins zeggen mensen nu godver 20 dagen geleden was het nog 250 dollar. Nu is het 899, of wat het momenteel ook is, volgend jaar zeggen mensen was ik maar ingestapt onder de 1000.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van btc ook toen 'ie 40 dollar was.
Waar zit je dan in, alles terug naar USD/EUR? Of naar BTC?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef roislecxe het volgende:
Tijdelijk even overal uit. Vanavond/vannacht hoop ik op een dip, en morgen weer verder
BTC is logischer om in te zitten, euros en dollars groeien niet als je ligt te slapenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef JDx het volgende:
Waar zit je dan in, alles terug naar USD/EUR? Of naar BTC?
Alles in USD.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Waar zit je dan in, alles terug naar USD/EUR? Of naar BTC?
Ik zit in tzelfde schuitje. Waar sturen we de fok! knokploeg heen scorpie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef Scorpie het volgende:
Sta 3.5 BTC in de min bij NMC, beter gaat die nog wat omhoog.
BTC misschien ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:46 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
BTC is logischer om in te zitten, euros en dollars groeien niet als je ligt te slapen
We pakken die kut pumper aanquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik zit in tzelfde schuitje. Waar sturen we de fok! knokploeg heen scorpie?
Ach slachtoffer, ik nam een gok die niet zo goed uitpakte en nu moet ik wachten op de volgende stijging.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Slachtoffer geworden van Fontas?
Wachten, hoe decadentquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach slachtoffer, ik nam een gok die niet zo goed uitpakte en nu moet ik wachten op de volgende stijging.
Iemand die voor een bepaald moment veel in een bepaalde munt investeert. https://twitter.com/fontasequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pap89 het volgende:
Wie of wat is Fontas?
(Lees er meerdere verhalen over)
Waarna de rest hem volgt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand die voor een bepaald moment veel in een bepaalde munt investeert. https://twitter.com/fontase
Beter hem negeren en zelf trends in de gaten houden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pap89 het volgende:
Wie of wat is Fontas?
(Lees er meerdere verhalen over)
Maar hij creeerd de trends QQquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beter hem negeren en zelf trends in de gaten houden.
Hij staat nu op 6,39, als je uit NMC wilt dan is nu misschien je kansquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach slachtoffer, ik nam een gok die niet zo goed uitpakte en nu moet ik wachten op de volgende stijging.
#RTquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij staat nu op 6,39, als je uit NMC wilt dan is nu misschien je kans
Slowchat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef Jace_TBL het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat betekent [SC] ?
SlowChat; eigenlijk een soort IRC. Beetje lullen over wat er NU gebeurt en beetje gezelligheidsgelul, dus niet de moeite waard om terug te lezen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef Jace_TBL het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat betekent [SC] ?
Lol nee man gek, kiek hem stijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij staat nu op 6,39, als je uit NMC wilt dan is nu misschien je kans
BTC laten staan. LTC is nu weinig aan het doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef JDx het volgende:
Nog steeds aan het spelen en vandaag van 0.0134 naar 0.0171 BTC gegroeid.
Twijfel of ik het vannacht op BTC laat staan of voor LTC ga, denk dat die op de lange termijn meer kan groeien dan BTC.
Jup, al heb ik nu ook een account op Vicurex. Nog niks mee gedaan tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef µ het volgende:
Jullie traden altcoins voornamelijk op btc-e?
toch naar ¤18.20 (ounce.me)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
BTC laten staan. LTC is nu weinig aan het doen.
Moet je daarvoor verify'en?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, al heb ik nu ook een account op Vicurex. Nog niks mee gedaan tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |