Waaruit blijkt dat hij duidelijk van slag was van die sms? Je hebt geen idee in wat voor situatie hij op dat moment zat. Zoals ik het lees, zit het verhaal vol met aannamens. Die moeten even beantwoord worden alvorens je ze voor waarheid kan aannemenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:05 schreef Partingglass het volgende:
Het is bijzonder lastig inderdaad als je partner niet over zijn gevoel praat of kan praten. Zeker als jij die behoefte wel voelt.
Hij is duidelijk even van slag geweest van je sneue. dat kan betekenen dat hij nog gevoelens voor je heeft maar ook schrik omdat het een situatie opleverd voor hem die hij niet kan overzien.
De paar dagen tussen je sms en je afspraak om elkaar weer eens te zien zullen voor allebei de tijd moeten geven om er goed over na te denken.
Succes!
Het is heel eenvoudig. Je spreekt af en als er niks uitkomt anders dan politiek antwoorden, dan leg je uit dat je daar niet mee kan leven en anders basta. Je moet eens zien hoeveel relaties niet open tegen elkaar durven te praten. Sommige nemen gebreken maar voor lief aan en denken er wel mee te leren leven zonder ooit de andere daar een deelgenoot van te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:10 schreef Partingglass het volgende:
Daar komt ze alleen maar achter door met hem af te spreken en dan misschien nog niet eens als hij dan weer politiek correcte antwoorden gaat geven. Je moet in het leven soms een aaanname maken om je volgende actie op te baseren anders blijf je veel te veel stilstaan.
Wat ik vooral wilde aangeven is dat als hij van slag zou zijn dat niet meteen betekend dat hij nog wat voor haar voelt maar ook bang kan zijn voor de komende situatie.
Ze kan mij ook nog een pm sturenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:13 schreef VVDer het volgende:
[..]
Het is heel eenvoudig. Je spreekt af en als er niks uitkomt anders dan politiek antwoorden, dan leg je uit dat je daar niet mee kan leven en anders basta. Je moet eens zien hoeveel relaties niet open tegen elkaar durven te praten. Sommige nemen gebreken maar voor lief aan en denken er wel mee te leren leven zonder ooit de andere daar een deelgenoot van te maken.
Dat is toch op zijn minst opmerkelijk dat hij zo reageert. En dat hij je dat ook allemaal vertelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef missy25 het volgende:
Hij heeft mij verteld dat hij bij familie zat en toen hij mijn smsje las zo schrok dat hij zijn tel liet vallen, zijn tante naar hem keek en vroeg of alles goed met hem ging en hij het ontzettend heet kreeg en zowat begon te zweten. Bij het afruimen was ie onhandig (lees dingen laten vallen) en tjidens het telgesprek dat hij niet eens uit zijn woorden kwam.
Dat is totaal niet hem, want normaal is hij heel erg beheerst.
En miss denk ik nu ff teveel na, maar het houdt me bezig. Vandaar dat ik deze post hier neer heb gezet
En dat met die aannames, dat klopt zeker. Dat is ook een van mijn valkuilen, teveel van alles denken en dat ook aannemen.
och, het is een man en kennelijk werpt een vrouw zich nogal voor zn voeten...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:58 schreef missy25 het volgende:
Al met al, wat vinden jullie van zijn gedrag? Wat zouden jullie doen/zeggen in zo'n situatie?
Dat jij dingen snel aanneemt maakt het lastiger dat hij niet goed zijn gevoel verwoord. Lastig. Deed kerst ook voor deze relatie het kan zijn dat het anders juist komt omdat je gewend bent een aanname te doen naar zijn emotie is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef missy25 het volgende:
Hij heeft mij verteld dat hij bij familie zat en toen hij mijn smsje las zo schrok dat hij zijn tel liet vallen, zijn tante naar hem keek en vroeg of alles goed met hem ging en hij het ontzettend heet kreeg en zowat begon te zweten. Bij het afruimen was ie onhandig (lees dingen laten vallen) en tjidens het telgesprek dat hij niet eens uit zijn woorden kwam.
En miss denk ik nu ff teveel na, maar het houdt me bezig. Vandaar dat ik deze post hier neer heb gezet
En dat met die aannames, dat klopt zeker. Dat is ook een van mijn valkuilen, teveel van alles denken en dat ook aannemen.
Wil je weer een relatie met hem?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:16 schreef missy25 het volgende:
het klinkt alsof jij dat een enorme uitdaging vind 'om hem te veranderen'....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:20 schreef missy25 het volgende:
Met dat politiek correcte bijv. Ik had hem een keer gevraagd: vind jij mij leuk? Even stil en daarna: dat is onveranderd gebleven. Hij kan niet eens ja zeggen.
1 keer, op een heel raar moment, heeft hij zijn gevoelens geuit. Maar verder nooit. Hij heeft wel eens gezegd dat hij niet wil dat iedereen echt dicht bij hem komt en hem echt kent. Vind ie niet nodig zegt hij.
waaaaroooooommmmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:22 schreef missy25 het volgende:
en dat hij zich niet zo star houdt in zijn eigen idee hierover.
En op wat voor manier kom jij zijn kant op dan? Want ik lees alleen maar hoe hij niet in je perfecte beeld past en daarbij blijkbaar ook niet naar wil veranderen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:22 schreef missy25 het volgende:
@zargon
Dat zou ik wel willen, maar sowieso niet a la minute. Dat kan gewoon niet. En ook niet op hoe hij het voor zich ziet... Daar word ik ongelukkig van. Ik wil tot een compromis kunnen komen en dat hij zich niet zo star houdt in zijn eigen idee hierover.
^^ dit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:19 schreef RM-rf het volgende:
och, het is een man en kennelijk werpt een vrouw zich nogal voor zn voeten...
het komt ook over alsof je je wel heel erg 'kwetsbaar' opstelt aar hem toe en ales aan hem overlaat.
Vanuit je verhaal komt ook duidelijk dat hij verder weinig opheeft met 'gevoelens' e.d.
de meeste mannen zullen, als de vrouw er een beetje apetijtelijk uitziet ook best wel van willen genieten.
en gezien dat hij er zelf ook niks voor moet doen, zijn de gevolgen ook vermoedelijk laag....
Verder vinden veel mannen het ook wel leuk als een vrouw zulke initiatieven neemt, ook lekker makkelijk als ze er zelf niks voor moeten doen.
verder niks ... hij zal niet veranderen van jouw smsje en jouw poging je erg kwetsbaar en emotioneel op te stellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |