Zeer traag inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:46 schreef Okeanos het volgende:
[..]
BTC-e, hij refresht niet meer bij mij
Ze hebben autochat weer uitgezet denkquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef .PRISM het volgende:
Ja, wat is er idd met de chat van BTC-E aan de hand? Trollbox doet weinig
Kloptquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ze hebben autochat weer uitgezet denk
Of hij tweet een andere coin en XPM wordt massaal gedumptquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Hmm. Twijfel over XPM. Als de daadwerkelijke 'pump' tweet komt dan zal hij misschien stijgen.
Ik heb twee keer niet verkocht op 0,89 en 0,92 en hoop dus dat hij door stijgtquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:47 schreef robin007bond het volgende:
Hmm. Twijfel over XPM. Als de daadwerkelijke 'pump' tweet komt dan zal hij misschien stijgen.
Daar zie ik hem ook wel voor aan. Vervelende troll die hij is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:48 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Of hij tweet een andere coin en XPM wordt massaal gedumpt
laat hem NMC tweetenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zie ik hem ook wel voor aan. Vervelende troll die hij is.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:50 schreef tuut-chips het volgende:
Het kan inderdaad ook terracoin zijn:
http://www.reddit.com/r/Terracoin/comments/1di81d/thumbs_up_guy/
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb even het Bitcoin topic erbij gepakt en snap het iets beter maar waarom is dat steeds in $?
In mijn ogen te laat, ze zijn allebei al 50% gestegen, maar wat is de top? keuzes, WHAAAquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop wel dat het xpm is maar het zou ook maar zo trc kunnen zijn
oplossing: spreid je kansen?
ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef Toto69 het volgende:
"apollo mission"
xpm heeft een raket op de hoofdpagina
(trollbox)
Wow nog steeds? Dat was jij toch gisteren? Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef .PRISM het volgende:
Mijn Litecoin portemonnee is nog niet helemaal bij. Loop nu nog 22 weken achter, al met al heeft het al een paar uur gekocht. Las dat hij bij andere binnen enkele minuten gesynct was? Is er iets aan te doen of maakt het verder niet uit en kan ik beter afwachten?
Jup, maar heb hem vandaag ook niet echt aangehad aangezien mijn laptop er niet echt goed op gaat. Dell D630. Een oudje, maar wel een relaxte laptop normaal gesproken. Laat Litecoin nu wel ff updaten tijdens het kijken van een filmpje.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wow nog steeds? Dat was jij toch gister met datzelfde probleem?Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?
Je kunt ze ook zo lang bij BTC-E laten staan, en na 3 dagen na je wallet sturen. Dat synchroniseren duurde bij mij ook bijzonder lang.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wow nog steeds? Dat was jij toch gisteren? Bij mij was het inderdaad binnen 2 minuten ofzo gewoon klaar. Heb je wel een beetje een normale computer dan?
Trc zou wel een enorme grap zijn, zo vlak voor de delisting van btc-e. De huidige koersstijging verbaast me al enorm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:51 schreef tuut-chips het volgende:
Ik hoop wel dat het xpm is maar het zou ook maar zo trc kunnen zijn
oplossing: spreid je kansen?
Moet jij niet eens gaan studeren voor je tentamens?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:52 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dit
jongens ik weet het niet dit is echt slecht voor mijn hart
Druk bezigquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan studeren voor je tentamens?
Duurde op mijn iMac van 2012 ook een flink aantal uren! Daar ligt het niet aan!quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Jup, maar heb hem vandaag ook niet echt aangehad aangezien mijn laptop er niet echt goed op gaat. Dell D630. Een oudje, maar wel een relaxte laptop normaal gesproken. Laat Litecoin nu wel ff updaten tijdens het kijken van een filmpje.
Mja, ik 'mag' ze al van BTC-E afhalen. Doe ik liever maar wel. Zou lullig zijn als ze ineens 'kwijt' zijn. Maar goed, ik wacht nog ff af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:55 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Je kunt ze ook zo lang bij BTC-E laten staan, en na 3 dagen na je wallet sturen. Dat synchroniseren duurde bij mij ook bijzonder lang.
Hoe hebje tot nu toe gewerkt robin?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef robin007bond het volgende:
De eerste keer dat ik wat naar BTC-E over heb gemaakt. Best spannend. 0 confirmations nog en waah, ik vind het een eng idee om eventjes op BTC-E te laten staan om te wachten tot de volgende pump.
Hetzelfde als jij. Bitonic een tijdje terug -> BTC-E.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:57 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoe hebje tot nu toe gewerkt robin?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
fontase nu
== The pump is TRC. To the moon! ==
Zou hij XPM geshort hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef Toto69 het volgende:
fontase nu
== The pump is TRC. To the moon! ==
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |