Jij bent al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
broodjes laten maken en bier klaarzetten
Maar zijn misschien ook leuk als gezelschap.
Het had leuk geweest ja, en ik zie er zeker ook pluspunten aan. Nu blijft het testosteron in mijn lichaam en kan ik harder mijn spieren oppompenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef joopenma het volgende:
[..]
Uit de eerst post spreekt toch al minachting uit, Vrouwen hebben af en toe dingen die ze zelf al helemaal niet leuk vinden, die bij het vrouw-zijn horen. Ze voelde zichzelf al helemaal niet OK. en dan zeik jij over geen seks kunnen hebben. Wat een ongevoelige zak. En ben je trots dat je haar naar huis wilde brengen. En je daarna wil bezatten omdat je niet hebt kunnen neuken.
Als je het daarvan moet hebben wel. Testosteron en spieren oppompen. Get a live!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het had leuk geweest ja, en ik zie er zeker ook pluspunten aan. Nu blijft het testosteron in mijn lichaam en kan ik harder mijn spieren oppompen![]()
Het is zo slecht nog niet.
Ieder zijn hobby/sport. En wat is er mis mee ?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef joopenma het volgende:
[..]
Als je het daarvan moet hebben wel. Testosteron en spieren oppompen. Get a live!
voor spierballen is het normaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby/sport. En wat is er mis mee ?
Omdat al die door jou zo afgekeurde mannen zich kostelijk vermaken met jouw getier.quote:
Zit je aan de drugs/medicijnen ofzo? Ik heb nog nooit zo iemand zien reageren?quote:
Wanneer is het onnormaal ?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
voor spierballen is het normaal.
je blijft geobsedeerd door menstruatie?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef Nezhi het volgende:
Je bent zeker wel ongesteld, je hebt gewoon dikke moodswings!
Nee hoor, je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef joopenma het volgende:
[..]
je blijft geobsedeerd door menstruatie?
wat was de vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Ohh je hebt zelfs geen van beide beantwoordquote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Nezhi het volgende:
Als je wordt uitgenodigd kan je toch weigeren? en ben jij nu zelf ook ongesteld?
of aan een gemiddelde pikquote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je zou voor de gein eens aan een ongestelde kut moeten ruiken...
ben je boos?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ohh je hebt zelfs geen van beide beantwoord
daar laat ik me niet over uit!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
Nee, er is geen gematigdesmiley.
Maarreh, je hebt zeker wel ervaring met penissen he? Wat vind je nou lekker ruiken?
ja en? ruik er niet aan dan!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je zou voor de gein eens aan een ongestelde kut moeten ruiken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |