quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij staan TS geheel gratis bij in alle juridische stappen die er mogelijk ondernomen gaan worden.
yep, Olympion heeft al advocaat angerufen. Zou die fiets niet kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:01 schreef DeHangui het volgende:
Juridische stappen?!?!?!?! Krijg ik dan ook gezeur????
Okey, sorry flat, maar hier wil ik mijn vingers niet aan branden!!!! Ik stuur per post een kleine onkosten vergoeding, dat lijkt mij wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
yep, Olympion heeft al advocaat angerufen. Zou die fiets niet kopen als ik jou was.
Wat ik begrepen heb van ts is dat hij 14 is en dus helemaal geen koopovereenkomst aan mag gaan met een museum.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
yep, Olympion heeft al advocaat angerufen. Zou die fiets niet kopen als ik jou was.
2 musea ruzienquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:07 schreef Keith_Bakker het volgende:
waar is ts ondertussen beland met de fiets? beknopte samenvatting?
http://www.jaeger.nl/quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik heb net met veel bewondering alles doorgelezen, hier kan je een boek over schrijven.
Maar TS check even waar Steve werkt en ga dan met hem in zee, ik heb het idee dat er een paar mensen jouw in de maling aan het nemen zijn en daarbij is het zo dat je ondertussen misschien best een advocaat nodig kan hebben.
Ik heb trouwens nog nooit een rolletje bankbiljetten zo zien glimmen!
Duidelijk verhaal TSquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.jaeger.nl/
Is in het vorige topic al benoemd
Het is ook blufquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:18 schreef Andyy het volgende:
Wat is dit?
Heeft hij al toegezegd dat hij het wilde verkopen aan musea/mensen?
Lijkt mij niet echt bindend als je mailt/niets ondertekend.
Denk meer dat het bluf is
Volgens mij was er voor Olympion genoeg ruimte om te onderhandelen, maar waren hun zelf ook niet echt concreet of wel? Als je de kans krijgt als museum om de heilige graal op te halen, dan sta je toch nog dezelfde dag op de stoep of niet? Het is als museum je werk om dit soort items te verzamelen, maar niemand daar heeft de moeite genomen om er even naartoe te rijden, beetje vaag als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:04 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor Olympion genoeg ruimte om te onderhandelen, maar waren hun zelf ook niet echt concreet of wel? Als je de kans krijgt als museum om de heilige graal op te halen, dan sta je toch nog dezelfde dag op de stoep of niet? Het is als museum je werk om dit soort items te verzamelen, maar niemand daar heeft de moeite genomen om er even naartoe te rijden, beetje vaag als je het mij vraagt.
kwam omdat ze vandaag het tricot van Ellen van Langen gekocht hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Volgens mij was er voor Olympion genoeg ruimte om te onderhandelen, maar waren hun zelf ook niet echt concreet of wel? Als je de kans krijgt als museum om de heilige graal op te halen, dan sta je toch nog dezelfde dag op de stoep of niet? Het is als museum je werk om dit soort items te verzamelen, maar niemand daar heeft de moeite genomen om er even naartoe te rijden, beetje vaag als je het mij vraagt.
Daarom ook dat wij een busje regelen voor TS en zijn vriend en uiteraard de fiets om naar verschillende bieders af te reizen en dan mag hij zelf kiezen bij wie hij een goed gevoel heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Nope zeker niet, ik ben eigenlijk van een museum en probeer jullie allemaal in de maling te nemen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |