Pas op: geld verliezen kost geldquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:51 schreef Ranjit het volgende:
Iemand ervaring met SealsWithClubs poker software? Poker puur met BitCoins.. Ik ga een gokje wagen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:51 schreef Ranjit het volgende:
Iemand ervaring met SealsWithClubs poker software? Poker puur met BitCoins.. Ik ga een gokje wagen
Ben een redelijk ervaren pokerspeler, dus die regel ken ik wel. Ben alleen benieuwd naar de client en of er uberhaupt mensen zijn die het spelenquote:
Als je zeker kan winnen geef ik je geld om te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:56 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ben een redelijk ervaren pokerspeler, dus die regel ken ik wel. Ben alleen benieuwd naar de client en of er uberhaupt mensen zijn die het spelen
2pacquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Weet iemand hoe die rappende neger heette die doodgeschoten is rond 2000 ergens?
Weekenddip komt er inderdaad ook aan, ik ga naar dollars. BTC op 942 ingekocht dus even op 980 verkopen alsie dat vandaag nog redt.quote:
Dat gebeurt bijna elk jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Weet iemand hoe die rappende neger heette die doodgeschoten is rond 2000 ergens?
Nelson Mandela? Pretty sure...quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Er bestaan geen domme vragen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Was t gewoon ff vergetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:08 schreef lf2 het volgende:
[..]Sommige mensen weten ook echt een beetje TE weinig
Ah, hij zakt dus zo meteen naar $1quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:11 schreef Sharpeyed het volgende:
PPC Bonertime! Fontas will bring it to the moon. I'm going ALL IN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |