je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
De enige gierigaard is degene die zijn auto gratis kan parkeren. Heeft diegene gewoon ballen, dan zegt ie: "Hey, jij hebt toch geen auto. Als ik jou nou de huur van die plaats betaal, mag ik dan mijn auto er neerzetten?" Kan mij niet voorstellen dat de oorspronkelijke huurder tegen zou zijn.
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet uberhaupt het fatsoen al hebben om het te vragen, miss mocht het wel gratis of voor n kratje bier ofzo
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maar je begint sowiso op een manier dat je de eer aan jezelf houdt, dus aanbieden het huurbedrag te betalen. En mag het gratis, dan is het nog beleefd als je wel een kleinigheidje geeft, bijv. een kratje pils, een doos merci chocolade (afgezaagd, maargoed), als blijk van waardering. Dan lijk je iig geen profiteur.
Deed ie het nog??quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb net een potlood gevonden.
kan een potlood op zijn dan?quote:
Ik geloof dat zijn fiets ook wel eens tegen de muur is gezet achter de auto zodat hij zijn fiets niet meer kon weghalen. Weet helaas niet of hij hem er toen gewoon tussenuit gereden heeft (krassen?).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat idd. Op die manier bespaar je jezelf een hele hoop parkeerkosten en de eigenaar van de parkeerplek is ook blij. Iedereen blij, problem solved. Sterker nog, er IS dan helemaal geen probleem.
Gewoon je auto op die plaats neerkwakken.. ja, dan creeer je WEL een probleem.
XD XD XP LOLOLO XD dan kan je hem niet meer vindenquote:
Sure...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:20 schreef amenth het volgende:
bij mij zulle ze het nooit wage de auto mijn plek te zette teminste mensen diew ete dat het mijne is ookal is het een openbare plek
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst de sleutel fysiek in de auto heb gestoken.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
Herkenbaar...quote:Op zondag 26 februari 2012 10:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik wel, rij dan ook Toyota. Gaat nooit iets aan kapot, behalve de sleutels. Die plastic rotdingen gaan altijd kapot en de batterijtjes zijn altijd leeg.
Dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 00:57 schreef geevee het volgende:
Als je een aantal keren gewaarschuwd hebt en je plaats blijft bezet dan gewoon even een tubetje 30 secondenlijm kopen en de portiersloten dichtlijmen,dan kan hij/zij niet weg en moeten de sloten vervangen worden.
wtf is een dumpassquote:Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dumpass
Als hij/zij niet wegkan blijft die wagen er toch nog langer staan op TS' parkeerplaats.
quote:Op zondag 26 februari 2012 12:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
je weet zon pasje dat je krijgt als je ehh dum bent
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad, meerdere briefjes achtergelaten - geen resultaat, politie bellen - prive terrein dus doen ze niks, waarschuwing op memobord in hal geplaatst - geen resultaat.
Toen heb ik s'avonds de krik gepakt, banden eraf gehaald, kratjes eronder gezet en banden spoorloos laten verdwijnen. Daarna had hij/zij nooit meer het lef gehad om daar te parkeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |