Disturbing...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom? Ongesteld zijn is juist zo leuk.
Vrij zijn, blij zijn, heerlijk gevoel
Libresse
Wat kun je nog meer met vrouwen doen dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
stumpers die allen een vrouw nodig hebben om te krikken.
broodjes laten maken en bier klaarzettenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer met vrouwen doen dan?
Zet ik de meeste vrouwen voor lul???? (gaan we terug naar de middeleeuwen?)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je niet door hoe jij de meeste, gewone vrouwen voor lul zet?
[..]
Echte vrouwen zouden zich dood schamen voor jou, kut feminist. Krijg een gevoel voor humor of tyf op naar je keukentje.
dafuq am I readingquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Zet ik de meeste vrouwen voor lul???? (gaan we terug naar de middeleeuwen?)
Echte vrouwen kunnen niet anders als een feminist zijn bij kerels zoals jij.
Hoe kan een normale vrouw zich laten misbruiken als een hoer, als ze geen hoer is??
Is alleen toevallig wel makkelijk voor een knakker als jij. Dat wil niet zeggen dat die vrouw die jij naait een normale, zelfrespecterende vrouw is. (een feminist dus blijkbaar)
Kutfeministquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Hoe kan een normale vrouw zich laten misbruiken als een hoer, als ze geen hoer is??
Is alleen toevallig wel makkelijk voor een knakker als jij. Dat wil niet zeggen dat die vrouw die jij naait een normale, zelfrespecterende vrouw is. (een feminist dus blijkbaar)
En jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.quote:
Laat ze dan reageren, die vrouwen die geen zelfrespect hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Nezhi het volgende:
Dat zal ik onthouden in de toekomst, dat ik geen drinken klaar mag zetten en ook niet naar huis mag brengen. Dat is namelijk alleen voor hoertjes. btw de meiden waar ik mee omga lachen zich stuk om jouw posts![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.
Jullie pooiers zijn bang voor sterke vrouwen. Zegt meer iets over jullie als over die sterke vrouwen.
Rustig maar, de jongens hier hebben een grote bek maar bedoelen het in werkelijkheid voor 99,99% niet zo...mannen blijven nou eenmaal haantjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Uit de eerst post spreekt toch al minachting uit, Vrouwen hebben af en toe dingen die ze zelf al helemaal niet leuk vinden, die bij het vrouw-zijn horen. Ze voelde zichzelf al helemaal niet OK. en dan zeik jij over geen seks kunnen hebben. Wat een ongevoelige zak. En ben je trots dat je haar naar huis wilde brengen. En je daarna wil bezatten omdat je niet hebt kunnen neuken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef spierbal het volgende:
Is het weekend, ouders weg. Dus ik dacht... Laat ik eens een scharreltje uitnodigen. Even gebeld heen en weer, she likes me. Gemakkelijke zet dus.
Ik als romaticus had een colatje en 7up koud gezet. TS drinkt niet, houdt niet van cola dus daarom de 7up erbij oke???
Wij zitten een beetje tv te kijken enzo beetje snoezele en tickle tickle. Op een moment ging mijn scharreltje naar de wc, ik dacht de pussy opfirssenMaar op dat moment moet je opletten, let op !
Komt ze snel terug, heeft ze gepiest.
Duurt het lang, is ze aan het poepen ( toch nog deels een poep topic)
Alles daar tussen in wijst op ongesteldheid en dat is ze dus![]()
Als een echte gentlemen blijf ik haar behandelen, ze wou op bed liggen, koud, moe tsjaa. In de tussen tijd mijn verhaal dus. Maar ik baal als een stekker, geen sex, niet kunnen genieten van een avondje alleen thuis. Slechte zet dus maarja nog effe door bijten en dan naar huis begeleiden ( ja dat doe ik zelfs met mijn scharreltjes )
Nu zou ik mij willen gaan bezatten maar dat doe ik niet.
Doei
Die zogenaamde zelfspot, humor en grapjes, die jullie (dames) zelfrespect noemen bestaat niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:36 schreef Nezhi het volgende:
Die vrouwen hebben genoeg 'zelfrespect' dat ze ook tegen zelfspot, humor en grapjes kunnen en zich niet aangesproken voelen door een willekeurige gast op Fok! die zin heeft om te neuken.
Als je van haantjes houdt is dat leuk, dan snap je de humor in het geheel.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Rustig maar, de jongens hier hebben een grote bek maar bedoelen het in werkelijkheid voor 99,99% niet zo...mannen blijven nou eenmaal haantjes.
Ongesteld is voor onervaren haantjes blijkbaar een HOT ISSUE.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Nezhi het volgende:
Als je wordt uitgenodigd kan je toch weigeren? en ben jij nu zelf ook ongesteld?
Ik heb er helaas al 9 jaar ervaring mee gehad (trans helaas)quote:Op maandag 13 februari 2012 22:03 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ongesteld is voor onervaren haantjes blijkbaar een HOT ISSUE.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef joopenma het volgende:
[..]
Die zogenaamde zelfspot, humor en grapjes, die jullie (dames) zelfrespect noemen bestaat niet.
Je bent eerder een ventje die nog nooit echte seks heeft gehad.
Ik heb veel gevoel voor humor, maar niet op dit niveau.
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef rosepetals het volgende:
@ joopenma, je moet het allemaal niet zo serieus nemen hier...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |