"A witty saying proves nothing," -Voltairequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Gulzigheid kent geen grenzen - Dreamerbulk
''Op welke manier heeft die uitspraak betrekking op mijn situatie?'' - ulqquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
If you want to succeed, you got to breathe - Jason Genovaquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"A witty saying proves nothing," -Voltaire
"Suck my dick" -Ron Jeremy
Greed is goodquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je had m op 1040 kunnen verkopen, maar je dacht misschien gaat die nog wel hoger ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef ulq het volgende:
[..]
''Op welke manier heeft die uitspraak betrekking op mijn situatie?'' - ulq
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je had m op 1040 kunnen verkopen, maar je dacht misschien gaat die nog wel hoger ?
allemaal speculanten !!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een poll geopend op FOK! en er stemden 6 mensen voor ''niet verkopen'' en slechts 1 voor ''wel verkopen''
volgende run kan je weer winst maken, buy low sell highquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:52 schreef ulq het volgende:
Achteraf gezien had ik ook zelf wel kunnen bedenken dat het heel raar was als ie nog verder was gaan stijgen gezien het feit dat ik hem voor 950 USD gekocht heb. Had meer dan tevreden moeten zijn met een verschil van 90 USD
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:45 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmmm.. je lijkt wel een beetje gelijk te krijgen inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekken
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adresquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Rule #1 of CC-Club; Nooit scorpie in twijfel trekken
Reported.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor 1 btc krijgen jullie trouwens toegang tot exclusieve scorpie info. Een kleine investering lijkt mij. Als zijn penningmeester neem ik de betalingen in ontvangst. DM me voor het adres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |