Ieder zijn kleur!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
Rood is ook mijn lievelingskleur.
Nog niet bij benadering!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef Timooon het volgende:
[..]
Jij ziet er echt zo uit he?
[ afbeelding ]
Heb je deze foto uit het familiealbum gehaald? (is het je oma dan?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef Timooon het volgende:
[..]
Jij ziet er echt zo uit he?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je zou voor de gein eens aan een ongestelde kut moeten ruiken...
OKquote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Broodje_Zaad het volgende:
ik laat vrouwen mij altijd baffen echt hilarisch is dat
Zeg me aub dat jij een troll bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef joopenma het volgende:
Gefrustreerde eikels aan het werk op dit topic. Geen mannen, maar willen er wel wel voor doorgaan. Groote waffel over vrouwen, maar presteren niets. hoe zielig!!!
Helaas moet ik je telleur stellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeg me aub dat jij een troll bent?
quote:
heeft ze nog niet gedaan... 2 weken later en nog steeds is het een heet hangijzer voor Mevr.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat al die door jou zo afgekeurde mannen zich kostelijk vermaken met jouw getier.Ik zou het topic gewoon uit je actieve topics halen, wel zo rustig voor je.
dat zou toch niemand doen hier?quote:Op zondag 26 februari 2012 05:23 schreef joopenma het volgende:
commentaar over schrijffouten, doe maar niet!
Ik vind het nog steeds leuk omdat ik merk dat ik jullie blijkbaar uit de tent lok. Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeft ze nog niet gedaan... 2 weken later en nog steeds is het een heet hangijzer voor Mevr.
Heerlijk op een rustige zondagmorgen
en daar heb je het mis... mijn eerste post in dit topic was een half uurtje geledenquote:Op zondag 26 februari 2012 05:46 schreef joopenma het volgende:
[..]
Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!
Dan ben je ook vroeg op!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar heb je het mis... mijn eerste post in dit topic was een half uurtje geleden
waanzin!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
valt mee hoor Joop, ik woon aan de andere kant van de wereld waar het al zondagmiddag is
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 04:57 schreef joopenma het volgende:
[..]
Helaas moet ik je telleur stellen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |