Niks is nuttig hier op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??
Ik wil je wel serieus nemen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??
Ik vind jou niet zo sterk overkomen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef joopenma het volgende:
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.
Jullie pooiers zijn bang voor sterke vrouwen. Zegt meer iets over jullie als over die sterke vrouwen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef Nezhi het volgende:
omfg ik zie nu pas IShotTheMaid's quote onder haar berichten...
Ik vraag me af of ze lekkere jopen heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jopen-ma is wel een goede troll.
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze lekkere jopen heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangen
Uit andere topics van jou heb ik begrepen dat je de leeftijd zou moeten hebben om door de berichten van zeker jonge mannen heen te lezen, als je nou een naief 16-jarig meisje zou zijn dan zou ik kunnen denken dat dit soort topics je zouden schokken maar een inmiddels allang volwassen vrouw zou beter moeten weten dat mannen, en zeker pubers/jonge mannen nou eenmaal een hele grote mond hebben maar het daarbij eigenlijk altijd bij blijft...die hormonen gieren nou eenmaal en stoer doen en tegen elkaar opboksen is een verplichte sport....en daarvoor hoeven mannen trouwens ook helemaal geen pubers te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef joopenma het volgende:
[..]
Als je van haantjes houdt is dat leuk, dan snap je de humor in het geheel.
Ook daar is een markt voor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangen
Ala ze weten over jou fobie over menstruatie niet meer!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Nezhi het volgende:
Dat zal ik onthouden in de toekomst, dat ik geen drinken klaar mag zetten en ook niet naar huis mag brengen. Dat is namelijk alleen voor hoertjes. btw de meiden waar ik mee omga lachen zich stuk om jouw posts![]()
Kan je dat nog eens herhalen in het Nederlands? Het is ook niet zo een geheim hoor. Er staat notabene een link naar mijn tumblr onder elke post die ik maakquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ala ze weten over jou fobie over menstruatie niet meer!
Mannen zijn gewoon mannen, ongeacht de leeftijd?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Uit andere topics van jou heb ik begrepen dat je de leeftijd zou moeten hebben om door de berichten van zeker jonge mannen heen te lezen, als je nou een naief 16-jarig meisje zou zijn dan zou ik kunnen denken dat dit soort topics je zouden schokken maar een inmiddels allang volwassen vrouw zou beter moeten weten dat mannen, en zeker pubers/jonge mannen nou eenmaal een hele grote mond hebben maar het daarbij eigenlijk altijd bij blijft...die hormonen gieren nou eenmaal en stoer doen en tegen elkaar opboksen is een verplichte sport....en daarvoor hoeven mannen trouwens ook helemaal geen pubers te zijn.
ALS, typefoutjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Kan je dat nog eens herhalen in het Nederlands? Het is ook niet zo een geheim hoor. Er staat notabene een link naar mijn tumblr onder elke post die ik maak
Ja...of was je nog niet opgevallen dat mannen wellicht milder worden met de leeftijd maar als het zo uitkomt nog steeds proberen elkaar te overtroeven...ze doen het alleen op een andere plek...op de werkvloer i.p.v. in de kroeg/discotheek.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon mannen, ongeacht de leeftijd?
Nog steeds snap ik niet echt wat je wil zeggenquote:
ALS?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nog steeds snap ik niet echt wat je wil zeggen
Je hebt nog steeds niet gezegd of je wel of niet ongesteld bent
'getuigd' schrijven waar het 'getuigt' moet zijn ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef joopenma het volgende:
Deze reactie getuigd wel weer van totale stomheid en onwetendheid,
Nee natuurlijk niet, daarom zit ik al dagen op dit forum.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef Nezhi het volgende:
Volgens mij heb jij echt geen flauw benul waar je over praat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |