Ja ik 250 BTC, even ticket naar Dubai besteltquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Haha je bent te laat, heb 50 btc eruit gehaald
Nice, broquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:50 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Jammerdan. Had je er eerder bij moeten zijn.
Ik heb 80 BTC nu
lucky bastard. Ik dacht SHIITTT ZO SNEL MOGELIJK !! DRUK OP IETS VOOR HET GEFIXED IS!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:50 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Nice, bro
Ik was hebberig en pakte wat meer
Juist niet. Normaal gesproken gaat ie juist in een dal op vrijdag en het weekend, tot dinsdag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
Gaat die BTC nog een beetje doorstijgen vandaag? Normaal gesproken (vorige week) stijgt ie toch wel lekker op een vrijdag?
Weekend = crash tijd normaalquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
Gaat die BTC nog een beetje doorstijgen vandaag? Normaal gesproken (vorige week) stijgt ie toch wel lekker op een vrijdag?
En volgens deze pagina? https://btc-e.com/profile#fundsquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:55 schreef strbo het volgende:
BTC-e liegt. Volgens de site heb ik nog 0 ftc, maar volgens de API nog 2.0e-8. Wat nou als ze tien triljoen per stuk waard worden...
Net alsof die altcoins nog verder kunnen zakkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Cryptsy == een gezwel.
BTC = down aan het gaan
Nu alles in fiat geld stoppen == WINNING.
Hopelijk kan ik met mijn 79 usd even 150 maken dit weekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Scorpie het volgende:
Cryptsy == een gezwel.
BTC = down aan het gaan
Nu alles in fiat geld stoppen == WINNING.
Ohja, die heb je ook nogquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En volgens deze pagina? https://btc-e.com/profile#funds
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof die altcoins nog verder kunnen zakken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat je met een gif zou reageren.
Ltc gaat dat vanavond wel aantikken hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:04 schreef ulq het volgende:
Ok een sell order gezet op 1050$. Dan kan ik kappen met grafiekjes/dit topic bekijken en wat nuttigs gaan doen
Denk niet dat ie dat nog gaat halen trouwens
Ik ben ook ff uitgestapt met 2 BTC, de rest zit in andere dingen. Stijgen zie ik hem dit weekend niet meer doen, aangezien er geen 'nieuw' geld op de exchanges aan gaat komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet nu al dat er een downtrend is voor alle coins.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ltc gaat dat vanavond wel aantikken hoor.
Och ja, en dit hele topic als er iets 200% stijgt in een uurtje:quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:10 schreef lf2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Btc daalt alleen verder mijn geniale instap moment
minionsquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Och ja, en dit hele topic als er iets 200% stijgt in een uurtje:
[ afbeelding ]
Die is wel briljantquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Och ja, en dit hele topic als er iets 200% stijgt in een uurtje:
[ afbeelding ]
Heb net alles met dikke verlies verkocht. Vindt t goed. Die krengen gaan alleen nog maar verder dalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op FTC en NMC die winst gaan halen.
Ben blij dat ik eruit ben, dat gestressquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef Murdera het volgende:
Elke keer als iets omhoog gaat en ik wil inkopen..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef ulq het volgende:
OMG DE BUBBEL BEGINT TE KNAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
No thanksquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef Scorpie het volgende:
LTC lekker onder 35$ laten duiken, nom nom nom
Gaat m niet meer worden behalve als bitcoin faalt..quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:22 schreef dimmak het volgende:
Van mij mag de LTC het komende jaar onder de 5 dollar blijven.
Voorspellingen tonen een stijging van 500%, dus dat gaat m niet meer wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:22 schreef dimmak het volgende:
Van mij mag de LTC het komende jaar onder de 5 dollar blijven.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Voorspellingen tonen een stijging van 500%, dus dat gaat m niet meer worden
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Zit iedereen in fiat geld? Vanaf nu gaan we naar beneden namelijk.
Yep. Zeer saaie trading day.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Scorpie het volgende:
zit nog steeds in NMC.. door die achterlijke aap die aan 8+ btc een sellwal had opgezetquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Ze zouden hem moeten verbannen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:31 schreef WvdL het volgende:
[..]
zit nog steeds in NMC.. door die achterlijke aap die aan 8+ btc een sellwal had opgezet
Callcenter?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef WvdL het volgende:
stoppen met die GIF's ze zijn als gif voor mijn verpauperde citrix omgeving.. begint helemaal te flippen van die dingen
morgen btc 0 euro waard. mag je niet huilen hequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Achja, ik doe niet aan daytraden. Dus wordt er niet warm of koud van.
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Scorpie het volgende:
PPC, dat kreng doet toch niets.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Dan mag ik je schouder wel even lenen toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
morgen btc 0 euro waard. mag je niet huilen he
Als die 30,4 was geweest had je hem alsnog niet kunnen kopen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:29 schreef Ticootje het volgende:
Oh zonde trouwens dat ltc niet onder 30,5 is gekomen. Ik had een buy order op 29. Zonde zonde.
Pas op: geld verliezen kost geldquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:51 schreef Ranjit het volgende:
Iemand ervaring met SealsWithClubs poker software? Poker puur met BitCoins.. Ik ga een gokje wagen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:51 schreef Ranjit het volgende:
Iemand ervaring met SealsWithClubs poker software? Poker puur met BitCoins.. Ik ga een gokje wagen
Ben een redelijk ervaren pokerspeler, dus die regel ken ik wel. Ben alleen benieuwd naar de client en of er uberhaupt mensen zijn die het spelenquote:
Als je zeker kan winnen geef ik je geld om te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ben een redelijk ervaren pokerspeler, dus die regel ken ik wel. Ben alleen benieuwd naar de client en of er uberhaupt mensen zijn die het spelen
2pacquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Weet iemand hoe die rappende neger heette die doodgeschoten is rond 2000 ergens?
Weekenddip komt er inderdaad ook aan, ik ga naar dollars. BTC op 942 ingekocht dus even op 980 verkopen alsie dat vandaag nog redt.quote:
Dat gebeurt bijna elk jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Weet iemand hoe die rappende neger heette die doodgeschoten is rond 2000 ergens?
Nelson Mandela? Pretty sure...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Er bestaan geen domme vragen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Was t gewoon ff vergetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef lf2 het volgende:
[..]Sommige mensen weten ook echt een beetje TE weinig
Ah, hij zakt dus zo meteen naar $1quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:11 schreef Sharpeyed het volgende:
PPC Bonertime! Fontas will bring it to the moon. I'm going ALL IN!
Als het 450 gaat kosten dan denk ik dat de hype over is en de prijzen overal inzakken en zo ook onze winsten hahaquote:
euroquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als het 450 gaat kosten dan denk ik dat de hype over is en de prijzen overal inzakken en zo ook onze winsten haha
De kans dat PPC $5.3 wordt is nog groter.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:22 schreef snoek1 het volgende:
Quarkcoin, nog even en they are risingggg (eindelijk)
welke sitequote:Op vrijdag 6 december 2013 13:24 schreef lf2 het volgende:
Stop in NXT je geld...ALTIJD winst tegen 0.01 cent inkoop
Quarkcoin.. en zeg niet dat ik het niet gezegd heb..quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De kans dat PPC $5.3 wordt is nog groter.
Buy order op 760, na het weekend weer 1050. Easy money, dan weer met ltc spelen. Volgende week vrijdag een laferrari voor m'n deur.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Fontas is grounded by his mother. Officially confirmed by his sitter.
Al liggen tekenen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Fontas is grounded by his mother. Officially confirmed by his sitter.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef Scorpie het volgende:
bitcoinificator: Fontas was actually Nelson Mandela. RIP fontas.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef Scorpie het volgende:
bitcoinificator: Fontas was actually Nelson Mandela. RIP fontas.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
fontas 25503109 50 Minutes Ago == Court hearing in a week ==
fontas 25502595 54 Minutes Ago == Goodbye Trollbox. No more pumps. All accounts wiped. Authorities found me. I got fontased ==
http://trollboxarchive.co(...)ername&search=fontas
Bullshit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
fontas 25502595 54 Minutes Ago == Goodbye Trollbox. No more pumps. All accounts wiped. Authorities found me. I got fontased ==
Hij heeft genoeg verdiend en gaat er nu vandoorquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit dus. Hij weet zelf ook wel dat zijn piek al bereikt is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg verdiend en gaat er nu vandoor
Midden in de weekenddip?quote:
Meen je dit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Sluis1980 het volgende:
Heb ik net gisteren 190 BTC betaald om de vooraankondiging van Fontas te ontvangen, wordt hij opgepakt.... ;-p
Haha wow...fontas is nu wel een beetje bang denk ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef WvdL het volgende:
http://dealbook.nytimes.c(...)quicker-than-the-law
groter artikel oa over fontas![]()
wall of text..
Je zou niet alleen zijn, als je echt zo dom wasquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Sluis1980 het volgende:
Heb ik net gisteren 190 BTC betaald om de vooraankondiging van Fontas te ontvangen, wordt hij opgepakt.... ;-p
Ja prachtige scam eigenlijk, wie is nou ook zo dom om dat te betalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en die fontas heeft natuurlijk z'n investeerders in z'n nek zitten. Die hebben 25 btc betaald voor waardeloze info dus hij gaat er vandoor
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef ulq het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal (voor relatief niet zo'n hoge koers) omgezet in USD's dan?
Hij is toch nog steeds schommelend aan het stijgen (vanaf gistermiddag)?
De afgelopen weekenden is steevast een daling van de koersen geweest. Wij anticiperen dat dit nu deze keer weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:06 schreef ulq het volgende:
Of hebben jullie een nieuwsbericht die een daling kan doen triggeren?
Lijkt me juist dat dat bericht uit Amerika de koers nog een beetje extra kan pushen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja prachtige scam eigenlijk, wie is nou ook zo dom om dat te betalen
en dan zondag weer inkopen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.
Alsof het dat nog niet wasquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal nederlandse idioten in de trollbox. Trollbox went full retard.
quote:derBuzz: Scorpie is right, it's better to speak english else you will be banned for quite some time
Dan zie ik een stijging tot zaterdagavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.
Omdat ik op 940 heb gekocht, vannacht een sell op 1000 heb gezet die er niet uit is gegaan. Vanmiddag terug kwam en 'm in de 970ish zag plingelen en met het oog op een weekenddip op 980 eruit heb gegooid. Van 940 naar 980 is nog steeds een prima trade.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef ulq het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal (voor relatief niet zo'n hoge koers) omgezet in USD's dan?
Hij is toch nog steeds schommelend aan het stijgen (vanaf gistermiddag)?
ik stapte helaas vorige week vrijdag in.. verspreid over 5 coins.. vrijdag stond ik nog 20% winst.. maandag 30% verliesquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
Dan zie ik een stijging tot zaterdagavond
En wat denk je dat gaat gebeuren zodra iedereen de trend opmerkt en ook gaat verkopen op een zaterdag? Dan daalt de koers eerder. Om die verschuiving voor te zijn en minder risico te lopen ga je voor de verschuiving je fiat nemen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja, de weekeddip begint normaal pas zondag en loopt door tot maandag. Maar omdat het vorige week al losging op vrijdag (wat vanzelfsprekend niets met een weekenddip te maken heeft), bestaat er nu het idee dat weekenddips op vrijdag of zelfs donderdag al beginnen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
quote:
quote:
Raar. Had er 1 gezet voor 1003 en die is wel geluktquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik op 940 heb gekocht, vannacht een sell op 1000 heb gezet die er niet uit is gegaan. Vanmiddag terug kwam en 'm in de 970ish zag plingelen en met het oog op een weekenddip op 980 eruit heb gegooid. Van 940 naar 980 is nog steeds een prima trade.
Nog niet eens een sell-baksteen, dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef strbo het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde LTC sell wall neergezet.
Maar..Maa..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nog niet eens een sell-baksteen, dat.
OMG KIJK DE REST.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:39 schreef Toto69 het volgende:
OMG KIJK PPC!!!!
doet zoals altijd niets
Meer dan PPCquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
OMG KIJK DE REST.
Doet ook geen zak.
Succesquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef doo. het volgende:
Ff snel een buy order op 960 gezet. Heb vertrouwen dat die nog wel naar de 1000 gaat vandaag.
Sambal bij?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:42 schreef dreamerbulk het volgende:
glaag even een afhaalmenu voor ltc nummeltje 28
Je hebt gelijk. Ik heb het echt nettt voor het "slapen" nog naar 1015 veranderd. Iets te hebberig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:31 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Raar. Had er 1 gezet voor 1003 en die is wel gelukt
Gulzigheid kent geen grenzen - Dreamerbulkquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef ulq het volgende:
Verkocht voor 990 ipv 1040 van gisteravond
"A witty saying proves nothing," -Voltairequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gulzigheid kent geen grenzen - Dreamerbulk
''Op welke manier heeft die uitspraak betrekking op mijn situatie?'' - ulqquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
If you want to succeed, you got to breathe - Jason Genovaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"A witty saying proves nothing," -Voltaire
"Suck my dick" -Ron Jeremy
Greed is goodquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je had m op 1040 kunnen verkopen, maar je dacht misschien gaat die nog wel hoger ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef ulq het volgende:
[..]
''Op welke manier heeft die uitspraak betrekking op mijn situatie?'' - ulq
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je had m op 1040 kunnen verkopen, maar je dacht misschien gaat die nog wel hoger ?
allemaal speculanten !!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''
volgende run kan je weer winst maken, buy low sell highquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:52 schreef ulq het volgende:
Achteraf gezien had ik ook zelf wel kunnen bedenken dat het heel raar was als ie nog verder was gaan stijgen gezien het feit dat ik hem voor 950 USD gekocht heb. Had meer dan tevreden moeten zijn met een verschil van 90 USD
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmmm.. je lijkt wel een beetje gelijk te krijgen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekken
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adresquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekken
Reported.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adres
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adres
Scorp gaat zeepjes laten vallenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu wachten tot ie gearresteerd wordt vanwege de fouten van andere domme mensen
Dat was gisteren, vandaag is andersquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:01 schreef tralalala het volgende:
20$ Buy order op NVC, wat denken jullie, doen of niet?
Shit zeg, das wel een koopje vergeleken met de meeste instellingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef ulq het volgende:
Bitstamp heeft trouwens maar 0.90 EUR opname kosten
Zeg, we gaan hier toch niet recruteren hequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre jullie mogen bij mij wel jullie coins inleveren, ik beheer ze wel voor jullie.
Alles voor de profits $$$$$quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
DM van lollertrolle is binnen. Deze man wordt rijk!
Nee maar wel redelijk nice advies ouwe. Door jou heb ik ze voor 990 verkocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre jullie mogen bij mij wel jullie coins inleveren, ik beheer ze wel voor jullie.
Hoe ver gaat ie nog zakken denk je? Ik ga denk ik kopen als ie de 900 USD zou aantikken. Zit toch nog wel twee uurtjes achter m'n PC te 'studeren'quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
bij buy ordersquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef richolio het volgende:
Waar kan ik buy orders voor ltc bewerkstelligen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
Maar nu is de vraag: Wanneer weer inkopen?
Inb4 glazenbol
Zondag 13:17quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
Maar nu is de vraag: Wanneer weer inkopen?
Inb4 glazenbol
No problem. Ik geef geen garantie op adviezen maar zeg alleen wat ik zelf zou doen of gedaan heb. Hoop dat anderen daar wat aan hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee maar wel redelijk nice advies ouwe. Door jou heb ik ze voor 990 verkocht.
Nah 900$ gaat hij wel doorheen. Verwacht dit weekend nog wel de 800-nogwat te zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe ver gaat ie nog zakken denk je? Ik ga denk ik kopen als ie de 900 USD zou aantikken. Zit toch nog wel twee uurtjes achter m'n PC te 'studeren'
Nee joh, die zakt naar 1 cent. Waardeloos.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef tralalala het volgende:
Nu is het dus echt wachten tot PPC omhoog knalt.
Ik verwacht ergens zondag pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
Scorp kan je me waarschuwen wanneer ik moet instappen op BTC/LTC/NVC?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
1) Sold 38.55428727 PPC by price 5.11 USD (total 197.01240794 USD -0.2%)
Hoppa, 33 dollar verlies, bedankt vuile schijthoerencoin!
Had hetzelfde hoor. Ook zo'n 10 dollar aan kwijtgeraakt maar die krijgen we wel weer terug.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
1) Sold 38.55428727 PPC by price 5.11 USD (total 197.01240794 USD -0.2%)
Hoppa, 33 dollar verlies, bedankt vuile schijthoerencoin!
Die is kwaad.quote:joinmicah: Seriously Guys 3520672 FTC for SALE are you guys NUTS Pull your SELL Orders and Let FTC reach the Value of PPC and XPM we are all Against the FIAT Currencies and FTC has Established Market Place where you can spend your Feathercoins why is there always war overe Money. This is what the Elites WANT!
$33 is heel wat voor mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Had hetzelfde hoor. Ook zo'n 10 dollar aan kwijtgeraakt maar die krijgen we wel weer terug.
Al die nieuwe coins joh.. Net ook weer quarkcoin zag ik? Ik blijf wel gewoon bij btc en ltc.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
PPC mijden, echt, doe het. Blijf er van af.
Denk je niet dat de hele tijdlijn verschuift door vorige week?quote:
ja zulke coins zijn al helemaal ruk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Al die nieuwe coins joh.. Net ook quarkcoin zag ik? Ik blijf wel gewoon bij btc en ltc.
Gewoon instappen wanneer je denkt dat ie goed laag staatquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Denk je niet dat de hele tijdlijn verschuift door vorige week?
Speculaties op stijgende prijs doet prijs stijgen, er is alleen iets minder geld beschikbaar dan vanaf maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |