Wat een venttwitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:55:233.28am UTC another pump. That's 7 hours 33 minutes. reageer retweet
Godverquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat een venttwitter:fontase twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 20:55:233.28am UTC another pump. That's 7 hours 33 minutes. reageer retweet
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar wel weer heel erg vergelijkbaar met commodities. En daar is marktmanipulatie in het algemeen ook niet toegestaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef Robuustheid het volgende:
Okeanons.
Newsflash. Coins zijn geen stocks.
Die pump net faalde al aardig hardquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.
Liever dat nmc gepumped wordt, dan blijft de koers meestal wat hogerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Die gaat ltc pumpen let maar op, de andere lagere altcoins zullen we niet vertrouwd worden
Ik heb een innercircle accountquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Die gaat ltc pumpen let maar op, de andere lagere altcoins zullen we niet vertrouwd worden
Je had bij 6.5 moeten verkopen, om bij 5.74 (zoals ik) weer inkopen om bij 6.4 of meer weer te verkopen. Gelijk je verlies terug gewonnen.quote:
Heb nog geen verlies zolang ik niks verkoop. Sta momenteel op +$50 voor vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:08 schreef Yonder het volgende:
[..]
Je had bij 6.5 moeten verkopen, om bij 5.74 (zoals ik) weer inkopen om bij 6.4 of meer weer te verkopen. Gelijk je verlies terug gewonnen.
trc is erg goedkoop nu..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:13 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar heeft iemand nog een paar aan te raden goedkope altcoins? Ik zit al in LTC en NMC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
4-5 maanden geleden faalde hij al een aantal keer in zijn pumps, blijkbaar zien de nieuwe mensen niet dat hij alleen verkoopt in de ''pumps''. Fontas moet onderhand al wel 163 keer binnen zijn...quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
Hij kan er beter nog maar even van genieten; als er één pump mislukt dan is hij z'n slagkracht al kwijt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nog maar 18% winst vandaag, snel verkopen!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |