quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adres
Scorp gaat zeepjes laten vallenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:01 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu wachten tot ie gearresteerd wordt vanwege de fouten van andere domme mensen
Dat was gisteren, vandaag is andersquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:01 schreef tralalala het volgende:
20$ Buy order op NVC, wat denken jullie, doen of niet?
Shit zeg, das wel een koopje vergeleken met de meeste instellingenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:02 schreef ulq het volgende:
Bitstamp heeft trouwens maar 0.90 EUR opname kosten
Zeg, we gaan hier toch niet recruteren hequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adres
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre jullie mogen bij mij wel jullie coins inleveren, ik beheer ze wel voor jullie.
Alles voor de profits $$$$$quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
DM van lollertrolle is binnen. Deze man wordt rijk!
Nee maar wel redelijk nice advies ouwe. Door jou heb ik ze voor 990 verkocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
Maarre jullie mogen bij mij wel jullie coins inleveren, ik beheer ze wel voor jullie.
Hoe ver gaat ie nog zakken denk je? Ik ga denk ik kopen als ie de 900 USD zou aantikken. Zit toch nog wel twee uurtjes achter m'n PC te 'studeren'quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
bij buy ordersquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef richolio het volgende:
Waar kan ik buy orders voor ltc bewerkstelligen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
Maar nu is de vraag: Wanneer weer inkopen?
Inb4 glazenbol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |