Short gaan is verdienen aan een daling.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke wie wil in Jip en Janneke vertellen wat short gaan is? Inkopen en meteen verkopen?
Slim gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij verkoopt nu zijn TRC. Pikt XPM goedkoop op en doet 'morgen' een XPM pumpEasy money
Dus: zodra je een daling ziet aankomen snel "duur" verkopen en goedkoop weer inkopen = shortquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Short gaan is verdienen aan een daling.
Gelooft men Fontas nietquote:
Ik ook LTC te snel, verkocht op ~14 en is nu 17+quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:11 schreef Tourniquet het volgende:
Kut, toch LTC te snel verkocht.![]()
Nouja, BTC gaat ook weer lekker, dat scheelt.
Ik op 0.0175 (doe bijna altijd LTC <> BTC)quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook LTC te snel, verkocht op ~14 en is nu 17+
Ja, ik heb ze alleen even verkocht voor de pump & dump van een andere coin, ik verwacht verder veel van deze 'munt'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Verwachten jullie niet dat LTC echt nog veel groter gaat worden? Ik ga die niet verkopen.
Had omgewisseld voor NMC op 6.1, ga ik naar de HA en wordt ie 7.5, kom ik terug komt ie niet meer boven 6.5quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik op 0.0175 (doe bijna altijd LTC <> BTC)
Geduld jonguh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had omgewisseld voor NMC op 6.1, ga ik naar de HA en wordt ie 7.5, kom ik terug komt ie niet meer boven 6.5
Ah, ja dat durf ik nog niet. Ben nog teveel een newb om die pump en dumps door te hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze alleen even verkocht voor de pump & dump van een andere coin, ik verwacht verder veel van deze 'munt'.
Het tegenovergestelde doen wat hij zegtquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Het "advies" van Fontas volgen is echt gokken voor gevorderden.
Het is gewoon een piramidespel 2.0quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:14 schreef robin007bond het volgende:
Het "advies" van Fontas volgen is echt gokken voor gevorderden.
twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:13:58Surprise, I was pumping both XPM and TRC all along, both have thumbs up asian guy on homepage. Congrats to all those who profit! reageer retweet
Ga vannacht maar weer kijken... NMC schiet niet op zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:17 schreef nickname89 het volgende:
Alles weer omgeruild naar LTC en NMC ... ik wacht rustig de nacht af
Denk toch LTCquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit te twijfelen welke het best is voor vannacht, btc ltc of nmc
Eerder 0.009 of zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Fontas kreeg xpm trouwens maar van 0.0055 naar 0.0065..
quote:
Ja dat was voor de pump toch? En toen daalde dat tot 0.005 toen die rtc bekend werd en toen ging t weer naar 0.0066quote:
Dit doet toch niemand hoop ik?twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:24:12Insider circle membership (24hour prepump notice, price targets) is now 120BTC for the next 2 subscribers, 190 BTC for the 2 after that. reageer retweet
Ik vermoed van wel. Lekker Cashen voor die Fontase, wat een gast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Dit doet toch niemand hoop ik?twitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:24:12Insider circle membership (24hour prepump notice, price targets) is now 120BTC for the next 2 subscribers, 190 BTC for the 2 after that. reageer retweet
Wat is het dan precies?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef Duuc-nl het volgende:
Hij laat jou weten welke munt hij gaat 'pumpen' zodat je mee kan profiteren, maar daarvoor moet je hem wel eerst even 100K betalenquote:
doe je het ook voor 0.00005?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, ik heb een inner circle membership. Kost wat, maar dat verdien je natuurlijk zo terug. Aan wie geinteresseerd is: ik verkoop de informatie door voor 50 BTC.
Ik heb inderdaad ook maar een Fontas membership genomen, je kunt nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, ik heb een inner circle membership. Kost wat, maar dat verdien je natuurlijk zo terug. Aan wie geinteresseerd is: ik verkoop de informatie door voor 50 BTC.
Oh, hij heeft superveel BTC's waardoor hij de koers kan beïnvloeden of zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:29 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Hij laat jou weten welke munt hij gaat 'pumpen' zodat je mee kan profiteren, maar daarvoor moet je hem wel eerst even 100K betalen
Hij pumpt niks, dat doet iedereen wel voor hem door z'n speculatie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, hij heeft superveel BTC's waardoor hij de koers kan beïnvloeden of zo?
Yep, de wall is doorgebroken. Nu is er geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wauw. De BTC koers gaat heel hard nu! Gaan we nu een keer echt naar de maan?
Self-fulfilling prophecy... mensen geloven hem en daardoor stijgt de koers van de aangekondigde munt, en omdat de koers stijgt geloven mensen hemquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet hij wel een reputatie opgebouwd hebben. Je kan niet alles weten lijkt mij. Dus hij moet zeker wel veel invloed kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hij pumpt niks, dat doet iedereen wel voor hem door z'n speculatie.
Awwwquote:
Scorpie bedankt je voor je geld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik stop maar met kijkenmaak mezelf er gek mee, lees over een paar uur wel of al m'n geld al weg is
Welnee, hij koopt een coin met kleine buy orders in en roept dan dat ie gaat pumpen. Iedereen duikt er als een gek op waardoor de prijs omhoog schiet en hij zijn inkoop met wat winst weer van de hand doet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NMC/USD buy 20.39 NMC 5.745 USD 117.14055 USDquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik stop maar met kijkenmaak mezelf er gek mee, lees over een paar uur wel of al m'n geld al weg is
Zijn reputatie is gebouwd op alle voorgaande keren waarop de prijs ook steeg nadat hij een 'pump' aankondigde. Als hij zegt dat de prijs stijgt, zal dat ook gebeuren, niet omdat hij inkoopt, maar anderen dat voor hem doen. Aangezien iedereen dat weer weet, doet iedereen er aan mee om winst te pakken van mensen die te laat uitstappen. Publiekelijk piramidespel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet hij wel een reputatie opgebouwd hebben. Je kan niet alles weten lijkt mij. Dus hij moet zeker wel veel invloed kunnen uitoefenen.
Je snapt mij niet. Waarom zouden mensen hem geloven? Hij is toch niet op een dag begonnen met Twitter en bij de eerste Tweet die hij plaatste waren mensen al helemaal om waardoor ze massaal een munt gingen kopen? Hij moet een reputatie opgebouwd hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Welnee, hij koopt een coin met kleine buy orders in en roept dan dat ie gaat pumpen. Iedereen duikt er als een gek op waardoor de prijs omhoog schiet en hij zijn inkoop met wat winst weer van de hand doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |