Ja prachtige scam eigenlijk, wie is nou ook zo dom om dat te betalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en die fontas heeft natuurlijk z'n investeerders in z'n nek zitten. Die hebben 25 btc betaald voor waardeloze info dus hij gaat er vandoor
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef ulq het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal (voor relatief niet zo'n hoge koers) omgezet in USD's dan?
Hij is toch nog steeds schommelend aan het stijgen (vanaf gistermiddag)?
De afgelopen weekenden is steevast een daling van de koersen geweest. Wij anticiperen dat dit nu deze keer weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:06 schreef ulq het volgende:
Of hebben jullie een nieuwsbericht die een daling kan doen triggeren?
Lijkt me juist dat dat bericht uit Amerika de koers nog een beetje extra kan pushen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja prachtige scam eigenlijk, wie is nou ook zo dom om dat te betalen
en dan zondag weer inkopen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.
Alsof het dat nog niet wasquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:14 schreef Scorpie het volgende:
Allemaal nederlandse idioten in de trollbox. Trollbox went full retard.
quote:derBuzz: Scorpie is right, it's better to speak english else you will be banned for quite some time
Dan zie ik een stijging tot zaterdagavondquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk even naar de trends van afgelopen maand en dan met name de weekeindes.
Omdat ik op 940 heb gekocht, vannacht een sell op 1000 heb gezet die er niet uit is gegaan. Vanmiddag terug kwam en 'm in de 970ish zag plingelen en met het oog op een weekenddip op 980 eruit heb gegooid. Van 940 naar 980 is nog steeds een prima trade.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:05 schreef ulq het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal (voor relatief niet zo'n hoge koers) omgezet in USD's dan?
Hij is toch nog steeds schommelend aan het stijgen (vanaf gistermiddag)?
ik stapte helaas vorige week vrijdag in.. verspreid over 5 coins.. vrijdag stond ik nog 20% winst.. maandag 30% verliesquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
Dan zie ik een stijging tot zaterdagavond
En wat denk je dat gaat gebeuren zodra iedereen de trend opmerkt en ook gaat verkopen op een zaterdag? Dan daalt de koers eerder. Om die verschuiving voor te zijn en minder risico te lopen ga je voor de verschuiving je fiat nemen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja, de weekeddip begint normaal pas zondag en loopt door tot maandag. Maar omdat het vorige week al losging op vrijdag (wat vanzelfsprekend niets met een weekenddip te maken heeft), bestaat er nu het idee dat weekenddips op vrijdag of zelfs donderdag al beginnen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:17 schreef ulq het volgende:
[..]
quote:
quote:
Raar. Had er 1 gezet voor 1003 en die is wel geluktquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik op 940 heb gekocht, vannacht een sell op 1000 heb gezet die er niet uit is gegaan. Vanmiddag terug kwam en 'm in de 970ish zag plingelen en met het oog op een weekenddip op 980 eruit heb gegooid. Van 940 naar 980 is nog steeds een prima trade.
Nog niet eens een sell-baksteen, dat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef strbo het volgende:
[ afbeelding ]
Keiharde LTC sell wall neergezet.
Maar..Maa..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:37 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Nog niet eens een sell-baksteen, dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |